![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
kben trouwens wel al eens meer fan van je (soms ook muzikale) bijvoegsels |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, bossen, leuk om eens in te wandelen en om tot rust te komen, maar al dat romantisch gedoe hoeft voor mij niet echt (het fluisteren van de wind etc.
![]() Iedereen die zegt dat de mens deel uitmaakt van de natuur heeft gelijk, maar weet je wat? Het asfalt, de gebouwen, de oude straatjes van mijn stad - DAT is mijn omgeving en habitat, en dat vind ik evenzeer natuur als een of ander (in Vlaanderen toch kunstmatig aangelegd) bos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik kan echter in een stad vol geraas en lawaai,moeilijk rust vinden Een weekendje tentenkamp is misschien een aanrader |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Vreemdeling
|
![]() Een weekendje tentenkamp is misschien een aanrader[/quote]
hè limburgs wolfje dat is zeker een aanrader,ik zou het idd iedereen aanraden z'on mooie natuur en wat een rust je daar hebt. ik krijg al heimwee naar het tentenkamp ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burger
|
![]() Citaat:
hè limburgs wolfje dat is zeker een aanrader,ik zou het idd iedereen aanraden z'on mooie natuur en wat een rust je daar hebt. ik krijg al heimwee naar het tentenkamp ![]() Is inderdaad een aanrader,zou er zeker voor te vinden zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allemaal op een half uurtje fietsen van centrum Leuven.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[SIZE=1] ![]() Laatst gewijzigd door boer_bavo : 7 oktober 2005 om 09:46. |
|||||||
![]() |
![]() |