![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik durfde niet antwoorden, ik wist niet tegen wie ik het op dat moment had. stel je voor dat ik tegen je alter ego BigF juist bezig was. of stel je voor, tegen Dronkoers! nog zo'n persoon dat in jou schuil gaat....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat insinueer jij eigenlijk allemaal, Vlijm ?!? wil je daar wel eens mee stoppen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah, ik dacht dat jij shizofreen was.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BigF ligt zelf in de zetel nog na te trillen.
Geen idee hoe-ie het doet. Tof voor even, en zolang het Anna is maakt het me niet veel uit maar desalnietemin behoorlijk creepy. Anna?
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pm
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() veel gelul dus. kunnen persoonlijke vetes niet elders worden uitgevochten.
Dit is iets voor "Kak & Kak". Laatst gewijzigd door Rudy : 30 maart 2015 om 13:14. |
![]() |
![]() |