Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 14 oktober 2005, 13:34   #41
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Hele bevolkingsgroepen aanduiden voor deportatie is misschien geen scheldproza, maar ook niet echt beschaafd, zelfs niet relatief beschaafd.

"Gelukkig" is Guderian niet de enige die gelijkaardige zever hier post, zodat wie hem mist nog altijd hier zijn gading zal vinden.

Ik mis Guderian niet, maar voor mij hoeft hij niet geband te worden (tenzij hij het forumreglement bij herhaling zou hebben geschonden).
We praten langs elkaar heen. Ik heb nooit beweerd dat hele bevolkingsgroepen aanduiden voor deportatie beschaafd is. Wat ik wel heb gezegd, is dat de wijze waarop hij het zegt relatief beschaafd is, hoewel het principe zelf inderdaad de haren te berge doen rijzen. Het is misschien inderdaad nog gevaarlijker. Maar ik vind dat de suggestie van Nachtuil en Super@staaf i.v.m op de negeerlijst zwieren een stuk verstandiger is dan zomaar zonder boe of ba gaan verbannen. Klakkeloos verbannen ondermijnt namelijk de vrije meningsuiting, hetgeen toch iets is waarvoor dit forum zou moeten staan.
Lof der Zotheid is offline  
Oud 14 oktober 2005, 13:51   #43
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus
We praten langs elkaar heen. Ik heb nooit beweerd dat hele bevolkingsgroepen aanduiden voor deportatie beschaafd is. Wat ik wel heb gezegd, is dat de wijze waarop hij het zegt relatief beschaafd is, hoewel het principe zelf inderdaad de haren te berge doen rijzen. Het is misschien inderdaad nog gevaarlijker. Maar ik vind dat de suggestie van Nachtuil en Super@staaf i.v.m op de negeerlijst zwieren een stuk verstandiger is dan zomaar zonder boe of ba gaan verbannen. Klakkeloos verbannen ondermijnt namelijk de vrije meningsuiting, hetgeen toch iets is waarvoor dit forum zou moeten staan.
Als je de posts van Guderian en aanverwanten leest zal je zien dat er hier niet klakkeloos wordt verband.
Maw, ik betwijfel ten zeerste dat Guderian geband is omdat hij extreme "standpunten" vertolkte.
Ik vermoed dat hij het forumreglement heeft geschonden, en d�*�*rom geband is.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Firestone on 14-10-2005 at 14:53
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Als je de posts van Guderian en aanverwanten leest zal je zien dat er hier niet klakkeloos wordt verband.
Maw, ik betwijfel ten zeerste dat Guderian geband is omdat hij extreme "standpunten" vertolkte.
Ik vermoed dat hij het forumreglement heeft geschonden, en d�*�*rom geband is.[/size]

[size=1]After edit by Firestone on 14-10-2005 at 14:52
Reason:

Citaat:
Ik vermoed dat hij het forumreglement heeft geschonden, en d�*�*rom geband is.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Maw, ik betwijfel ten zeerste dat Guderian geband is omdat hij extreme "standpunten" vertolkte.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 14 oktober 2005 om 13:53.
Firestone is offline  
Oud 14 oktober 2005, 15:34   #44
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Zwarte Orde is trouwens ook geband...

Dit forum is er ook voor Guderian en consoorten, en zij kunnen hier al een hele tijd hun ideeën kwijt, hoe verderfelijk ze volgens mij ook zijn. Ik vind vrije meningsuiting een absoluut recht. Ik ga er dus van uit dat er iemand is gaan klagen bij de mods wegens beledigingen en niet zozeer om hun mening.

De ene heeft al wat langere tenen dan de andere...
Djiezes is offline  
Oud 14 oktober 2005, 15:45   #45
Smurfje
Gouverneur

Smurfje's schermafbeelding

Standaard

Zwarte Orde was een dubbelnick.[edit]
[size=1]After edit by Smurfje on 14-10-2005 at 16:46
Reason:

Zwarte Orde was een dubbelnick.[/size]

Zwarte Orde was een gebande dubbelnick.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Smurfje : 14 oktober 2005 om 15:46.
Smurfje is offline  
Oud 14 oktober 2005, 16:03   #46
eno2
Banneling

Standaard

Guderian geband?

Ik heb hem nog zo verwittigd, wat mij de foto van een zaag opleverde.[edit]
[size=1]After edit by eno2 on 14-10-2005 at 17:04
Reason:

Guderian geband?

Ik heb hem nog zo verwittigd, wat mij de foto van een zaag opleverde.[/size]

Guderian geband?

Ik heb hem nog zo verwittigd.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door eno2 : 14 oktober 2005 om 16:04.
eno2 is offline  
Oud 14 oktober 2005, 17:06   #47
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Uit de andere topic ook eens hier zetten.

1. Guderian zijn gedachtengoed is totaal niet extreem, maar wel revolutionair voor de huidige tijd waarin we leven. Guderian zijn nationaal revolutionair gedachtengoed ligt heel nauw bij mijn nationaal solidaristisch gedachtengoed.
En de mensen die mij kennen weten dat ik geen extreme mens ben. Alleen ligt mijn gedachtengoed en dat Guderian en nog een aantal anderen hier op dit forum niet goed bij het politiek correcte plaatje van (marxistisch) links, links-liberalen en burgerlijk rechts. Het ideeëngoed van Guderian is revolutionair maar zeker niet extreem.

2. In tegenstelling tot velen hier op dit forum waren Guderian zijn teksten van goed inhoudelijk niveau en je kon van vele teksten nog iets leren. Sommigen kunnen hier alleen maar scheldende oneliners poneren. Het feit dat Guderian zijn topics en berichten vaak ontaarden, had vooral te maken met zijn linkse en burgerlijk rechtse tegenstanders die geen argumenten vonden op zijn teksten en dan maar zielig begonnen met gescheld.

Met nationaal solidaristische groet.
Max

http://forum.politics.be/showpost.ph...02&postcount=8

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline  
Oud 14 oktober 2005, 17:15   #48
PAJOT
Banneling

Standaard

Schrijnend. Dit is een aanslag op de vrijheid van meningsuiting en een knieval van p.be voor de censuur.

Of voor zij die de censuur willen doorvoeren ... Ik hoop dat de moderatie spoedig tot beter inzicht komt.
PAJOT is offline  
Oud 14 oktober 2005, 17:43   #49
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Schrijnend. Dit is een aanslag op de vrijheid van meningsuiting en een knieval van p.be voor de censuur.

Of voor zij die de censuur willen doorvoeren ... Ik hoop dat de moderatie spoedig tot beter inzicht komt.

Ik geloof dat Guderian zichzelf met zijn zaag doorgezaagd heeft- een nog nooit eerder vertoonde vertoning...en nu zou moderatie dat moeten terug aaneenplakken?
eno2 is offline  
Oud 14 oktober 2005, 19:20   #50
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
"Hij" stelde vrij regelmatig de Holocaust in vraag, wat bij wet duidelijk verboden is.
Het moet gezegd worden, hij deed dat meestal vrij subtiel. Iedere keer "wat verder"..........kwestie van te zien "hoe ver" hij kon gaan.
Pietje is offline  
Oud 14 oktober 2005, 19:37   #51
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

De holocaust is nooit gebeurd. Boehoe, ben ik nu ook strafbaar?
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 14 oktober 2005, 21:17   #52
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
De holocaust is nooit gebeurd. Boehoe, ben ik nu ook strafbaar?
Feitelijk wel. Een mening wordt gecriminaliseerd, terwijl ze zichzelf eigenlijk debiliseert, maar door het verbod wordt ze opgewaardeerd.... Domme kloten...
Oud 14 oktober 2005, 22:17   #53
Ambiorix

Standaard

Guderian heeft niks misgedaan. De moderatie moet maar uitleggen waarom ze dat dan doen, of erkennen dat het hypocrieten zijn.
Ambiorix is offline  
Oud 14 oktober 2005, 23:40   #54
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

waarom werd Guderian nu gebanned ?

Admin ? any words ?
Shizie is offline  
Oud 15 oktober 2005, 00:01   #55
Peter Johan
Parlementslid

Peter Johan's schermafbeelding

Standaard

Uit de disclaimer die iedereen voor het in loggen kan lezen:

Je geeft verder aan dat je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, sexueel-georienteerde berichten plaatst. Verder dien je je te houden aan de van toepassing zijnde wetten en regels. Indien je je niet houdt aan deze voorwaarden of aanwijzingen van het beheer niet volgt, dan kan je meteen en permanent geband worden en zal eventueel je service provider op de hoogte worden gesteld van je gedrag.

Een ban is steeds het gevolg van herhaaldelijke overtredingen van bovenstaande tekst.

Persoonlijk vind ik het onnodig om eventuele bannelingen aan de schandpaal te spijkeren, door tekst en uitleg te geven.
In de toekomst wordt wel iets dergelijks voorzien, zoals in een andere topic beloofd.

Peter Johan
Peter Johan is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be