![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ps vl72: er staat een fout in je signatuur "ALS MEN OVER MIJ SPREEKT ZWJGT MEN EENS OVER EEN ANDER."
het moet zijn 'ZWIJGT' en niet 'ZWJGT'. zonder dank, uw boezemvriend thePiano ![]()
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ah ik dacht dat jij daar al in een kamerke zat met je pc ke. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nog iets: tegenstanders vernederen door ze te besmeuren en later dood te schieten is voor jouw een vorm van legitieme politieke actie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik ben nog maar pas terug van de Bayerische Alpen, er was een vergadering van van oud-SS, k'heb daar nog vrienden ontmoet. o.a.
GABRIELS , een zekere SAUWENS, er waren nog andere bekenden maar die zijn weggelopen toen ze mij zagen.Heel vreemd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Absurdistan! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En ben je niet tevreden met je naam, verander hem dan. Da’s alles. Ik laat er mijn slaap niet voor. Wanneer u van mening bent dat deze topic best bij ‘koetjes & kalfjes’ was gestart, heeft u gelijk. Dus, Moderator, ga vooral uw gang. Hier nog wat info: “Idioot” had ooit betrekking op de laagste graad in een drievoudige classificatie van geestelijke onvolwaardigheid.. ‘Idioten’ konden de gesproken taal nooit machtig worden; ‘imbecielen’, een graad daarboven konden leren spreken maar niet schrijven; Het derde niveau, dat van de ietwat ‘zwakbegaafden’ bracht aanzienlijke terminologische onenigheid teweeg, maar dit terzijde. Deze lineaire opdeling naar ‘intellect’ wordt niet meer gehanteerd, toch zou u me op zijn minst in de laatste groep moeten indelen. Of wou u gewoon schelden? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Allé, voor u is ’t gratis. ![]() Je zal wel merken dat ik er voor mijn topic férm uit geleend heb; zonder bronvermelding. ![]() Dewinter & Jahjah, Philipe Dewinter begint steeds meer op Abouh Jahjah te lijken en omgekeerd. Gisteren “onthulde” de voorman van het Vlaams Blok triomfantelijk dat de leider van de Arabische-Europese-liga in het vorige leven nog een Hezbollah strijder is geweest.Hij zou dat in 1995 zelf verklaard hebben Tijdens zijn procedure om erkend te worden als politiek vluchteling. Voor Dewinter is het nu duidelijk: Jahjah moet zijn Belgische nationaliteit (die hij kreeg na een huwelijk) inleveren omdat hij “staatsgevaarlijk” is en een “gevaar” voor de democratie betekent. Welnu. Volgens de Belgische administratie, die de asielaanvraag van Jahjah destijds onderzocht, verkondigde de man teveel tegenstrijdigheden. Zijn verhaal, als zou hij Hezbollah-strijder geweest zijn maar nadien Libanon moest verlaten omdat hij door diezelfde Hezbollah ter dood was veroordeeld, zou bijna zo goed als zeker een verzinsel zijn. Hij werd daarom nooit erkend als politiek vluchteling. Philipe Dewinter moet dat toch allemaal herkennen. Hij liegt al járen over zijn verleden. Tegenwoordig loopt hij in maatpak rond, maar vroeger was hij een te duchten vechtersbaas die er niet voor terugschrikte “linkse ratten” in elkaar te slaan. Zijn naam is niet ‘Filipe’ zoals hij schrijft maar ‘Philipe’ (te Frans?). Hij is nooit journalist geweest, zoals hij nog altijd in zijn cv op de website van het Vlaams Parlement volhoudt (hij werkte ooit als avondmedewerker bij Het Volk, waar hij koffie moest zetten en telexen moest afscheuren). Hij is ook geen kandidaat in de politiek en sociale wetenschappen. Hij legde nooit zijn examens af. Als hij zijn eigen redenering volgt, moet hij ook zijn Belgische nationaliteit teruggeven. De partij van Dewinter ijvert immers voor het afschaffen van België. Als dát niet staatsgevaarlijk is. Ooit verklaarde hij aan De Morgen dat de onafhankelijkheid van België er niet zou komen via parlementaire weg. Een gevaar voor de democratie is hij dus ook al. Waar wacht Verwilghen op om Dewinter in de boeien te slaan en het land uit te zetten? Misschien kan hij dan politiek asiel aanvragen in Libanon. Karel van den Broeck (bijgedachte; De Morgen woendag 9 oktober 2002.) |
||
![]() |
![]() |