![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
al blijft het slechts een 'spelletje' ... als jij , ik of eenieder ander dat van plan te doen zijn om dat echt serieus aan te pakken beschikken we noch over de middelen ,noch de tijd, noch noodzakelijke te verwerken informatie dan denk ik dat je een betere kans maakt met vooropgestelde denkpisten en doelgericht zoeken naar linken ( al is dit laatste een gevaarlijke piste )[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door praha : 13 oktober 2005 om 00:40. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() jep 'k heb heelwat 'afgeleverde' gekend... wat me opviel ... dat het ófwel klaargestoomde ambitieuze en zéér zelfzekere individuen betrof die nog even de unief moesten afmaken en dan hoogstwaarschijnlijk een geslaagd zakenman werden ófwel totale 'maatschappelijke' mislukkingen ( zeg maar rebelerende niet-willen-meedraaiende ) betrof |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() oorspronkelijk bericht door Exodus:" De officiele geschiedenis is een grote leugen".
Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ook de wetenschappen, religies etc. Dit zijn voor het grote deel leugens omdat ze aangepast zijn zodat ze de agende van de illuminati steunen. (voorbeelden uit de wetenschap zijn bv. vrij energie, darwinisme.) De religies zijn, zoals eerder gezegd, er om ons uit te spelen en 'mak' en 'nietig' te maken en te doen voelen. (bv. keer je andere wang toe, wij zijn zondaars etc). Ik zeg hier niet dat je aan deze dingen helemaal niets hebt, maar wel dat er door de illuminati een 'draai' aan is gegeven zodat het past binnen hun agende. (de NWO, en dus ook de NWR). met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 14 oktober 2005 om 07:50. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
en die is compleet totaal anders dan de officiele geschiedenis. Overigens werd de 'echte' geschiedenis van wereld door de illuminati nauwkeurig opgeschreven in het ,ik geloof eerder genoemde kasteel in Belgie: "Castle of Darkness". Ik weet eerlijk gezegd niet of ze het daar nog steeds doen, want het kasteel heeft volgens mij net iets te veel 'exposure' gekregen. Hoewel ik mensen ken die daar geweest zijn en het barst van de militairen. Je komt geen meter in de buurt van het kasteel. Het is eerder 99% dan 1%! met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 14 oktober 2005 om 07:49. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb vertrouwen in de waarheid van onze geschiedenis. Het is niet door 1 persoon op papier gezet maar heeft ontelbare bronnen. Dat de geschiedenis niet 100 % juist is, is natuurlijk vanzelfsprekend. Maar dit heeft meer te maken met het ontbreken van gegevens en bewijzen dan bewust de geschiedenis vervalsen. Je kijkt teveel naar SF-films volgens mij. En deze zijn idd. voor 99 % fictie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de 'juiste' kant op te sturen. En zoals eerder genoemd voor een hele smerige mind-control. Maar dat geldt o.m. voor alle films. (bv star-trek zit vol met 'triggers'). BTW in veel SF films laten ze ons technologie zien die de illuminati allang hebben.Geen betere manier het te 'verbergen' dan in 'plain sight' Dan krijg je vanzelf de reacties als hierboven. met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||||
Banneling
|
![]() voorbeeld:
Citaat:
met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 14 oktober 2005 om 08:34. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Het is dan ook verdacht hoe krampachtig ze kinderen op school proberen te houden met spijbelen.
School dient in de eerste plaats om mensen in het gareel te houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
leeftijd van 18jaar, waarna ze examen kunnen doen voor een middenjury en zo toch hun diploma halen. Ik dacht dat een gareel iets was waar je aan vast zat? Raar dat dan toch dit alternatief mogelijk is...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Banneling
|
![]() Sure.
Daarom: Weg met de indoctrinatie. Dus weg met de ideologisch en confessioneel ingerichte onderwijsvormen, tenzij als ze zelf volledig voor hun eigen kosten opdraaien, en niet op de rug van andersdenkenden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 14 oktober 2005 om 09:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
En de armen en migranten worden aan hun lot overgelaten en leven van de afval van de anderen. Idd. heel sociaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gratis staatsonderwijs zal volstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat er in Spanje al zo'n groep is, en schijnt erg goed te functioneren! Ik zal eens kijken of er wat over kan vinden. school door de staat lijkt me het laatste wat we moeten doen! met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 14 oktober 2005 om 10:05. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Zoals elke grote filosoof zal beamen: hoe meer men weet, hoe meer men vergeet. EN hoe meer men beseft eigenlijk niets te weten. Dat afdoen als indoctrinatie is de zoveelste poging de piramidestructuur als denkwijze onder de aandacht te brengen. Een gedachtenvorming die in een land als België zelfs niet mogelijk is, met zijn in 6 gelijkaardige & overlappende delen opgebouwde overheid. Van pyramide is hier zelfs al geen sprake meer. Hooguit een 3D diamantvorm, een dubbele pyramide. Met 4 deelregeringen op de 4 hoeken en 2 op de 2 punten.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 14 oktober 2005 om 11:18. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Dat er maar summier aandacht wordt besteed aan de verliezers, maakt het nog geen leugens. Dat maakt het een enkel verhaal, het geschrift van de geschiedenis van de mensheid. Eenzijdig? Wel zeker. Met omslagen, wellicht omdat de 2-slachtigheid van de mensheid een feit is. Een flinke beweging naar links, met rechts als verliezer, wordt gevolgd door een ruk naar rechts, met links als verliezer. De logica van een golfbeweging. Sturing? Ja, door chaotische beslissingen. Wie daar het beste uit kan halen, wie er het meest van begrijpt, komt het verst. Zo krijg je besloten kringen waarin de kennis wordt bewaard. Kennis is echter dynamisch. Wat men 100 jaar geleden over de maatschappij begreep, is nu n.v.t. Simpele gedachtengang: "Wat heeft het voor zin om te schrijven over de verliezers? Die zijn immers verslagen." - iedereen doet dat en dat heeft niets met indoctrinatie of NWO te maken. Het is normaal om te geloven in succes en falen (verliezen) het liefst zo snel als mogelijk te vergeten. Dat mag hypocriet klinken; de mens als dier zit nu eenmaal zo in elkaar. En daarom worden er ook zoveel heuvels opgeworpen, waarop de mens zijn apenrots kan beleven.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 14 oktober 2005 om 11:39. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |