![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Precies, en als de wet de burgers nie beschermt, dan mogen die burgers zichzelf verdedigen, dus met den auto los erdoor, en als ge schade hebt stuurt de factuur maar naar die rooie pestclub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Dit doet vermoeden dat velen bij de vakbond gewoon niet willen werken, tout court, en dat het bij vele militanten knaagde dat ze al zolang niet hadden gestaakt. Nu, ge moet weten dat lidmaatschap bij de vakbond u toch al een serieus paar duizend frankskes per jaar kost, en dus eist ge van tijd tot tijd toch wel eens iets terug, nietwaar? Het pesten van anderen is dan als extraatje mooi meegenomen...
![]() |
![]() |
#43 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Indien dit kon stond ik vooraan de rij om een claim van 100.000 euro in te dienen. Mijn mensen wilden allemaal werken maar werden door stakers op de openbare weg tegen gehouden. Ondertussen gingen mijn klanten met hun afvalproducten naar de concurentie die niet geblokkeerd werden in meer rurale en/of urbane omgevingen. Evenals mijn klanten die gerecycleerde producten van me afnemen. Gevolg: minder stock aangeleverd -> verlies aan werkzekerheid voor mijn mensen... (het is een cut throat business en als de stock op is, dan gaat de poort dicht...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en dwangsommen laten vaststellen als ze niet wijken ? Het is genoeg op de radio geweest vandaag.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De enige die in dit verband tussen komen zijn de verzekeraars. (dus vandaag is een ramp voor hen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De kosten van een gerechtsdeurwaarder zullen niet opwegen tegen het verlies dat je lijdt.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Wanneer zo een dikke vette opgeblazen kapitalist , dikke nek , die denkt dat het "werk-
volk" vuiligheid is er er denkt er te kunnen mee dweilen en moest hij op mij afrijden, sla hem verdoeme de kop in ter plaatse, want van dat soort kots ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Ziet er ok zo een klootzakske uit die van Unizo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Sofietje, beetje teveel last van je hormonen ?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De gerechtsdeurwaerder stelt enkel schade vast. Vrachtwagens kunnen nog mijn bedrijf dan nog steeds niet bereiken. Ik kan mijn fabriek niet in mijn eentje doen draaien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Groot gelijk ! wie denken ze wel dat ze zijn ? En dan nog de mensen hun identiteitskaart vragen ook...... belachelijk goe bezig. Proficiat voor zij die de moed hadden om het stakerspiket door te rijden. Neen aan de agressie van het ABVV .
![]() |
#53 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ons moeder belt juist... ze mocht van de stakers de GB niet binnen. "Nee madam, ge moogt ni binnen, hier een pamflet". Waarop ons moeder zei "Ge kunt uw pamflet in uw gat steken". Respect Moeder!
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Mooi tleven is mooi[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Life is too short to argue, therefore I'm always right. ![]() ![]() Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off. Laatst gewijzigd door X_MAN : 7 oktober 2005 om 15:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Inderdaad proficiat en respect voor VEEL JONGE WERKWILLIGE MENSEN DIE BEGRIJPEN hoe het zit !!! Die ouw rooie vuilzakken denken maar aan één zaak : zo rap mogelijk stoppen met werken om in hun zetel te zitten stinken.
![]() |
![]() |
#58 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Beter een vuile muile of krapuul deluxe met hun schoon ABN en hun tafelmanierkes en kleding op maat ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Burger
|
![]() beste (kleine) ondernemer u kan uw "verliesposten" ontstaan door de erkende staking inboeken in uw boekhouding...
beste stakingsbreker uw gebrek aan solidariteit bewijst dat u enkel uit bent op de baten en het vertikt om een inspanning te leveren vakbondsgewijs... inderdaad... lid worden van een vakbond kost u een vakbondsbijdrage MAAR... u vergeet de jaarlijkse premie die men uitkeert !! (bedrag premie is soms hoger dan de som van de jaarlijkse bijdrage [lbc] )
the path of superstition leads to the crossroads of insanity ! ...religion is the opium for poor minded people...science is the healthfood for atheists ! http://users.pandora.be/diaboloxxx/d...e_of_islam.wmv |
![]() |
![]() |