Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 september 2005, 10:28   #41
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mondashewan
Graag een bron voor deze simplistische cijfers...
Sla er het blad van het VB maar op na...
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 10:31   #42
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus
Neutrale bron?
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 10:37   #43
Mondashewan
Vreemdeling

Mondashewan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus
Awel sorry maar ik ben ni geabonneerd op dat boekske, misschien een link of een scan van deze cijfers.

Bovendien vertrouw ik die cijfers ni echt aangezien er waarschijnlijk een heleboel statistische manipulatie aan te pas komt. Hebt ge geen cijfers van het nis ofzo?
Mondashewan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 13:28   #44
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mondashewan
Awel sorry maar ik ben ni geabonneerd op dat boekske, misschien een link of een scan van deze cijfers.

Bovendien vertrouw ik die cijfers ni echt aangezien er waarschijnlijk een heleboel statistische manipulatie aan te pas komt. Hebt ge geen cijfers van het nis ofzo?
Ge kunt misschien wat opzoeken op de site van het VB: www.vlaamsbelang.be
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 13:42   #45
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard Criminele vreemdelingen & het VB

We moeten vooral letten op de definities van "Vreemdelingen" en
"Eigen volk". Nu is het zo dat "Eigen Volk" eigenlijk betekent : VB leden en "Vreemdelingen" alle andere mensen omvat. als we dan volgens VB bronnen
becijfert krijgen dat 52 % van de criminaliteit gepleegd wordt door "eigen volk"
is dat een rampzalige uitkomst vermits het "Eigen volk" volgens dezelfde bronnen slechts ca. 20 % van de bevolking uitmaakt.

Zou het niet aangewezen zijn deze mensen een "inburgeringscursus" te laten volgens wat hun respect aanleert voor hun medemensen en de zin van de religieuze en humanistische waarden van onze europese samenleving ?
Oud 23 september 2005, 14:28   #46
Enid.
Banneling

Enid.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E=mc²
Neen er stemmen 1 miljoen mensen op het BELANG wegens de "positieve discriminatie" en nog zoveel meer. Laat ons er toch geen doekjes rond winden dat de voorgaande partijen alleen maar meer schade dan goed verrichten. Ik vind dat het eens tijd wordt voor de grootste ja!

En ja soms voel ik me gediscrimineerd. Ik viel eens zonder werk en ik werd 15 weken geschorst. En iemand dat hier nog nooit belastingen heeft betaald krijgt uitkering (geld ook voor Belgen)? Ik vraag me af waarom ik als eerlijk werkend mens geschorst werd omdat ik mijn werkpost verlaatte na een ettele overuren die me niet werden uitbetaald.
Het is niet omdat de regering het relatief niet altijd goed doet dat het blok beter is hé. Natuurlijk zijn er dingen die verbeterd moeten worden, daarom moet je nog niet voor zo'n platte en -laat ons eerlijk zijn- niet altijd eve intelligente (Colen, verreycken...) en alles (wat inwerkelijkheid veel complexer is) simplistisch (zwart-wit) voorstellende partij stemmen die naar mijn mening een veel te hoge dunk van zichzelf heeft en profiteren van de kortzichtigheid, domheid, angsten en politieke frustratie van de mensen.
Bovendien staat het mij niet aan hoe ze zich echt overal mee moeien. Ook dingen die totaal hun zaken niet zijn (theatersubsidies, avondklokken(ik mag zelf toch nog beslissen wanneer ik mijn huis uitkom zeker?), beschilderde doeken die door de tekenschool werden opgehangen op de stad te versieren wouden ze verwijderen omdat die hen niet aanstonden en zogenaamd multiculturaliteit promootten, de houding tegenover vrouwen en het gezinsleven in het algemeen, de hypocrisie,.. allez zo kun je nog wel een tijdje doorgaan hé.)

Dat van uw schorsing: bazen zijn vaak klootzakken hoor. En zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Hoe oneerlijk dat ook is, het is het einde van de wereld niet. Met verbitterdheid ga je ook niet verder komen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Enid. on 23-09-2005 at 15:29
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Neen er stemmen 1 miljoen mensen op het BELANG wegens de "positieve discriminatie" en nog zoveel meer. Laat ons er toch geen doekjes rond winden dat de voorgaande partijen alleen maar meer schade dan goed verrichten. Ik vind dat het eens tijd wordt voor de grootste ja!

En ja soms voel ik me gediscrimineerd. Ik viel eens zonder werk en ik werd 15 weken geschorst. En iemand dat hier nog nooit belastingen heeft betaald krijgt uitkering (geld ook voor Belgen)? Ik vraag me af waarom ik als eerlijk werkend mens geschorst werd omdat ik mijn werkpost verlaatte na een ettele overuren die me niet werden uitbetaald.
Het is niet omdat de regering het relatief niet altijd goed doet dat het blok beter is hé. Natuurlijk zijn er dingen die verbeterd moeten worden, daarom moet je nog niet voor zo'n platte en -laat ons eerlijk zijn- niet altijd eve intelligente (Colen, verreycken...) en alles (wat inwerkelijkheid veel complexer is) simplistisch (zwart-wit) voorstellende partij stemmen die naar mijn mening een veel te hoge dunk van zichzelf heeft en profiteren van de kortzichtigheid, domheid, angsten en politieke frustratie van de mensen.
Bovendien staat het mij niet aan hoe ze zich echt overal mee moeien. Ook dingen die totaal hun zaken niet zijn (theatersubsidies, avondklokken(ik mag zelf toch nog beslissen wanneer ik mijn huis uitkom zeker?), beschilderde doeken die door de tekenschool werden opgehangen op de stad te versieren wouden ze verwijderen omdat die hen niet aanstonden en zogenaamd multiculturaliteit promootten, de houding tegenover vrouwen en het gezinsleven in het algemeen, de hypocrisie,.. allez zo kun je nog wel een tijdje doorgaan hé.)

Dat van uw schorsing: bazen zijn vaak klootzakken hoor. En zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Hoe oneerlijk dat ook is, het is het einde van de wereld niet. Met verbitterdheid ga je ook niet verder komen.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Bovendien staat het mij niet aan hoe ze zich echt overal mee moeien. Ook dingen die totaal hun zaken niet zijn (theatersubsudies, avondklokken(ik mag zelf toch nog beslissen wanneer ik mijn huis uitkom zeker?), beschilderde doeken die door de tekenschool werden opgehangen op de stad te versieren wouden ze verwijderen omdat die hen niet aanstonden en zogenaamd multiculturaliteit promootten, de houding tegenover vrouwen en het gezinsleven in het algemeen, de hypocrisie,.. allez zo kun je nog wel een tijdje doorgaan hé.)

Dat van uw schorsing: bazen zijn vaak klootzakken hoor. En zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Hoe oneerlijk dat ook is, het is het einde van de wereld niet. Met verbitterdheid ga je ook niet verder komen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Enid. : 23 september 2005 om 14:29.
Enid. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be