![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aaah, Tacitus!!!!!!!!
![]()
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Natuurlijk! Als je het ziet, zie je het ![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Klojo ge werkt op mijn zenuwen. Damn, effe verzuurd gereageerd, effe compenseren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Handig he, als je extra veel mannetjes ertegen aan kwakt, kan je zo zuur zijn als je wil, als er maar een fake smile achter kleeft ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bij mij schuilt humor vooral in de tekst, die ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Capisce?
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan aannemen dat het belangrijk is feiten uit het verleden correct weer te geven. Persoonlijk heb ik nooit veel belang gehecht aan het symbolische getal 6 miljoen dat gebruikt wordt/werd voor de holocaust. Als je een beetje nuchter nadenkt weet je dat het een schatting is. Evenals ik er nooit belang aan gehecht heb hoeveel Indianen, Azteken, Maya's, Chinezen, Russen, Cambodjanen, Afrikanen (ook niet vergeten Congolezen) etc. etc. er EXACT om zeep geholpen zijn. (misschien interessant om DAAR eens historisch onderzoek naar te doen en cijfermateriaal te (her)berekenen!!!!!!!) Niet dat ik het niet erg vind voor ieder slachtoffer afzonderlijk, maar het belangrijkste is te weten dat het gebeurd is, en dat het NOG gebeurt. meer later. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() prima, alleen wat verdacht dat het vooral de extreem rechts geinspireerden zijn die de geschiedenis herzien. Misschien toch een beetje politieke recuperatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het Doel is voor later, eerst het NUT voor onze maatschappij. Kom nu niet af met "het hoeft geen nut te hebben" als er een grote controverse rond bestaat en het in de meeste Europese landen wettelijk aan banden gelegd wordt. Ik zie geen baten momenteel, wel een hoop onnodige extra wrevel en overlast, ten dienste van wat? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() We gaan er nog komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Vreemdeling
|
![]() ter legitimering van het fascisme van het VB en hun collaboratie verleden. duidelijk genoeg me dunkt;
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Vreemdeling
|
![]() ter legitimering van het fascisme van het VB en hun collaboratie verleden. duidelijk genoeg me dunkt;
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als dan bijvoorbeeld de waarheid over die kringen blootgelegd wordt is het gelogen, laster of distancieert men er zich van door middel van de geschiedenis. Ik neem als voorbeeld het fameuze 70-puntenplan en/of het verleden van vele extreem-rechtse topfiguren. Mag dat nog onderzocht worden in het licht het VB een racistische partij te noemen? Er is ook historisch belang aan verbonden.. en nog meer belang voor de maatschappij, in tegenstelling tot holocaust-revisionisme. Wat ik helemaal niet snap is dat de bedoeling van dat extreem rechts (ik schrijf hier met opzet extreem rechts) revisionisme, toch niet minder dan de holocaust minimaliseren, zo aangehangen wordt door mensen die zich vinden in partijen zoals het Vb (zoals jij, Jan), een partij die de joodse gemeenschap straks nog letterlijk gaat doodknuffellen. Nu, niets aan de hand blijkbaar, zij het niet dat het ook koren op de molen is van een andere belanghebbende groep; de Molimfundamentalisten, jullie beste vriendjes. En let vooral op Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |