![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alhoewel, hun pamper kon men mss wel gebruiken voor de versterking van de dijken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof, het zijn ambtenaren. Geen bouwvakkers ofzo.
Als het Belgische ambtenaren zouden zijn, is ontslaan een methode om de wederopbouw sneller te laten verlopen. Het enige dit soort uitkeringstrekkers doen is papierbergen gebruiken als frustratiegenerator bij de gewone burger.
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, want Dich Cheney gaat het débris opruimen, de contracten met zijn croonies zijn al gemaakt, en Farao Bush trommelt horden slavenarbeiders op nadat hij de minimumlonen naar de prullenmand verwezen heeft. Ondertussen gaat de verzakking van de stad door de oliewinning verder, worden de marshlands verder geurbaniseerd en geërodeerd (zodat ze steeds meer de stad blootstellen aan een ongebufferde orkaan-impact, en worden de levees niet verhoogd en versterkt tot kracht vier). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Simsalabim, naar je Moeke... |
|
![]() |
![]() |