![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
2° ik ben spijtig genoeg NIET zo goed geintegreerd. 3° mijn NL kan beter 4° ik ben soms gefrustreerd (bv als de zaken niet zo goed gaan) en vandaar mijn racisme. 5° IMHO heb ik bijna geen last van racisme (ik ben blank en zie er heel 'Belgisch' uit)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Shizie : 7 oktober 2005 om 11:41. |
|||||
|
|
|
|
|
#42 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Normale mensen citeren als ze iets niet begripen, zodat ik het kan verduidelijken. Maar jij wilt geen verduidelijking .. Daag. |
|
|
|
|
|
|
#45 | ||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je zonder zwembroek doucht, dan is het comfortabelder. Natte zwembroek stinkt achteraf, je sporttas stinkt dan ook,... allemaal dikke zever natuurlijk. Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#46 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nu snap ik jou beter. Je kunt mij niet verdragen omdat ik hier altijd Turkse cultuur verdedig, iets wat jij niet doet of niet durft te doen. Ook al zijn er veel Turken die van uitkering genieten,niets leveren aan de maatschappij, .. toch ben ik zo trots dat ik een Turk ben. Shizie, ik kan niet zoals jou worden. Ik heb ook veel Belgische vrienden, maar Turken zijn anders. Turkse humor is ook de beste van de wereld. Ik eet bijna nooit Belgisch, ik kijk nooit naar Belgische zenders, ik luister niet naar Belgische muziek, .. Ik kan zeggen dat ik perfect geïntegreerd ben. Meer moet het niet. Taal spreken,cultuur kennen, .. That's it! |
|||
|
|
|
|
|
#47 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Het is natuurlijk een feit dat de Turkse vlag bloedmooi is. Ik heb het wel op mijn kamer hangen. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#48 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
DURE Belgische restaurants zijn PRACHTIG. Zeer verfijne keuken imho.. |
|||||
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik ben 190 cm, so what ? I dont care |
|
|
|
|
|
|
#50 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zeg mijn mening over mijn vlag, je kan bv. je mening zeggen over de Russische vlag ... Je moet niet altijd concurreren met mij, heb ik gevraagd hoe groot je bent? Wees creatief ... Ik wil men eigen hier amuseren, vertel een mop ofzo[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 7 oktober 2005 om 15:51. |
|||||
|
|
|
|
|
#51 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
en die zegt dat ook. (het is een sociologe). Waarschijnlijk rekenen jullie het volume bier evenveel door als het volume vodka. Belgen drinken meer bier dan Russen vodka. Het zou maar jammer zijn, nietwaar? Ik kan op een avond gemakkelijk 2 liter bier verzetten, maar geen halve liter vodka. In de ex-ussr, zie je wel vanaf 's middags dronken mensen rondlopen en comateus liggen. Dat zie je hier alle decennia niet meer. Citaat:
jaar op Rusland. Er zitten echt wel goede dingen in hun cultuur. (bvb. de Russische Avant-Garde kunst tussen 1900 en 1935) Je moet niet helemaal je afkomst verloochenen hé. En over dat 'communisme' : in Kiev en Moskou en alle andere steden waar ik al ben geweest is er geen communisme maar het omgekeerde : Ultra kapitalisme. Geloof me maar dat privé eigendom daar sinds geruime tijd bestaat en met harde hand verdedigd wordt. Bij oudere mensen (+40 jaar) merk ik wel dat ze eerder berustend zijn, erg wantrouwig en dat ze helemaal niet mee zijn met de nieuwe gang van zaken. Citaat:
(turkije ook natuurlijk. Je kan die mensen daar onmogelijk uitleggen wat er scheelt aan hun keuken (te vet, niet verfijnd, te weinig smaakvol, ..) Dat is hetzelfde als aan een bosneger het begrip 'sneeuw' uitleggen. |
|||
|
|
|
|
|
#52 | |||||||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Hieronder: rood omlijnd = Europese subrassige groepen. Niet omlijnd = niet Europees. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
AAAGHAHAHAhahahahahahahaha... Tuurlijk datte!!! Citaat:
|
|||||||||||
|