![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Rij je door ? (zonder snel of agressief te rijden) | |||
Nee, ik vind het prima om geblokkeerd te worden |
![]() ![]() ![]() |
13 | 27,08% |
Ja, ik zet 'm in eerste en ga traagjes vooruit |
![]() ![]() ![]() |
15 | 31,25% |
Ik werk niet in een industriepark. |
![]() ![]() ![]() |
20 | 41,67% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb wel veel gestoord balkan bloed door mijn aderen lopen, partisanenbloed ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Er is dan ook nog het tegenhouden van werkwilligen op deze manier, een 2e reden waarom het afzetten van een bedrijventerrein niet legaal is (die niets met het verkeersreglement te maken heeft) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu, ik kan me voorstellen dat de emoties hoog oplopen tijdens dergelijke sociale drama's, maar er moet ook zoiets als 'zelfbeheersing' bestaan, hoe moeilijk dat ook is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Maar niet op initiatief van de politici dan, en niet alleen n.a.v. het Generatiepact (wat een leugenachtig woord). Bindend en op volksinitiatief, en steeds wanneer de burger het wil. En als jullie dan willen opzij gaan en mij laten werken? Egidius Laatst gewijzigd door Egidius : 24 oktober 2005 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Egidius Laatst gewijzigd door Egidius : 24 oktober 2005 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zonder de d'Orazzio's gaan we nooit van de werkgevers vanaf geraken... Die man heeft idd het Walenland groot gemaakt... Om een rijker land, met meer toekomstperspectieven, te vinden,moet men al ver naar het Oosten afzakken (Wit-Rusland mss?)... In de beschaafde wereld vindt men dat niet meer... Allez voorlopig toch niet... zolang de commiesossies het hier nog niet voor het zeggen hebben... De luiaards... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 24 oktober 2005 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() Ik weet het niet wat ik zal doen mocht er piket staan bij ons op het bedrijf...........
![]() Vind deze materie zo gevoelig,kan de mensen van 58 ook wel begrijpen dat ze ermee willen stoppen maar kan de werkgever ook begrijpen dat hij zijn produktie wil draaien.Kzou het eigenlijk niet weten wat ik zal doen.Iemand een suggestie wat ik moet doen?
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn - zo blijkt op dit forum toch - genoeg mensen die liever enkel aan zichzelf denken, dan op te komen voor de rechten van de vorige, de eigen en de volgende generaties. Wie ermee akkoord is dat legitiem protest met geweld bestreden wordt, mag van mij direct een tankske over zich krijgen. Niets meer dan een stel verraders zijn het, die geen zier geven om andere mensen.
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wie ermee akkoord gaat dat mensen geïntimideerd worden door privé-milities, dat illegale blokkades opgeworpen worden, en het leven van miljoenen gesaboteerd wordt, hoeft van mij geen tankske over zich te krijgen. Het volstaat dat de staat de straatterreur verhindert en de privé-milities ontbindt. Citaat:
Egidius Laatst gewijzigd door Egidius : 24 oktober 2005 om 14:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |