![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hoe zijn we van Mecca cola op de Walen gekomen ?????
Ik moet zeggen dat het mij opvalt, als iemand uitkomt voor zijn pro-belgische of pro-vlaamse standpunten, hij of zij dan ook, door sommigen, wordt aangevallen op alle andere punten die er niets mee te zien hebben. Misschien zouden we moeten proberen elkaar niet de hele tijd in vakjes in te delen op basis van één standpunt. Bedankt voor al jullie meningen over Mecca cola, afwachten wat we er nog van zullen horen, ten goede of ten kwade.....
![]() |
#44 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een pittig detail ivm met die Mecca Cola : op de fles staat duidelijk aangegeven dat "deze Mecca Cola NIET met alocoholische dranken mag gemengd worden".
![]() ![]() ![]() Kwestie van Mecca niet te misbruiken voor een whisky-Mecca of zo... Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() Als het lekkerder is, zal ik het zeker wel drinken. Als Coca-Cola lekkerder is, drink ik C-C, ongeacht van welk het land het komt...
Denk je nu echt dat ik mezelf ga 'pijnigen' op dingen ga ontzeggen, omdat ik me niet kan vinden in het beleid van Bush en co? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Op zich is het niet slecht dat de arabieren beginnen met iets nieuws te produceren. Tot hiertoe hebben ze alleen wat onder hun grond steekt of wat aan de bomen hangt om iets aan te verdienen.
Die Mecca Cola is wel een stunt van een gewiekst zakenman, maar hopelijk het begin van een economisch ontwaken. Ze zijn ver van dom en het is dan ook onbegrijpelijk dat ze zich zolang door analfabeten de wet laten opleggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb die documentaire van de week op de VRT gevolgd. Er vielen me enkele dingen op:
1. Die meneer die dat produceert zegt dat hij 10 % van zijn winst zal afgeven aan liefdadigheid, o.a. in Palestina, maar dat hij wel eerst moet wachten tot januari volgend jaar omdat hij eerst de belastingen moet betalen. Hij ging ook nog eens 10 % aan andere Moslem-goede doelen geven. Maar op de vraag wat hij met de resterende 80 % gaat doen... stilte, glimlachje... hij gaat het in zijn radiostation en mogelijk toekomstige tv-zender stoppen zegt hij. Het is een van de Pijlers van de Islam dat men 10 % van zijn verdiensten aan liefdadigheid moet afgeven. Die zakenman doet gewoon wat zijn geloof hem voorschrijft. 2. Toen de eerste partij in Casablanca aankwam waren de bewoners aldaar eigenlijk geschokt omdat iemand het gewaagd had om de naam van een van hun heiligste steden te gebruiken voor een commercieel product. Het werd een schande genoemd door de voor de camera samengetroepte mannen, zij zouden het misschien gekocht hebben voor dat "goede doel" maar de naam vonden zij ten zeerste ongepast. Tot nu toe zijn alle pogingen om de formule van Coca Cola na te maken mislukt. Ik hoef het niet zo nodig te drinken. Ik drink liever een glaasje water met limoensiroop of grenadine. Veel gezonder.
![]() |
#51 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() "Maar op de vraag wat hij met de resterende 80 % gaat doen... " ![]() Groeten |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben dringend toe aan een bacardi-mecca na al dat gelul!
Als die typ nu perse zijn product mecca--cola wil noemen kan ik daar niets aan doen of veranderen. Maar of dat dat het Amerikaanse imperialisme zal stoppen is maar zeer de vraag... Alleszins is het amerikaanse imperialisme (en onder Bush is dat echt wel de juiste term) even erg als het Moslim-fundamentalisme en moeten we beiden bestrijden. Coca-cola heeft een principe niets te zien met de oorlog in Irak en zo, het heeft een symbolische functie, en is een teken van culturele beïnvloeding(is dat perse zo slecht?)... In plaats van op coca-cola en Mc. Donalds te kakken zouden we beter het probleem bij de kop grijpen, en meer bepaald Bush, de oliemultinationals en consoorten aanklagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | ||||
Staatssecretaris
|