![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Bovendien vertrouw ik die cijfers ni echt aangezien er waarschijnlijk een heleboel statistische manipulatie aan te pas komt. Hebt ge geen cijfers van het nis ofzo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() We moeten vooral letten op de definities van "Vreemdelingen" en
"Eigen volk". Nu is het zo dat "Eigen Volk" eigenlijk betekent : VB leden en "Vreemdelingen" alle andere mensen omvat. als we dan volgens VB bronnen becijfert krijgen dat 52 % van de criminaliteit gepleegd wordt door "eigen volk" is dat een rampzalige uitkomst vermits het "Eigen volk" volgens dezelfde bronnen slechts ca. 20 % van de bevolking uitmaakt. Zou het niet aangewezen zijn deze mensen een "inburgeringscursus" te laten volgens wat hun respect aanleert voor hun medemensen en de zin van de religieuze en humanistische waarden van onze europese samenleving ?
![]() |
#46 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Bovendien staat het mij niet aan hoe ze zich echt overal mee moeien. Ook dingen die totaal hun zaken niet zijn (theatersubsidies, avondklokken(ik mag zelf toch nog beslissen wanneer ik mijn huis uitkom zeker?), beschilderde doeken die door de tekenschool werden opgehangen op de stad te versieren wouden ze verwijderen omdat die hen niet aanstonden en zogenaamd multiculturaliteit promootten, de houding tegenover vrouwen en het gezinsleven in het algemeen, de hypocrisie,.. allez zo kun je nog wel een tijdje doorgaan hé.) Dat van uw schorsing: bazen zijn vaak klootzakken hoor. En zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Hoe oneerlijk dat ook is, het is het einde van de wereld niet. Met verbitterdheid ga je ook niet verder komen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Enid. : 23 september 2005 om 14:29. |
|||||
![]() |
![]() |