![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk naar de grote autobouwers, weeral een teken van overproductie ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat mijn punt in m'n vorige posting was, en nog steeds is na jouw diepgaande repliek, is dat de wereld niet zal eindigen omdat olie onbetaalbaar wordt. We zullen het enkel over een ander boeg moeten gooien. Ik heb ook niet gezegd dat het artikel om olie gaat alcazar, maar haalde dit product aan omdat het de motor is achter onze moderne economie. Elk persoon met wat economische kennis weet dit, dus zou dit voor een genie als jou zonneklaar moeten zijn. Als je gelooft dat de zon schijnt tenminste en ze niet wordt geprojecteerd op de wolken door de illuminati. Maar dat is meer jouw veld van expertise.
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dit forum barst van threads opgestart door oliepiek over peakoil. daar is de plek tot leuteren erover, niet hier, hier gaat het over de imbalance in het mondiale economisch systeem. overigens is er geen mogelijkheid om het over een andere boei te gooien, mensen met verstand weten dat. wind,water,zon kosten enorm veel energie om het renderend te maken, de rendementen zijn vrij laag ( akkoord, verbranden van fossiele brandstoffen ook ) en biodiesel is een klucht omdat het ... bla bla bla ... lees eens iets he. en schelden is een kunst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ondertussen stijgt de rente ... De inflatie in de States en Europa begint momenteel het einde van de lag fase te bereiken mbt tot de doorrekening van de hogere energieprijzen, en je hebt meteen de naald die heel de zeepbel kan doen uiteenspatten. Door vele topeconomen wordt de huidige situatie als veel erger aanzien als in '29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Daarenboven, kijk eens naar de goudprijs ...
zegt genoeg denk ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Op argumentaties als ...bla bla bla... kan ik natuurlijk weinig antwoorden. Ze bewijzen je stellingname volledig. Schelden is trouwens geen kunst maar een teken van verbale onmacht. Ga maar eens wat neuzen in boeken over communicatie.
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wordt eens volwassen. Deze discussie gaat niet over fossiele brandstoffen, zoek op dit forum een van de zovele threads erover op en plaats daar je reactie. Over dat onderwerp ben ik al lang uitgeraasd. En ja, er zijn alternatieven, maar de economie is wel wat anders dan je huiseke verwarmen ... Contacteer eens de engineers van KWS Belgium en laat je eens informeren over biobrandstoffen en hun energiecyclus. Enz ... Bla bla bla zet ik alleen omdat ik er al zoveel over gezegd heb en geen zin heb om een nieuwkomer te voorzien van teveel vingerslagen op mijn klavier. En schelden is een kunst. Natuurlijk zien droogstoppels en data-analysten dat anders, er ontbreekt niet zelden een factor creativiteit, niettegenstaande er personen denken dat dit bijgebracht wordt in het onderwijs. Ik stel dus voor dat u zich aan de discussie houdt van deze thread en over peakoil en alternatieve energiebronnen eens kijkt in de andere topcis. Een kwestie van elementaire beleefdheid ( staat dat ook in de communicatieboekjes, dat je je best houdt aan het onderwerp tijdens een discussie ? ) tav de threadstarter. Of ga wat aan piekolie zijn oren zagen, die kan u uren zoet houden met aardolie en aanverwanten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens, met verwijzingen naar mijn beroep en herkomst ga je je punten niet binnenhalen hoor. Maar nogmaals, en wat trager zodat een simpelere geest als jij er ook bijkan : Ik haalde olie aan als voorbeeld. Voor hetzelfde kunnen we elk ander verhandelbaar product kiezen met eenzelfde effect op de economie, kies zelf maar. En als mijn postings u niet aanstaan, antwoord er dan niet op.
![]() |
![]() |
#56 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Enfin, van mijn part mag u eindeloos doorgaan met uw posts over aardolie. Over het algemeen ben ik best aardig tegen andere posters, sommigen zoeken het echter om uitgescholden te worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Dan is er minder weerstand. |
|
![]() |
![]() |