Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juni 2003, 00:08   #41
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
Abou Jahjah zegt luidop wat de meeste moslims stilzwijgend denken en wat ex-moslims zeker al wisten : islam IS ook politiek, hoe je het draait of keert ... islamisme maakt onafscheidelijk deel uit van deze religie.

FFI is tevreden met Abou Jahjah, hoe meer hij zijn doelstellingen naar voren brengt en verduidelijkt, hoe meer niet-moslims gaan begrijpen waar het in islam ook om draait...
En inderdaad, AEL en het VB zitten op dezelfde golflengte, daar heb je 100 % gelijk in. Ook tot deze vaststelling zijn we bij FFI al van meetaf aan gekomen...

Our duty : islam-watcher, all over the world...
Dutch
Mevrouw, U hebt gelijk als u zegt dat islam ook politieke intenties heeft. Islam gaat immers in essentie over sociale rechtvaardigheid. Die sociale rechtvaardigheid maakt dus inderdaad onafscheidelijk deel uit van de islam zoals u zegt. Abou Jahjah zegt dat luidop en open. Ik begrijp niet wat uw probleem is. Bent u tegen sociale rechtvaardigheid. Moeten we terug naar het feodale tijdperk om u te plezieren.

Dat de AEL en het VB op dezelfde golflengte zouden zitten is klinkklare onzin. Het VB is een partij van professionele knorpotten, ontevredenen die een pispaal nodig hebben en onrecht prediken. De AEL is een ontvoogdingsbeweging die naar rechtvaardigheid streeft. De AEL staat dan ook lijnrecht tegenover het VB.

"Our duty : islam-watcher, all over the world..." Wat is dat voor geschifte onzin. Hebt u niets beters te doen?
Linda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2003, 00:47   #42
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik geloof Linda=Eva
Oud 29 juni 2003, 01:05   #43
Sprot
Burger

Sprot's schermafbeelding

Standaard

Wilt u zeggen dat moslims minder verkeersongelukken veroorzaken dan niet-moslims, gezien zij geen (?) alcohol drinken (?}.Graag cijfers a.u.b.
Bij mijn weten kan ik het maandblad van de cannabisbond e.a., speciale vloeitjes, .... kopen bij de Paki om mijn hoek ..... En als ik goeie kif wil hebben ken ik hier ook wel eeen of andere marokkaan ....
Voorts ligt het cijfer van auto-ongelukken stukken hoger in niet-europese landen (cfr. turkije, noord-afrika, .....). Niks met godsdienst te maken , alleen met een efficiënt verkeersbeleid ......
Nog ff melden dat het aantal verkkeersdoden hier in vergelijking met de jaren 60 en 70 met de helft verminderd is, hoewel het aantal auto's verviervoudigd is ! Dus, met de islam of AEL heeft dit geen bal te maken .... Maar .. inderdaad, elk slachtofer is er een te veel ....
Sprot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2003, 01:47   #44
parcival
Burger

parcival's schermafbeelding

Standaard

Officieel zijn moslims niet tegen overmatig alcohol gebruik maar tegen IEDER alcohol gebruik, bezit, vervoer of productie.
"Ik heb geen moreel probleem met het afhakken van de handen van dieven" is ook iets dat hij gezegt heeft.
Lees de oprichtingverklaring van zijn toekomstige partij (die op een vergadering van ael Nederland goedgekeurd werd!) maar eens en lees ook wat er tussen de regels staat. http://www.ael.nl/new_site/ael/index...view/full/324/

Citaat:
Een natie van moslims, uitverkoren om de Goddelijke boodschap te ontvangen en verspreiden onder alle volkeren, en die samen in een Ummah bijeen te brengen. De openbaring van de Quraan al Kariem vond in het Arabisch plaats.
Alle moslims zijn gelijk maar de arabieren zijn gelijker, het lijkt animal farm wel.
Ohja (voorlopig) noemd hij marokanen ook arabieren, hoewel ze dat niet zijn. Maarja hier wonen nu eenmaal niet veel arabieren, hij behoort echter wel tot die groep..

Citaat:
De sjaria omvat het geheel van de islamitische wetgeving. De sjaria is niet van menselijke oorsprong, maar van goddelijke openbaring. Allah (swt), de allerhoogste en de unieke (tawhied) schepper zelf is de bron van het recht.
Let er dus op dat bij het inspiratie vinden in het geloof geen keuze is met welke delen van de koran je het eens bent
Citaat:
De sjaria is alleen bindend voor moslims
En dat is eenvoudigweg een leugen want ofwel wil hij er zijn inspiratie halen om zo wetten in voege te laten treden die voor iedereen gelden (ze komen van god dus gelden ze zowiezo voor iedereen) ofwel wil hij een apartheidstaat waar afhankelijk van de bevolkingsgroep waartoe je behoort er andere wetten op jou van kracht zijn (pure discriminatie dus).
Of zoals in Sudan ?
http://www.freedom-quest.ca/article/nature.htm
Of zoals Iran ? (Dyab is een shia)
http://www.payvand.com/news/03/apr/1079.html
Maak je geen illusies de practijk van sjaria is van de overheid opgelegde discriminatie van niet moslims http://atheism.about.com/gi/dynamic/...il%2Fbtv4.html

Op die vergadering werd ook hun standpunt omtrend het huwelijk bepaald, namelijk dat het burgelijk huwelijk afgeschaft moet worden. Dwz niet gelovigen zouden dus niet meer mogen trouwen.

Voor meer achtergrond informatie over shia en het verschil met de sunni islam http://atheism.about.com/library/FAQ...nIslamShia.htm
parcival is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2003, 06:38   #45
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linda
Abou Jahjah heeft een verhaaltje verzonnen dat een tikkeltje te mooi was om geloofwaardig te zijn toen hij asiel aanvroeg. Een leugentje om bestwil dus.
En dat leugentje had de Dienst Vreemdelingen Zaken ook door vandaar dat hij verder dreigde uitgeprocedeerd te worden. Ondertussen had hij een Belgische vrouw leren kennen en huwde met haar en kreeg alsnog een verblijfsvergunning. De DVZ heeft dit allemaal uitgespit en geen onregelmatigheden gevonden.

Naar mijn gevoel is daar helemaal niks verkeerd mee aan de hand, en toch zeker niks om zoveel kabaal rond te maken. Het klassieke verhaal in feite van een asielprocedure die weer eens te lang heeft aangesleept.

Ik vind het alleen jammer dat hij dat zo openlijk op TV komt te vertellen en daarmee alle instanties die zich ernstig bekommeren en de asylanten een flinke neus zet. Met dat soort openlijke statements maakt hij zichzelf en de ganse asielproblematiek belachelijk èn verdacht. En dat soort zaken kan iedereen missen gelijk de pest.

Citaat:
Scheiding tussen kerk en staat. Dyab heeft gezegd dat hij voor de scheiding tussen kerk en staat is en tegen de scheiding tussen religie en staat. Veel te moeilijk voor het publiek hier aanwezig blijkbaar. Wat hij zegt is dat hij akkoord is met de situatie zoals die vandaag bestaat. We hebben scheiding van kerk en staat, maar religie is wel degelijk de inspiratiebron waarop onze rechtspraak is gebaseerd.
Inderdaad, dat heb je goed gezien. Onze rechtspraak is gebaseerd op meer dan duizend jaar christendom in onze contreien. De mensen mogen dan al niet meer (RKK) prakizerend zijn, maar vele christelijke waarden vind je nog her en der terug o.m. in onze rechtspraak, maar ook in onze tradities, waarden en cultuur. Als puntje bij paaltje komt, rent het gros van onze vlaamse bevolking terug naar de kerk (geboren worden, trouwen en sterven). Dat er thans een echte scheiding bestaat tussen Kerk (RKK) en Staat in dit land ben ik nu ook nog niet echt van overtuigd. Dat merk je wel als bv de monarchie op het voorplan komt bij bepaalde gelegendheden.

Dat JahJah zich wil laten inspireren door de islam bij het bepalen van de politiek, is volkomen normaal en menselijk, en het kan best zijn dat er ook in de islam waarden zijn die een meerwaarde kunnen zijn voor onze maatschappij. Alleen heb ik niet de indruk dat dat zijn doel is.

Wat zijn doel wèl is, wordt pijnlijk duidelijk wanneer hij over Israel en de joden begint. En daar heb je nergens wat van in je repliek gezet, dat vond je blijkbaar niet belangrijk genoeg, en d�*t is precies waar het bij Jah Jah om draait: de staat Israel vernietigen!

Dyab Abou Jah Jah, de van oorsprong weinig religieuze moslim en afkomstig uit de bezette gebieden in Libanon (hij is Libanees), wilt zijn oorlog tussen de joden van Israel en anderzijds zijn volk (de Palestijnen e.a.) naar hier en in de rest van het westen verplaatsen. Die oorlog tegen de Israeli's moet ook de onze, die van de Belgen worden. Daarvoor zijn alle middelen goed. Het is hem niet gelukt met het AEL, en nog minder met de verkiezingen toen hij met de Stalinistische PVDA een politiek kartel (Resist) aanging, in de hoop dat alle moslims van België hem in het parlement zouden brengen. Het leverde hem 17.000 stemmen op, wat eerder een debacle voor de PVDA is geworden, een flater van formaat voor die partij, wat ze m.i. nooit meer te boven zullen komen. En of daar iemand zal van wakker liggen, ik zeker niet.

Jah Jah heeft nu de kaart van de islam getrokken. Jah Jah wil nu een moslimpartij. Een nieuwe poging dus om een brede laag onder de moslims in het westen te bereiken. Die plotselinge vlaag van religiositiet neem ik niet ernstig. Als Jah Jah morgen weer van gedacht verandert en plots denkt dat hij de christenen nodig heeft voor zijn strijd, laat hij zich publiekelijk tot christen dopen. Het woord religie heeft voor hem geen of nauwelijks betekenis. Voor hem is religie maar een middel, een wapen om de jood uit 'zijn' land te verdrijven.

Maar Jah Jah is een slimme kerel. Hij speelt in op het anti-islamitisme dat sterk leeft bij de bevolking en nog altijd toeneemt. Het Vlaams Blok heeft daar haar strijdkreet van gemaakt. Diezelfde kruistocht tegen de islam wordt ook op forums zoals dit gevoerd, wat de haat tegen de moslims nog meer doet toenemen. Dat zal Dyab Jah Jah worst wezen. Jah Jah is een manipulator die het geen barst kan schelen als het racisme tegen zijn 'geloofsgenoten' nog zal toenemen door zijn politieke acties. Jah Jah heeft zelfs het Vlaams Blok voor zijn kar gespannen, want het is op de haat dat zijn politieke strijd is geënt, en dan kan hij maar beter wat olie op het vuur gooien.

De verschillende aanslagen op joodse doelwitten verleden jaar in België en recent nog op de synagoog van Charleroi passen perfect in zijn kraam, en het zou me niet verbazen als deze aanslagen gepleegd zijn door fanatieke volgelingen van hem.

Ik hoop alleen dat er genoeg verstandige moslims hier in België (en ook Nederland) zullen overblijven die zijn manipulatiespelletjes op tijd zullen doorzien, en duidelijk en oprecht afstand zullen nemen. Ik heb daar redelijk vertrouwen in dat dat zal gebeuren, zeker als je zijn mager kiesresultaat ziet op 18 mei j.l.
Oud 29 juni 2003, 10:14   #46
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

@Linda

Ik begrijp niet goed dat 'leugentjes om bestwil' goedgepraat worden.

In juridische termen heten die leugentjes ongeveer als volgt:
................met bedrieglijk opzet of met het oogmerk te schaden, bij het afleggen van verklaringen, het wezen of de omstandigheden ervan te hebben vervalst, door als waar op te nemen, feiten die niet zijn, met name........

Op dergelijke dingen werden hier al zwaardere politieke kopstukken afgerekend.
Als een werklozensteuntrekker dergelijke 'leugentjes om bestwil' ten beste geeft, wordt hij ongenadig aangepakt.

Verder lijkt mij het onderscheid maken kerk-staat en religie-staat meer een soort demagogische spitsvondigheid om eronderuit te komen, dat AEL blijkbaar niet van plan is de verworvenheden van de verlichting te respecteren. Een kerk is tenslotte een geïnstitutionaliseerde gestructureerde machtsgroep op basis van diezelfde religie.
We zijn hier goed op weg om zelfs hun politieke zuilen naar de verdomhoek te verwijzen en hun maatschappelijke tentakels te kortwieken. Terecht, daar religie grotendeels op leugen, ontkennen en verdraaien van de waarheid, en manipulatie van de geesten gebaseerd is.
Oud 29 juni 2003, 10:22   #47
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Goed stukje Piano!

en Linda/Eva is zo herkenbaar: er is maar één vrouwelijke AEL dweepster te vinden op de forums, die haar onwetendheid over islam zo duidelijk ten toon blijft stellen.

Voor wanneer de raad aan de criticasters van AEL, om psychiatrische hulp te gaan zoeken , Linda?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2003, 15:15   #48
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

Met Linda/Eva/Edith (drie nicks, één persoon) is inderdaad geen land te bezeilen. Goed gecounterd Piano
Oud 29 juni 2003, 16:25   #49
dutch
Provinciaal Statenlid

dutch's schermafbeelding

Standaard

Linda :
Citaat:
Slechts weinigen behorende tot onze autochtone cultuur hebben het vermogen op een intellectueel eerlijke en beschaafde manier te reageren op mensen met een andere huidskleur. Er bestaat blijkbaar een grote behoefte aan het hebben van pispalen. De Arabieren zijn vandaag de pispalen waar de meest uiteenlopende frustraties op worden afgereageerd. Men baseert zich op vooroordelen en veronderstellingen om uitspraken te doen over de pispaalgroep. Degelijk onderzoek blijkt nergens voor nodig te zijn en wordt zelfs resoluut afgewezen
Twee serieuze denkfouten in uw redenering beste Linda (Eva, Edith, whatever) :
1. Anti-islamisme zou volgens jou gelijk zijn aan racisme... Deze absurditeit is ondertussen al lang ondergraven en uit de wereld geholpen geloof ik.
2. Autochtonen (of wat je daar ook mag mee bedoelen, want voor mij zijn wij allen bewoners van de planeet aarde en hebben we allen ons verstand gekregen om het te gebruiken) wijzen islam af zonder iets van de islam te kennen... Niets is minder waar voor wat de leden van FFI betreft, wij hebben een degelijke kennis van islam via koran, hadieth en persoonlijke ervaringen (vergeet niet dat sommigen onder ons ex-moslims, partners van moslims, ex-bewoners van moslimlanden zijn)... Waar steun jij je bewering op beste Linda ? Je hebt nochtans zelf verschillende keren gezegd dat je niets van de islam afweet, hoe kan je je er dan over uitspreken?

Ter informatie : Dyab Abou Jahjah is de zoon van een shi'ietische vader en een maronitische moeder.
Hij is mijn inziens ook een arrivist die de tijd rijp acht om nu de islamistische kaart te spelen teneinde zijn doelstellingen te bereiken. Dat één van zijn doelstellingen zeer weinig met Europa en nog veel minder met Nederland of België te maken heeft, daar ben ik het 100 % met jou over eens beste Piano !
Blijft dan nog de vraag waarom islam zich zo uitstekend leent voor politieke doeleinden... FFI heeft ondermeer als doel het antwoord op deze vraag wereldwijd bekend te maken...
En Linda, Eva, whatever, FFI beschouwt de moslims niet als pispaal, maar eerder als slachtoffers van de islam...net zoals jij er blijkbaar ook één bent...

Dutch
In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2003, 18:28   #50
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

PianOla beweert dat Abou heeft gezegt:
Citaat:
"Ik ben tegen de scheiding van Kerk en Staat omdat religie een inspirerende bron kan zijn om een staat te regelen."
Dit is een regelrechte leugen.
Hij heeft gezegd "ik ben voor een scheiding tussen KERK en staat".
Daarna heeft hij gezegd :"Ik ben tegen een scheiding van relegie en staat".

Dat is terug verschillend.

PianOla, ge moet eens goed leren luisteren. En de mensen geen blaaskens wijsmaken!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2003, 23:21   #51
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
"Ik ben tegen de scheiding van Kerk en Staat omdat religie een inspirerende bron kan zijn om een staat te regelen."

PianOla, ge moet eens goed leren luisteren. En de mensen geen blaaskens wijsmaken!
Nee Frenand, de samenvatting die ik in de openingstopic gaf, kwam uit de krant, nog vOOr het programma werd uitgezonden, en in de krant stond "Kerk & Staat". Toen ik het later op de avond hoorde, heeft hij duidelijk gezegd: "Religie & Staat". De krant had het blijkbaar slecht genoteerd.
Oud 30 juni 2003, 00:05   #52
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Is dat nu echt het enigste waaraan die Nederlanders zich interesseren? Na de verkiezingen van 18 mei op NL1 net van het zelfste. Het ging hoofdzakelijk over Abou Jah Jah en het Vlaams Blok! Totaal naast de kwestie dus.

Wat moeten die Hollanders nu wel niet van ons denken?
Oud 30 juni 2003, 00:18   #53
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Citaat:
Is dat nu echt het enigste waaraan die Nederlanders zich interesseren? Na de verkiezingen van 18 mei op NL1 net van het zelfste. Het ging hoofdzakelijk over Abou Jah Jah en het Vlaams Blok! Totaal naast de kwestie dus.

Wat moeten die Hollanders nu wel niet van ons denken?
Dat hier enkel maar fanatieke gekken zitten zeker, en dat dan vooral in Antwerpen
Oud 30 juni 2003, 07:16   #54
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat hier enkel maar fanatieke gekken zitten zeker, en dat dan vooral in Antwerpen
Ai thePiano!
Zo een voorzet voor uw belagers.
Oud 30 juni 2003, 09:35   #55
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat de laatste twijfelaars die tot nog toe dachten dat Abu Jah Jah eerlijke demokratische bedoelingen had, hiermee vanavond over de streep zullen gehaald worden.

Los van mijn kritiek op het politieke beleid van Sharon, gaat Jah Jah hier een paar duizend stappen te ver. Wie in België de ontbinding van de staat Israel wil eisen, kan ook voor mij definitief de pot op. Ik heb het al eerder gezegd dat qua ethisch programma het AEL op dezelfde oerconservatieve en verwerpelijke lijn zit zoals het Vlaams Blok, maar hiermee slaat hij alle deuren definitief achter zich dicht.
Bedankt Piano voor uw objectieve commentaar. U bevindt zich blijkbaar niet in het kamp van de dogmatische "linkiewinkies".

Bemoedigend dat ook vanuit anti-Blok-hoek objectief naar de migrantenproblematiek kan gekeken worden.

Verdient navolging.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2003, 10:00   #56
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:

Nee Frenand, de samenvatting die ik in de openingstopic gaf, kwam uit de krant, nog vOOr het programma werd uitgezonden, en in de krant stond "Kerk & Staat". Toen ik het later op de avond hoorde, heeft hij duidelijk gezegd: "Religie & Staat". De krant had het blijkbaar slecht genoteerd.

Neen PianOla, Het was deze week nog eens op TV in nederland, en daar heeft hij het gezegd zoals ik vertel, en niet zoals gij beweerd!
Oud 30 juni 2003, 10:21   #57
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ondanks dat ik voor de regularisatie van mijn echtgenote (alweer vier/vijf jaar geleden) tot twee keer toe de politie bij ons thuis plaatselijk vaststellingen kwamen doen of we wel samenwoonden, en tot twee keer toe we beiden apart geinterviewd werden, om ons te testen op wederzijdse kennis over mekaar, hebben we dit nu weer een derde keer moeten doen:

Vermits ik de naturalisatie heb aangevraagd voor mijn vrouw (snel-Belgwet) zijn die patatten weerom naar ons huis gekomen (2 juni j.l.), dit keer gewapend met een uitgebreide vragenlijst en invullijst:
- hoeveel tandenborstels
- hoeveel badhanddoeken, washandjes
- kleerkast van meneer
- kleerkast van madame
- foto's waar we samen gekiekt werden
- ondervraging
enz....

Laat ons hopen: derde keer goede keer? 8)
En hoeveel keren je het in de week doet ook misschien?

Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2003, 10:46   #58
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Nou, het is misschien omdat ze het bij Abou Jahjah hebben nagelaten die strenge controles door te voeren, dat Piano nu onderworpen wordt aan die strengere controle?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2003, 12:01   #59
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Nou, het is misschien omdat ze het bij Abou Jahjah hebben nagelaten die strenge controles door te voeren, dat Piano nu onderworpen wordt aan die strengere controle?
't Is de schuld van Filip De Winter.
Oud 30 juni 2003, 12:21   #60
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Ik veronderstel dat je hier antwoordt op het probleem van schijnhuwelijken (-> je mag wel eens leren quoten zodat we weten op wat of wie je hebt geantwoord).

Dat nachecken van een schijnhuwelijk wordt in de praktijk overgelaten aan de locale politie en meestal nog enkel aan de wijkagent. Daar zitten erg laag geschoolden bij, ook dikwijls regelrechte xenofoben. In feite ben je op dat ogenblik uitgeleverd aan het oordeel en de verantwoordelijkheid van iemand die daar in feite helemaal niet toe gekwalificeerd is, maar van hogerop wel belast wordt met deze beslissende klus die verstrekkende gevolgen kan hebben voor het paar.

Zo iemand op het laagste échelon beslist dus over een man en vrouw relatie of zij al dan niet 'als man en vrouw samenleven', en het zal je als koppel maar overkomen dat die simpele agent_van_dienst een negatief advies geeft. Je zal ook maar best geen homosexueel zijn en samenleven met iemand van hetzelfde geslacht want dan kan je het wel helem�*�*l vergeten.

In de praktijk is heel dat asielgedoe één grote loterij, en wordt teveel overgelaten aan het toeval, één enkele persoon, ja zelfs de weeromstandigheden van de dag kunnen die beslissing beïnvloeden. Ik kan daar straffe verhalen over vertellen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be