![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welke browser gebruikt u? | |||
Mozilla Firefox |
![]() ![]() ![]() |
65 | 58,56% |
Mozilla Suite |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,80% |
Netscape Navigator 4.7 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Netscape Navigator 7 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,80% |
Microsoft Internet Explorer |
![]() ![]() ![]() |
30 | 27,03% |
Opera |
![]() ![]() ![]() |
16 | 14,41% |
Andere. |
![]() ![]() ![]() |
23 | 20,72% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 111. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() IE8 en Opera
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Firefox rules!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Firefox
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Moeten servers aan controlerende instanties behoren?
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vorige vrijdag is mijn Firefox geupgradet van 16.0.1 naar 16.0.2. (Windows 7)
Sindsdien crasht 'ie voortdurend als er wat teveel multimedia, een videootje of flash animatie op de pagina staat. ![]() Oppassen dus, en auto update misschien best afzetten.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Google Chroom
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Chrome
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() chrome en ben daar redelijk kontent van
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Ie9
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ie9
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Firefox (natuurlijk)...
Maar ondertussen heb ik mij eens zo een plat computerding aangeschaft(een YARVIK) en ben eens beginnen kijken naar die browsertjes die je van de playstore kunt halen. Zowel Opera als Firefox voor Android vind ik "veel te druk" op een mobiel apparaatje...eigenlijk niet goed. Dolphin komt goed over,sober,efficient,en voordat je afsluit vraagt hij zelfs of hij je koekjes en cache en zo mag opkuisen...... Het is een andere wereld met andere eisen,die mobiele android-apparaatjes,ik heb de indruk dat de browserfabrikanten van de "grote computerwereld" dat niet goed begrijpen.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 10 december 2012 om 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dolphin
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vinden.nl
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar op een klein computerding wil je eigenlijk niet bezig zijn met instelgeklooi en zo.Je ZIT niet aan een bureau,je wil veelal NU iets opzoeken of bereiken,je hebt niet zoveel "scherm" om allerlei menuutjes en zo te besnuffelen,je hebt geen nauwkeurige point- en click-middelen..... Android-programmeurs houden daar best rekening mee bij het bepalen van "standaard-gedrag" van hun applicaties.....De kans is groot dat een gebruiker daar verder nooit aan zal komen. Ik wantrouw dus het "default"-browsertje nogal dat op zo een plat computertje staat.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 11 december 2012 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik gebruik IE maar één keer; Om Firefox te downloaden op een nieuwe puter.
![]() Vroeger deed ik al eens een zijstapje naar Opera, maar de Firefox crew zit er echt bovenop en van zodra er iets functioneels naar boven kwam bij de concurrenten duurde het nooit lang voor ze er een eigen versie van hadden.
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen heeft Mozilla aangekondigd dat ze de ontwikkeling van een firefox die alle mogelijkheden van Win8-machines (dus touch-screen en zo...) zou kunnen toepassen......stilgelegd hebben...na 2 jaar werken.
Er is geen interesse genoeg voor. IE zal dus de enige browser blijven die helemaal "geschikt" is voor alle mogelijkheden van Win8.. ..........voor zover iemand daar nog in geinteresseerd blijft,want het ziet er toch naar uit dat de wereld van de "platte dingetjes en smartphones" en deze van de computer gescheiden zal blijven....... firefox rules! ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 22 maart 2014 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Burger
|
![]() TorBrowser.
|
![]() |
![]() |