![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Hij" stelde vrij regelmatig de Holocaust in vraag, wat bij wet duidelijk verboden is.
#43 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw, ik betwijfel ten zeerste dat Guderian geband is omdat hij extreme "standpunten" vertolkte. Ik vermoed dat hij het forumreglement heeft geschonden, en d�*�*rom geband is.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 14 oktober 2005 om 13:53. |
|||||||
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Zwarte Orde is trouwens ook geband...
Dit forum is er ook voor Guderian en consoorten, en zij kunnen hier al een hele tijd hun ideeën kwijt, hoe verderfelijk ze volgens mij ook zijn. Ik vind vrije meningsuiting een absoluut recht. Ik ga er dus van uit dat er iemand is gaan klagen bij de mods wegens beledigingen en niet zozeer om hun mening. De ene heeft al wat langere tenen dan de andere... |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Gouverneur
|
![]() Zwarte Orde was een dubbelnick.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Smurfje : 14 oktober 2005 om 15:46. |
||
![]() |
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Guderian geband?
Ik heb hem nog zo verwittigd, wat mij de foto van een zaag opleverde.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 14 oktober 2005 om 16:04. |
||
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Uit de andere topic ook eens hier zetten.
1. Guderian zijn gedachtengoed is totaal niet extreem, maar wel revolutionair voor de huidige tijd waarin we leven. Guderian zijn nationaal revolutionair gedachtengoed ligt heel nauw bij mijn nationaal solidaristisch gedachtengoed. En de mensen die mij kennen weten dat ik geen extreme mens ben. Alleen ligt mijn gedachtengoed en dat Guderian en nog een aantal anderen hier op dit forum niet goed bij het politiek correcte plaatje van (marxistisch) links, links-liberalen en burgerlijk rechts. Het ideeëngoed van Guderian is revolutionair maar zeker niet extreem. 2. In tegenstelling tot velen hier op dit forum waren Guderian zijn teksten van goed inhoudelijk niveau en je kon van vele teksten nog iets leren. Sommigen kunnen hier alleen maar scheldende oneliners poneren. Het feit dat Guderian zijn topics en berichten vaak ontaarden, had vooral te maken met zijn linkse en burgerlijk rechtse tegenstanders die geen argumenten vonden op zijn teksten en dan maar zielig begonnen met gescheld. Met nationaal solidaristische groet. Max http://forum.politics.be/showpost.ph...02&postcount=8 |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Schrijnend. Dit is een aanslag op de vrijheid van meningsuiting en een knieval van p.be voor de censuur.
Of voor zij die de censuur willen doorvoeren ... Ik hoop dat de moderatie spoedig tot beter inzicht komt. |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat Guderian zichzelf met zijn zaag doorgezaagd heeft- een nog nooit eerder vertoonde vertoning...en nu zou moderatie dat moeten terug aaneenplakken? |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#51 |
|
![]() De holocaust is nooit gebeurd. Boehoe, ben ik nu ook strafbaar?
|
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#53 |
|
![]() Guderian heeft niks misgedaan. De moderatie moet maar uitleggen waarom ze dat dan doen, of erkennen dat het hypocrieten zijn.
|
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() waarom werd Guderian nu gebanned ?
Admin ? any words ? |
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementslid
|
![]() Uit de disclaimer die iedereen voor het in loggen kan lezen:
Je geeft verder aan dat je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, sexueel-georienteerde berichten plaatst. Verder dien je je te houden aan de van toepassing zijnde wetten en regels. Indien je je niet houdt aan deze voorwaarden of aanwijzingen van het beheer niet volgt, dan kan je meteen en permanent geband worden en zal eventueel je service provider op de hoogte worden gesteld van je gedrag. Een ban is steeds het gevolg van herhaaldelijke overtredingen van bovenstaande tekst. Persoonlijk vind ik het onnodig om eventuele bannelingen aan de schandpaal te spijkeren, door tekst en uitleg te geven. In de toekomst wordt wel iets dergelijks voorzien, zoals in een andere topic beloofd. Peter Johan |
![]() |