![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Vreemdeling
|
![]() Eigenlijk was het idee om mijn onderwerp op de site te zetten een vergissing. Ik was aanvankelijk overtuigd dat ik constructieve meningen zou kunnen opwekken. Meningen die men goed kon beargumenteren, funderen en onderbouwen waarvan ik iets kon leren. Helaas heb ik een welles-nietes publiek aangetrokken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik ben me er volledig van bewust dat er democratisch geen oplossing meer is voor het probleem, we zullen de harde middelen moeten inzetten willen we deze samenleving terug op de rails krijgen en in ere herstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uw wereldbeeld is net zo hard op confrontatie gebaseerd als dat van de VB'ers, hoewel ik eigenlijk wel vermoed dat je gewoon een klein beetje wilt provoceren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien vind ik het grappig dat volgens jou die gnoes eerst even gaan nadenken om te weten waarom de leeuw drie van hun medebroeders heeft opgesoupeerd. Volgens mij zijn ze daar niet echt in geïnteresseerd. Opsouperen is opsouperen. En dan nu wèl naar de criminaliteit: overvallen is overvallen. Of het nu voor de aankoop van de nieuwste BMW is, of om je 8ste broertje een ijsje te kunnen kopen: voor het slachtoffer blijft het "overvallen". En als dan blijkt dat het keer op keer marokkaantjes waren die je buren, kennissen en familieleden hebben "lastiggevallen", dan houd je je tasje extra in het oog als er weer een marokkaantje op de tram stapt ja. Net zoals de gnoes de aankomende leeuw in de gaten houden, vermits ze op voorhand echt niet weten of hij zijn boterhammetjes net binnenheeft of niet. Zoals het er nu aan toe gaat, lijkt het net alsof de gnoes in de fout gaan! Ofwel lopen ze op de verkeerde plaats op het verkeerde tijdstip (wie gaat er nu grazen waar een troep leeuwen rondloopt? - wie loopt nu stomweg met zijn kleinmannen rond als de leeuwen honger hebben?) ofwel worden de gnoes beschuldigd van psychologische mankementen (Gnoes hebben een leeuwenfobie! )
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Idd. Met de benen gespreid op je rug gaan liggen. En dan zitten zwammen dat het Blanke Ras bestaat uit mietjes die te zwak zijn en bijgevolg zullen uitsterven.. Er nooit opgekomen dat het misschien jouw zelfmoord-ideologie is die de oorzaak hiervan is ?
![]() |