![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie moet er in Brusselse lawaaizone allemaal zwijgen? | |||
Iedereen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 39,13% |
Al wie er een huis heeft gekocht na de eerste nachtvlucht |
![]() ![]() ![]() |
13 | 56,52% |
Niemand... Die mensen hebben gelijk |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,35% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Vliegroutes wijzigen lijkt me niet zo simpel. De vluchtcontrole en piloten moet dan andere procedures volgen, navigatiekaarten moeten bijgewerkt worden... En uiteindelijk zijn de mogelijkheden toch maar beperkt tot het aantal landingsbanen. Weet iemand of dit al veel problemen heeft veroorzaakt? Ik kan me inbeelden dat een cargopiloot van weet-ik-waar wel eens zal vloeken als de aanvliegroutes op EBBR nog maar eens veranderd zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() Jah , jij houdt dus rekening met het verleden. Nu zijn al de nachtvluchten gewijzigd naar 1 baan. (grotendeels)
Dus dat is toch een klein verschil nietwaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Hehehehe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() En hiermee wil je zeggen... ?
PS: Snap niet goed wat dit hierbij komt doen? Dit is waarschijnlijk een "linkse" mop? Je hebt er ook rechtse hoor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het enige dat dit ermee te maken had is dat er een vliegtuig op staat... Verder zou ik je erop willen wijzen dat "Sometimes is war necessary" fout geschreven is. Misschien is het de bedoeling. Zo niet raad ik je aan even een woordenboek te raadplegen[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mondashewan : 21 september 2005 om 15:56. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
PetSel is lid van de volgende groepen:Rechts: Enkel leden van deze groep hebben toegang tot het forum "Rechts" Vlaams Belang: Enkel leden van deze groep hebben toegang tot het forum Vlaams Belang Groen!: Enkel leden van deze groep hebben toegang tot het forum Groen! Nen extreem rechtse groene!!! Waar gaan we da schrijven??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() Het is niet omdat ik in die groepen zit dat ik "rechts" ben. Dat constateer jij.
Ten tweede zei ik tegen je om zelfnog van die flauwe moppen te gaan zoeken. En als laatste, deze zin is volledig juist. Dus ga jij maar eens in de woordenboek kijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het is niet sometimes is war necessary Het is Sometimes war is necessary Verander dat nu maar gauw nu er nog niet te veel mensen het gelezen hebben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Gouverneur
|
![]() [edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PetSel : 22 september 2005 om 15:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het Gewest is niet bevoegd voor de luchthaven van Zaventem, maar wel de federale regering. Nu zou die federale regering tot een akkoord moeten kunnen komen met de verschillende gewesten. Wel, dat gebeurt niet!... De dienstdoende minister luistert alleen maar naar de kant die het hardst roept. Zelf heeft hij geen enkele oplossing aangebracht. Na al de rechtszaken zit hij te janken dat hij niet meer weet wat doen... Maar als minister kunt ge toch wetten indienen... die problemen oplossen en die door rechters toegepast worden. Dus waar ligt het probleem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() NEEN. Mensen die een huis kopen nabij een luchthaven (voor zover ik weet zijn deze gronden bewust goedkoper aangeboden en verkaveld) zijn meestal boosaardig over hun "slecht koopje". Gezamenlijk willen zij zodoende wat gaan rellen tegen de economie omdat dit hun droompje niet was. Neen, omdat hun stomme VTM bakkes niet verder durft zien dan "oh, ik heb problemen, wat ben ik belangrijk".
Laat ons iets minder sensatievol worden zodat die idioten beseffen dat ze daar godverdomme niet moeten wonen als ze dat niet willen.Ik woonde ooit onder de "tupolevs van oostende" en sommige wijkgenoten kon ik villen. nogmaals, fuck you. verhuis, desnoods met uw OCMW. Het is de werk-wekker die zegt wanneer ik wakker wordt, niet de tupolevs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Den Bal : 23 september 2005 om 05:37. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zaventem is helemaal niet uit zijn voegen gebarsten ! er is minder vliegverkeer van vóór het schandalige faillissement van SABENA ! wie wil er nu 60.000 jobs verloren laten gaan ??? juist... de syndicaten en de ps
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goe voorbeeldje van wat kan gedaan worden om die onozele bruseleirs op hun knieën te krijgen, ... Ook tolpoortjes op de ring, bv, van zodra ze vlaanderen binnen rijden, tjaka, dokken, het plan alleen al , zal ze rap van gedacht doen veranderen. Trouwens dwangsom, gewoon die vliegers laten vliegen zoals ze willen, en van die dwangsom trekte u gewoon geen ballen aan, en als ze daarover omen zagen zegt Leterme, : "We zullen dat aftrekken van de toelagen voor het waalse gewest... " Maar ja dan moete natuurlijk wel ne ruggegraat hebben, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En die komedie blijft voortduren. Voor de geïnteresseerden... het zuiden van Vlaams-Brabant (langs de zuidkant van Brussel) is niet opgenomen in het structuurplan Vlaanderen. Toch eigenaardig! Naar het schijnt zouden er teveel uitzonderlijke omstandigheden zijn?!... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus gij vind da normal, dat nen boer uit zijn normale habitat gezet wordt, door een bende stadsmussen die door "groen is in " gestoken zijn en daar wa hun wetten komen stellen, ... Bij mij kregen ze heel de inhoud van de drijfmesttank tegen hunne voorgevel. Als gij naast een stinkfabriek, ne zelfstandigen, nen boer , een discotheek, een luchthaven of een haven wil gaan wonen, dan moete nie komen lullen over de overlast. Als daar al mensen wonen is dat totaal iets anders, maar anders kunnen we net zo goed alle bedrijven in vlaanderen nu toedoen, en dan zijn die azijnzeikers van de groene lobby content , Kan iedereen terug in een hol onder de grond leven, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt gelijk, maar ja, ... Vlaanderen is Vlaanderen en de walonie is de walonie hé... vandaar, laat die zeikerds maar betalen als ze over ons belastinggeld willen rijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Staatssecretaris
|
![]() Er wordt ook een serieus stukske komedie gespeeld door de Franstaligen die in Zaventem wonen. Eerst proberen ze een stuk grond te krijgen...omdat het daar goedkoper is... weet ge, met die luchthaven. En dan gaan ze klagen over de geluidsoverlast. Toppunt is, dat ze de besluiten van het Hoofdstedelijk Gewest verdedigen op de gemeenteraad! Waar wij wensen dat men vluchten heeft in functie van de bestemming, vragen zij dat men de geluidsoverlast verdeelt volgens de 'minst' hinderlijke toestand voor de inwoners. Met andere woorden - geen vliegtuigen boven Brussel - ... waar veel inwoners zijn.
...Dus die Franstaligen te Zaventem VRAGEN meer hinder boven hun eigen gemeente, om Brussel ter wille te zijn. |
![]() |
![]() |