![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het Arabisch wereldbeeld conflicteert met het Europees wereldbeeld. Zie maar hoe de Turken die hier in Europa erbij lopen. Als dikke slonzen en voddenpoppen. Onze taal en cultuur eigen maken interesseert hun helemaal niet. Als ze maar het laatste model Mercedes kunnen kopen en hun huisjes kunnen melken. Europeanen vinden ze te vies om ermee te trouwen tenzij zich tot de Arabische cultuur bekeren. We voeren al 14 eeuwen oorlog met de Arabische wereldvisie en hebben zelfs voor een groot deel onze eigenheid door deze strijd verkregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zouden jullie grootouders over jullie denken? Ze hebben strijd gevoerd tegen de Turken. En wat doen jullie, de Turken zonder oorlog, jullie kapotmaken. Je te comprends tout �* fait. Het is hard,kameraad. Over 10 of 20 jaar zijn wij West-Europa kwijt. Het leven is éénmaal hard ... Zelfmoord plegen is misschien het beste wat je kunt doen, me dunkt het. Er was eens een Christelijke Europa ... (wat ik hier schrijf is bestemd voor Wreker en co ..) I WANTED YOU! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
In de zakenwereld heeft men al lang door dat bekrompen nationalisme een tegenwerker is van de economie op z'n zachtst en gevaarlijk op z'n hardst. Wie regelmatig de economische 'spielereien' van de groten in de gaten houdt weet dat de wereld in handen is van een twintigtal 'superbedrijven' die systematisch alles opkopen (vb. Coca Cola, Nestlé, Unilever, GM, Mars,....) Het is begrijpelijk dat de gewone man in de straat daar bang voor is en zich wil opsluiten in z'n eigen 'fundamentalistische' (jawel VB'ers zijn in mijn ogen even fundamentalistisch als Bin Laden en co.) wereldje. Alleen kan je de tijd niet terugdraaien; tijd heeft z'n eigen wetten en zal zich niet laten commanderen door die paar fossielen die de klok willen terugzetten naar 1950 toen de wereld nog jong en mooi en vol nieuwe uitvindeingen en geen crisis enz... was. Ik zou me eerder zorgen maken over de werkelijke wereldproblemen ipv een zielig oud incontinent continent te wezen.
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() [size=3]Uw voorouders zijn verantwoordelijk voor de vernietiging van de Europese cultuur in wat nu Turkije genoemd word.[/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door de roenekes : 10 oktober 2005 om 09:29. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | ||||||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn Van Dale erbij gehaald en onder voorouders staat: voorvaderen, stamouders. Nog een ander naslagwerk vermeldt ook het woord voorgeslacht. Mijn kennis van het nederlands is ruim voldoende. Citaat:
Mijn ouders zijn in Joegoslavië geboren en vele generaties voor hun ook. Er is nergens sprake van dat we ooit ergens anders geleefd hebben. Mijn vader heeft het Turks pas in Turkije geleerd. [size=3][size=2] Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 10 oktober 2005 om 11:08. |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Overbodige discussie op dit ogenblik. De toetreding kan ten vroegste binnen 10 jaar, daarvoor heeft Turkije nog flink wat huiswerk. Als ze bewijzen het aan te kunnen, mogen ze van mijn part er best bij.
![]() |
#56 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |