![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf voor het aflaten van een paar banden zou ge al een paar weken vloeibaar voedsel mogen eten, ge blijft gewoon met uw fikken van de mensen hun gerief dan komde da niet tegen. Dat is gewoon een princiepskwestie. Wa zou uw reactie zijn, moest ik uwe velo pieken of de banden van uwen trabant kapotsteken . Rustig op staan kijken en vragen of ik het reservewiel ook nog kapot wil steken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar het blijft mij voor altijd bij hoe op m'n eerste job de vrouw van de directeur met onregelmaat de brievenbus omver mikte. De in en uitrit was breed genoeg om effectief als in en uitgang tegelijkertijd te dienen, buitenmate ruim voldoende, en de brievenbus stond dan nog eens meer dan een halve meter van de parking in de aanpalende tuin, en dan nog is die meerdere malen gesneuveld ![]() Met zo'n tank van een jeep ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En voorheen belde ik rustig de pechdienst, een leasingwagen van de firma heelt alle mobiele wonden ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burgemeester
|
![]() Mijn bloed begint echt ge koken van dit soort mensen en acties. Doet me denken aan de film the edukators waar ik me ook mateloos in opgejaagd heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Aktie verdomme !!! voor Herr Flick(er) : Ik mag kennismaken met uw 18" velgjes ?? ten eerste veel stoere praat en ten tweede , als ik je Freelander (wat dan nog de mietjes-jeep is van Landrover ) wist staan, 'k zou er verdekke een wielklem rondzwieren : geen beschadiging van eigendom, ben er ni aan geweest ma ge gaat er toch efkes blijven staan ![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Over dit soort acties kan ik geen goedkeuring uiten.
Van andermans eigendom dient men af te blijven, dit is gewoon vandalisme door mensen die zichzelf in hun ziekelijke verbeelding een heldenrol aan meten. Laten we astublieft deze vandalen niet steunen in hun heldenrol. Waar dat toe leidt kom u al zien bij het Animal Liberation front en de CCC. Wat dit onderwerp betreft, er zijn inderdaad opmerkingen te maken over deze 4X4's. Vooreerst ecologisch, hoog tot zeer hoog verbruik, in een tijd van schaarste ten zeerste af te keuren. Ten tweede, en van directer belang, de veiligheid. Voor de inzittenden en chaufeurs van deze wagen is de veiligheid weliswaar verhoogd, maar... - Vele van deze wagens staan hoger van de grond en hebben dan ook bumpers die hoger liggen dan die van normale wagens a) dit leidt tot verhoogd gevaar voor voetgangers en fietsers, het is niet zonder reden dat aan vrachtwagens nog niet zolang geleden de verplichting werd opgelegd om voorzieningen te treffen die moeten verhinderen dat zwakke weggebruikers onder de voertuigen terechtkomen. b) de types met hogere bumpers vormen een reeel gevaar voor bestuurders en passagiers van andere voertuigen. Bij een frontale botsing met een gewone wagen zit de chauffeur en de passagier van de 4X4 betrekkelijk veilig, de schok komt op zijn Bumper. In de personenwagen is dat al heel wat minder, de bumper van de hoge 4X4 gaat over de bumper van de personenwagen en knalt de motor van dit voertuig in de cabine. Al verschillende malen werd dit mensen fataal. c) Bij een zijdelingse botsing, waarbij de bumper van de hoge 4X4 boven de onderste balken van het koetswerk heengaat, enfin, ik ben niet bloeddorstig genoeg om de gevolgen hiervan te beschrijven. d) Vele van deze voertuigen worden dan nog eens uitgerust met 'cowbars' en ander moois als stootrails aan de zijkanten. Soms zelfs opzettelijk verwijderd alvorens de verplichte controles omdat de toepasser weet dat zulke zaken niet zomaar kunnen. Hoe een aangereden zwakke weggebruiker op deze 'kunstwerken' reageert... e) Blijkbaar is dit type van auto de opvolger voor de aanhangers van wat men de BMW-mentaliteit noemt. Gelukkig zijn ze allemaal niet zo, maar... Hoeveel keren ik al zo'n barbaar langs links een file die aanschuift om af te slagen heb weten voorbijrazen om zich op het allerlaatste moment, rekenend op zijn eigen veiligheid in zijn rijdende bunker, gewoon tussen de file in te gooien, zodat de sukkelaar die dit voor zijn kiezen krijgt boven op zijn rem moet gaan staan. Kortom, ik vindt wel dat men wel degelijk de vraag kan stellen of de hoge type's wel in het straatbeeld thuishoren. Er zou op zijn minst moeten gezorgd worden dat zij aangepast worden aan het normale weggebruik, bumpers verlagen, fantasietjes die voor andere weggebruikers gevaarlijk zijn verbieden. Het kan niet dat een minderheid met een teveel aan testosteron de gehele gemeenschap in gevaar kan brengen. Want laten we wel wezen, de enkele Dierenarts en boer of persoon die zulk een voertuig beroepsmatig kan gebruiken niet te na gesproken, zijn de bestuurders van deze wagens veelal mensen die dit voertuig alleen maar kopen vanwege zijn uitstraling. Zij het om de vrouwtjes te lokken, zij het om uiting te geven aan hun financiele (dus niet hun sociale) status Dit alles dient natuurlijk geregeld via ons wettelijk stelsel. Het recht in eigen handen nemen is voorlopig nog altijd verboden. Tip, hebt u een probleem en u denkt de held van de gemeenschap te zijn? Start een petitie, u zal vlug merken hoeveel medestanders u hebt. In een democratie hebt u dan meteen het antwoord op uw eis. Of België een democratie is, dat is dan weer wat anders.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 19 oktober 2005 om 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Klisjeeventje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Zie hier het prototype van de moderne man, alles wat van mij is, is belangrijker dan een mensenleven. Als jij met jouw 'machien' een sukkelaar zo zat als een zalm omver rijdt, ga je waarschijnlijk ook vluchtmisdrijf plegen zeker, want die ander, da's toch maar stront om van uw voorruit af te wissen. Die mentaliteit is echt zum kotzen. Mijn moeder leerde mij vroeger dat er iets meer is in deze wereld dan ikke ikke ikke en de rest kan stikke; maar als ik nu naar de realiteit kijk kan ik alleen nog maar diep bedroefd zijn, de mensen die aan anderen denken zijn schaars geworden, de cultuur van het ego viert hoogtij. 'Iedereen moet zich kunnen ontplooien' is de roep van de schaterlachende bedrijven die het menselijke karakter om zeep helpen 'for a few dollars more'. Je moest je verdomme schamen.
Paranoia is a disease onto itself, and may I add ..... the person standing next to you may not be who they appear to be... (Les Claypool) Laatst gewijzigd door Slasty : 19 oktober 2005 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben ook van het principe dat men van mekaars gerief blijft, indien men dat niet doet moet men de gevolgen maar dragen, en ik zou dienen typ ook enkele deftige meppen verkopen als ie aan mijn materiaal komt. Dat is het risico dat hij nam als hij eraan begon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() Het kind wordt hier weeral met het badwater weggegooid.
Het wordt me steeds duidelijker dat de afgunst en jaloezie zeer zwaar toeslaat. De frustratie moet toch hoog zitten bij de niet-4x4'ers. Ik heb echt met hen te doen. Zo begaan met die veiligheid. Tel dan voor jezelf de overtredingen maar eens die je op een dag rijden begaat. En prat dan over iemand anders zijn auto. Voor de derde keer wat moet er gebeuren met deze organisatie? Wat als ze morgen de leaseauto's gaan bekladdden? Of de Campers saboteren? Of duitse en italiaanse sportwagens gaan molesteren? Mijn 4x4 wegdoen is geen oplossing want dan rijdt iemand anders ermee. Bovendien is het mijn hobby en maakt ieder voor zich de keuze hoe zich te verplaatsen. MAAR IK DULD NIET DAT EEN OF ANDERE LAFFE NOZEM MET EEN MUTS OVER ZIJN HOOFD AAN MIJN EIGENDOM STAAT TE PRUTSEN. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als die niet thuishoren in een stad, waarom zou alles dat groter is dan een Smart dan wel thuis horen in een stad? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Te oordelen naar uw redenering heeft u er niets op tegen dat ik van hieruit even uw pc hack, even wat bestanden en passwoorden verander en vanop uw mail even wat mails verstuur? Immers, ik vind ook dat uw postings nutteloos zijn, dat uw aanwezigheid hier op dit forum ongewenst is en dat u op die manier wel eens zal leren om wat meer doordachte posts te plaatsen. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Burger
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Jakke racing dat je een 4x4 hebt om je hobby te beoefenen , tot daar aan toe , of omdat je een boer bent of jager of boswachter en er effectief gebruik van kan maken. Maar ik woon in Antwerpen stad, en als je hier de moeders hun kinderen ziet komen halen aan 't school met een Landrover / Cayenne / toeareg / maakt al niet uit wat. Is het mijn inziens er toch een beetje over. En dan? awel ja, en dan . IK vind dat erover en zo zijn er meerdere , het debat gaat onder andere in Londen en in Parijs. Vooral ivm het brengen en ophalen van kinderen en naar de winkel gaan Citaat: Het is niet meer of minder dan een status symbool En dan? Die dingen zijn dan mss een statussymbool, maar een onaangepast voortuig in de stad. Citaat: dat niet thuishoort in een stad. Says who? Als die niet thuishoren in een stad, waarom zou alles dat groter is dan een Smart dan wel thuis horen in een stad? Heel goed punt !!! pleit hier dan en passant voor verkeersarme en liefst verkeersvrije stadskernen. Citaat: Ze zijn gevaarlijk ( bij een botsing met een terreinwagen heb als voetganger of fietser weinig kansen ) En hoeveel kans heb je wanneer een andere wagen je omver rijdt? Ben je dan minder dood of zo? Domme tsjolder, neen, je hebt meer kans om het na te vertellen als je geschept wordt door een personenwagen als door een TERREIN(!)wagen. Citaat: te groot, Says who? Of is alles groter dan een Smart te groot? JA, te groot , te breed en nogmaals , niet gepast in 't stad Citaat: verbruiken teveel Denk je dat ze meer verbruiken dan de massa's auto's van meer dan 5 jaar oud die er rondrijden en die lustig gassen in het rond braken? Citaat: en ze zijn nutteloos. Says who? ikke, nutteloos in een STAD , wat is daar nu zo moeilijk begrijpbaar aan. Nuttig in een veld, bos, ... Citaat: Het platzetten van hun banden is een leuke , ludieke actie om de eigenaars er op te wijzen dat ze niet thuishoren in de stad. Wie ben jij om dat te beslissen? Ik beslis dat niet , ik vind het wel een fijne actie. Citaat: En !! een actie waar niets of niemand wordt beschadigd . Dus van banden die plat gezet worden ondervindt niemand last? Heeft u banden die in een vingerknip terug opgeblazen zijn? Zou u het leuk vinden wanneer uw banden plat gezet worden? Neen, maar ik rijd dan ook niet met een SUV . en neen, noemenswaardige last hebben ze er niet van, it's a victimless crime, mooi toch Citaat: Daarbij, na een paar keer zullen ze wel is nadenken en mss wel eens de fiets of het openbaar vervoer nemen, veiliger , goedkoper en geen tijdverlies meer met het oppompen van banden Again, wie bent u om daar over te oordelen? Again, ik zeg wat ik denk, en heb daar nog steeds alle recht op , toch ? Te oordelen naar uw redenering heeft u er niets op tegen dat ik van hieruit even uw pc hack, even wat bestanden en passwoorden verander en vanop uw mail even wat mails verstuur? Immers, ik vind ook dat uw postings nutteloos zijn, dat uw aanwezigheid hier op dit forum ongewenst is en dat u op die manier wel eens zal leren om wat meer doordachte posts te plaatsen. Te oordelen naar uw redenering , vind ik niet dat u daar iets tegen te doen heb . (says who ? hé) Immers ik vind mijn postings nuttig en op een forum , mag ik mijn mening kwijt, meer nog zonder ieders mening had u niets eens een forum. En ik beslis wel zelf of mijn post doordacht zijn of niet , ik vind de uwe nu ook niet echt een voorbeeld. (mijn nederige mening is dat) mvg ,
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mooi geformuleerd. Pas die zelfde redenering nu ook eens toe op het wagengebruik. Als ik goesting heb om met een 4x4 rond te rijden dan is dat mijn zaak, ik heb daar uw goedkeuring niet voor nodig. Daarom ook dat het ontoelaatbaar is dat zulke auto's immobiel worden gemaakt door een groepje criminelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weer een reden om een afkeer te hebben van de groenen... Ze hebben echt nog niets geleerd van de afgang in 2003...
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb geen 4x4, maar indien het niet wettelijk verboden is rijdt iedereen waarmee hij wil, anderen hoeven daar niet over te beslissen en zeker geen acties te voeren op andermans bezittingen. AFBLIJVEN.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |