![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar het was hun écht wel goed uitgekomen indien dat land een rustige democratie was geworden..Eentje om aan die moslim-fundi's in de regio aan te tonen dat zoiets dus wel degelijk kan.. De neo-cons dachten, naief als ze waren, dat ze door middel van oorlog wel even een democratie konden invoeren ( maar ondertussen is men daar al wel weer van teruggekomen en zou men al content zijn mocht het weer 'hun' dictator worden die de lakens uitdeelt)..
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Lekker offtopic bezig.
Ontopic: Laat je vooral niet afschrikken door terrorisme, de kans dat je sterft door een ongeval, ziekte of val van de trap is duizenden malen groter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand heeft een glazen bol en niemand had kunnen weten wat Saddam allemaal ging uitsteken. Men steunde ook de taliban omdat zij toen niet de aggressors waren. Het zou pas erg zijn indien ze Saddam en de taliban zouden blijven steunen nu het terroristen zijn. Jij had Saddam liever laten doen nadat hij al deze moorden heeft gepleegd, dat is pas triestig! En dat is pas een dictator steunen! Het kan hen wel degelijk schelen en vandaar dat ze er iets aan gedaan hebben. Men steunt dus volgens jou de dictator in N-Korea ook omdat ze willen dat er een dictator is? Wat een zever kerel! Eerst proberen dingen zonder geweld op te lossen en het volk een beter leven geven, indien dat niet werkt... Blijbaar zou jij liever meteen met geweld ingrijpen zonder woorden eraan vuil te maken. Ze hebben een land en volk gesteund waar spijtig genoeg na jaren blijkt dat het leiderschap slecht is, en daar maak jij zomaar van dat ze dus een dictator aan de macht hebben gebracht en dat is dus idd zever en anti-us propaganda. Niet meer en niet minder.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kan gemakkelijk bewezen worden als je naar de geschiedenis kijkt. Verklaar om te beginnen misschien eens volgende feiten : - Steun aan dictator Pinochet in Chili. - Steun aan dicator Saddam in Irak, gevolgd door een invasie van het land toen meneer Saddam een meer onafhankelijke koers ging varen - Steun aan dicator Noriega in Panama, gevolgd door een invasie van het land toen meneer Noriega een meer onafhankelijke koers ging varen - De poging tot invasie in Cuba (bay of pigs) - Poging tot omverwerping van het regime van verkozen president Hugo Chavez in Venezuela Dat zijn de eerste feiten die bij me opkomen en ik ben zeker dat ik er nog ettelijke dicators in Zuid-Amerika, Afrika en Azië mis die door de USA rechtstreeks of onrechtstreeks gesteund werden. Zonder bekommernis wat dit voor de locale bevolking betekende.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 4 oktober 2005 om 11:01. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb meermaals gezegt dat men nog steeds geen glazen bol heeft om de toekomst te kunnen voorspellen. Men kan niet weten wat bepaalde leiders in de toekomst gaan uitsteken. Welke leiders steunt Belgie al voor zoveel jaren? Hoeveel mensen zijn door de regimes al vermoord? Wil dit zeggen dat Belgie een bende moordenaars steunt? Misschien word er morgen in Duitsland wel een 2de Hitler geboren en wij steunen dit land!!! Hoeveel oorlogen hebben de turken al gevoerd in het verleden? En we willen hen nu bij de EU? Snap je het plaatje een beetje?
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||||||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Je hebt meermaals gezegd dat ze geen glazen bol hebben...ze hadden er geen nodig...Illwill toch...alsof ze niet wisten wat Saddam uitspookte.....alsof ze niet wisten wat de Taliban uitspookten...(hadden ze hen niet kort voor 9/11 en de "staged war" nog een riante som geld gegeven om de opiumhandel tegen te gaanof zo?). En alsof de Belgen die Mubutu steunden het niet wisten....geloof je dat nu echt??? Parcifal haalde o.m. Manuel Noriega (Panama) en Pinochet (Chili) aan die ze aan de macht geholpen hebben....wat denk je?Dat ze hen aan de macht hielpen om de Chileense en Panamese bevolking van een mooie toekomst te voorzien?Dat het als een verrassing kwam dat het nietsontziende dictators bleken?Kom op...wat schrijf jij eigenlijk allemaal? Anti-VS prpaganda? Neen;anti-VS bestuurders feiten.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 4 oktober 2005 om 20:19. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je haalt duidelijk 2 dingen door mekaar, rechtstreeks een dictator/moordenaar steunen en proberen een land te helpen. Waarom reageer je niet op het stukje van turkije en Duitsland? Wat moeten we daar dan mee doen? Duitsland buiten gooien in de EU en Turkije dus om die redenen ook niet toelaten? Belgie steunt ook slechte regimes dus ons moeten ze ook maar dumpen. Ik denk dat er geen land meer overschiet als we de hele geschiedenis erbij halen é. Trouwens, waar heb je die info weer van? Dat ze geld hebben gegeven aan de taliban voor opium bestrijding.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door illwill : 5 oktober 2005 om 06:00. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Pinochet hebben ze aan de macht geholpen en het was niet om het Chileense volk te helpen.Allende was Pinochets voorganger en ze hebben geholpen met het omverwerpen van Allende (het gebeurde op 9/11);Henry Kissinger heeft er een belangrijke rol in gespeeld.Ik herinner me niet veel meer van de docu die ik erover zag jammergenoeg. Ik haal helemaal geen 2 dingen door elkaar.Wat claim jij?Dat ze nooit een dictator/moordenaar actief gesteund hebben? Ik reageer niet op dat van Duitsland en Turkije omdat het je reinste onzin is.Of vind je gelijkenissen tussen de leiders van heden-Duitsland en Nazi-Duitsland? Turkije;ik vind dat Turkije voor een toetreding zelfs maar bespreekbaar wordt bepaalde delen van zijn wetgeving drastisch moet veranderen (o.a. het beleid omtrent doodstraf (VS eveneens...) en mensenrechten.Of is dat intussen gebeurd in Turkije?Ik volg het niet echt. En je hoeft er niet de hele geschiedenis bij te halen hoor.De afgelopen 3 decennia leveren genoeg op in het geval VS.Het is niet alsof er een regime-change heeft plaatsgevonden in VS zoals bvb in Duitsland. Dat van dat geld van VS aan de Taliban (ivm de opiumstrijd);ik heb geen tijd om deftig te zoeken,doe het zelf maar. Colin Powel heeft o.a. dit gezegd o.a. in de grote media,nadat ze 43 miljoen $ aan de Taliban hadden gegeven;[font=Arial]"We will continue to look for ways to provide more assistance to the Afghans," he said in a statement, "including those farmers who have felt the impact of the ban on poppy cultivation, a decision by the Taliban that we welcome." [/font][font=Arial]De Taliban had geoordeeld dat opium groeien tegen de wil van god was... Taliban was toen al niks mensenrechten;vrouwen nog veel erger,Bin Laden verbleef er al en had al de VS-ambassade gebombd,en de USS Liberty?(hij had in elk geval al 2 terreurdaden tegen VS op zijn palmares...).Het was ergens in 2001 as ik het goed voorheb (dat ze dat geld gaven). Dat VS nooit actief een dictator steunt/steunde is kletspraat.Zie o.a. Karimov in Uzbekistan (1 v.d. zovele vbn).In 2001 was er een VS Department of State report omtrent human rights die o.a. de mensonwaardige behandeling van gevangenen en mensenrechten daar aanklaagde (martelingen,uitgetrokken teen-en vingernagels,mensen levend koken).Ze wisten het dus in 2001 en toch gaven ze de Oesbeekse leider Karimov in 2002 500 miljoen $-waarvan 79 miljoen voor de NSB (Oesbeekse Security Service). Hier een docu over het leven daar in Oesbekistan. http://www.informationclearinghouse....rticle3944.htm En hier een foto van Bush met Karimov uit 2002,na het rapport dus.[/font]
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Verklaar gij dan eens, Illwill, WAAROM de VS actief en passief
dictators als Noriega, Saddam, Pinochet en anderen gesteund heeft TEGEN het welzijn van de locale bevolking in. Dat die steun er was kan je NIET ontkennen. Dat TIJDENS dat die dictators gesteund werden door de VS er JARENLANG marteling en foltering was van politieke tegenstanders kan je ook NIET ontkennen. Dus : WAAROM steunde de VS die dictators? Zeg het eens? |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst proberen alles diplomatiek proberen op te lossen is niet hetzelfde als zomaar moordenaars steunen. Leg jij mij eens uit wat men had moeten doen? Alles diplomatiek proberen op te lossen is al niet goed. Grijpt men in, dan is het ook niet goed. Zeg mij dus eens wat men nog moet doen. Of wat zou jij doen? Trouwens, je bent wederom niet aan het bashen. Wat's gebeurt? Je vind dus dat men Iran of N-Korea nu niet moet "steunen" maar gewoon meteen binnenvallen en de moordenaars verwijderen?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door illwill : 7 oktober 2005 om 14:15. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heeft, houdt het op. Dan heeft het geen zin te discussieren maar ben je voor mij een negationist, niets beter dan mensen die bijvb de jodenvervolging door de nazi's ontkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Burger
|
![]() het inademen van WOLFSRAAM,TUNGSTEN of andere (hybrid) metalen kan ook schadelijk zijn voor de gezondheid !
bij ontwerp van een wapen gaat men uit van het te behalen doel,in dit geval dus: 1)munitie moet tankwand penetreren. 2)vertraagde ontploffing binnenin de tank. 3)tank & personeel buiten dienst gesteld = doel:vijand uitschakelen is gelukt. de ontwerpers zoeken naar de beste en meest geschikte materialen uiteraard en zou het me sterk verwonderen mochten ze deze ammo aangemaakt hebben in P.V.C. ! ![]()
the path of superstition leads to the crossroads of insanity ! ...religion is the opium for poor minded people...science is the healthfood for atheists ! http://users.pandora.be/diaboloxxx/d...e_of_islam.wmv |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer het nog eens. Het had toch al geen zin om met mij te discussieren...hoeveel keer ga je dat nog zeggen? Hoeveel keer ga je nog zeggen dat je enkel gaat bashen? En hoeveel keer ga je toch terug beginnen om dan weer de persoonlijke toer op te gaan omdat iemand jou mening niet deelt? Indien amerikanen met diplomatie dingen proberen op te lossen is het steun aan moordenaars. Indien ze na 30 jaar onderhandelingen ingrijpen zijn het massamoordenaars en zijn ze enkel uit op olie en had men het met diplomatie moeten oplossen. Tja... Ik ben geen negationist, ik maak gewoon geen appels van peren.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als Noriega, Pinochet en Saddam gaven een onderdeel van gewone diplomatie? Dus het is diplomatie om moordzuchtige dictators te steunen? De VS hebben Noriega en Pinochet aan de macht geholpen. Ze hebben Saddam militair en financieel gesteund toen hij nog voor hun plooide. Geef dat dan tenminste toe of ontkracht het. De rest van je opmerkingen zijn nutteloos tot we dit punt hebben opgeklaard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 7 oktober 2005 om 18:38. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() Illwill,dat van die steun aan de Taliban en Karimov zijn Feiten.Net als hetgeen over Noriega en Pinochet en wat Parcifal noemde...
Zoals Parcifal zei:Als je dat niet toegeeft,ontkracht het. Zoals Parcifal zei:je opmerkingen zijn nutteloos tot we dit punt hebben opgeklaard. Heb je eigenlijk ooit al eens iets opgezocht over een bepaald onderwerp?Anders zijn je opmerkingen nog nuttelozer.