Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juli 2003, 15:15   #41
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduwgemeenteraadslid
Geachte Pol De Mol,laat mij even toe om u, er aan te herinneren dat mijnheer Denert bij de vorige verkiezingen het beste lokaal resultaat heeft behaalt(4%)binnen onze partij.Bij mijn weten was dat niet in Kruibeke,maar wel in Temse,u mogelijk wel bekend .Wanneer u hem vergelijkt met Bin Laden lijkt mij dit een zeer zware beschuldiging.Smaad en laster daar u het vergelijk niet kan staven,evenals die verkiesbare plaats bij het VB.dewelke door u volledig uit de lucht gegrepen werd.Mijnheer Denert heeft steeds bekend dat wij als liberale partij onze deuren laten open staan(GESPREKKEN)ook met het VB.Wanneer u praat over een verkiesbare plaats binnen het VB.wil ik van u wel ééns vernemen,welke verkiesbare plaats,en waar u deze informatie verkregen heeft,welke bron Wanneer mijnheer Denert volgens u werd afgewezen door het VB,waarom wil hij dan de deur laten open staan voor deze partij,waarom wil hij met deze partij praten
4 %... Amai da's véél zunne? Voor iemand als Denert is dat zwak, ronduit zwak, hij is toch een boegbeeld en dan nog burgemeester. Ronduit zwak.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2003, 15:28   #42
schaduwgemeenteraadslid
Burgemeester

Standaard

U vergelijkt appelen met peren In dit geval een nieuwe partij,dewelke in haar kinderschoenen staat,met een partij,dewelke aan de afgrond staat Wanneer ik mij niet vergis,bleef het, en blijft het niet bij dat ene boegbeeld Voorbeeld;dankzij wie wist het Vlaams-Blok,het cordon sanitaire te doorbreken binnen mijn gemeente(Deurne-Antwerpen) Wanneer een nieuwe partij,op een paar maanden tijd 15% van de leden van een gevestigde waarde zoals de VLD kan overhalen,dan denk ik dat het vijf voor twaalf is voor de VLD(Antwerpen) Ik weet niet hoe oud u bent jongen,maar weet u hoeveel % het VB. behaalde toen zijn de eerste keer aan de verkiezingen deelnamen De leegloop binnen de VLD is een feit waar u niet omheen kan,wanneer u eerlijk bent
schaduwgemeenteraadslid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2003, 15:43   #43
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet niet hoe oud u bent jongen,maar weet u hoeveel % het VB. behaalde toen zijn de eerste keer aan de verkiezingen deelnamen De leegloop binnen de VLD is een feit waar u niet omheen kan,wanneer u eerlijk bent
Cijfers over de verkiezingen in de provincie Antwerpen bewijzen nochthans het tegendeel.

Toen het VB (toen nog in kartel) in 1978 voor het eerst deelnam aan de parlementsverkiezingen, behaalde het VB 2.1% van de stemmen en de VLD 17,2%.

Bij de laatste verkiezingen (prov. Antwerpen) behaalde het VB 24.1% en de VLD 21.6% van de stemmen. De winst van het VB is duidelijk niet gegaan ten koste van de VLD. Integendeel, ik stel vast dat de VLD, ondanks het populistische geweld van het VB, goed stand heeft gehouden en sinds 1985 een gestage groei kent.
Oud 8 juli 2003, 17:46   #44
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
U vergelijkt appelen met peren In dit geval een nieuwe partij,dewelke in haar kinderschoenen staat,met een partij,dewelke aan de afgrond staat Wanneer ik mij niet vergis,bleef het, en blijft het niet bij dat ene boegbeeld Voorbeeld;dankzij wie wist het Vlaams-Blok,het cordon sanitaire te doorbreken binnen mijn gemeente(Deurne-Antwerpen) Wanneer een nieuwe partij,op een paar maanden tijd 15% van de leden van een gevestigde waarde zoals de VLD kan overhalen,dan denk ik dat het vijf voor twaalf is voor de VLD(Antwerpen) Ik weet niet hoe oud u bent jongen,maar weet u hoeveel % het VB. behaalde toen zijn de eerste keer aan de verkiezingen deelnamen De leegloop binnen de VLD is een feit waar u niet omheen kan,wanneer u eerlijk bent
Leegloop binnen de VLD, ik lig bijna kreupel. Een aantal mensen ja, maar waar zitten Coveliers en Denys waar Beysen oip hoopte, die mensen blijven trouw aan het liberalisme. Ik wacht nog steeds op die gevestigde namen die de partij gaan verlaten. Ik blijf er steengerust in, het LA stelt niets voor en zal nooit niets of niets voorstellen. Zeker met zo'n dictator �* la Beysen. En mijn leeftijd, als je interesse zou hebben ik ben er tegen de 30. Raar dat m'n hier dan weer afkomt met leeftijd.

Oud 8 juli 2003, 18:00   #45
schaduwgemeenteraadslid
Burgemeester

Standaard

Trouw aan het Liberalisme Bij mijn weten wijkt de VLD af van haar programma en niet naar rechts ''Het''liberale gedachtengoed binnen de VLD;mijnheer Coveliers twee maal een ministerportefeuille aanbieden,en wanneer het zover is,zijn belofte verbreken
Weet u wanneer het liberalisme ontstaan is,en waarom men indertijd het liberalisme heeft opgericht ''Laat uw denken niet blokkeren'' Wat mijnheer Denys betreft,bent u daar zeker van
schaduwgemeenteraadslid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2003, 18:16   #46
bartje
Minister-President

Standaard

Ik ben daar héél zeker van. Hij maakt zich geen illusies meer om minister te worden. Maar hij blijft de partij trouw en zal zich steeds ervoor blijven inzetten.

Oud 8 juli 2003, 19:54   #47
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

De B.U.B. had het Liberaal Appel nog voorgesteld samen te werken, maar toen we merkten hoe flamingantisch die Ward Beysen is, hoefde het voor ons niet meer. Die man hoeft niet bij het Blok. Hij zit er al bij !
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be