![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#44 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat op zich is moreel verkeerd, en of ge nu binnen een racismewet valt of erbuiten veranderd daar niets aan.
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Ik ben ook Vlaams Blokker, en ga naar de Peugeot garage in Antwerpen, waar de Turkse bediening uitermate vriendelijk is. Bovendien heb ik Turkse vrienden en een Marokkaanse vriendin.
Een Thaise, één uit Hong Kong en één uit Armenië. Mag het even?? ![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||||
|
![]() Citaat:
Ja, dan zeggen wij inderdaad 'Eigen Volk Eerst'. |
||||
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk hoor Jan, het blok is geen racistische partij, Racisme is discriminatie op basis van ras en het blok discrimineert hoofdzakelijk op basis van het geloof. Maar kom, volgende week heb ik vakantie en zal ik ook eens iets opzoeken. Zal eerst en vooral eens gaan zoeken om welke redenen een niet europese vreemdeling zijn staatsburgerschap dient af te staan volgens het blok.
![]() |
![]() |
#52 |
Staatssecretaris
|
![]() Misschien kan je me wel overtuigen Jan dat het vlaams blok een partij is als een ander. Ik volg je als je zegt dat men enkel naar de recentste standpunten moet kijken. Maar neem nu Ambetanterik, Eichman, e.a. hier. Dat zijn OOKkiezers van het blok, waarschijnlijk zelfs van het eerste uur. Zij nemen duidelijk standpunten in die veel verder gaan dan het huidige blok-programma. Gaat het blok dan geen rekening houden met z'n kiezers van het eerste uur met de kiezers die hen groot gemaakt hebben? Ik denk niet dat die mensen dat graag horen.
Maar kom, dat mag jij hen vertellen tenzij ze uiteidelijk toch niet in de kou blijven staan en het blok de intentie heeft om de extremere standunten terug boven te halen eens ze mee mogen doen.
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het persoonlijk helemaal niet erg dat een partij haar standpunten na verloop van bijschaaft en aanpast aan de veranderende werkelijkheid. En dat hoort u eens van een VB-lid die er al heel lang bij is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De rechtbanken hebben zich enkel onterecht onbevoegd verklaard een uitspraak te doen over het al dan niet racistisch zijn van het blok, Jan. Geen enkele rechtbank heeft zich dus over het blokfacisme uitgesproken. Dat proces moet nog komen. Hieromtrent moet wet natuurlijk herzien worden om dergelijke uitwassen van het rechtssysteem uit de rechtsspraak te halen en in de toekomst weer de rechtvaardigheid te laten zegevieren.
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
(Antwoord van VB Senator Gerda Staveaux-Van Steenberge op de ja-neen vraag van Jurgen V.: "Is een perfect geïntegreerde Moslim welkom bij het VB? " Zondag 2 maart 2003.) En zo zijn er nog wel een pak meer voorbeelden. Nooit herroepen door de VB – top. Raar is dat. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |