![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Burgemeester
|
![]() De vlucht voor de waarheid,de vlucht voor de confrontatie
![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Raf, waarom sluit je de ogen voor feiten die iedereen elke dag kan vaststellen?
Je doet net alsof alle Vlamingen steeds verkeerd zijn, en alle vreemdelingen automatisch gelijk hebben. Wie denk je met zulke extreme stellingname te overtuigen? Ik vermoed dat Einstein wel zou glimlachen als hij ziet dat wel bepaald jij zijn uitspraak aanhaalt: "Slechts twee dingen zijn oneindig, het universum en de menselijke stupiditeit, en ik ben niet zeker van het eerste." (Albert Einstein) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burgemeester
|
![]() Raf,bent u een vlaming van origine
![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Heb je niet gelezen dat men hier meldt dat gelijkaardige toestanden ook in Antwerpen bestaan. Waar haal je het vandaan om te beweren dat ik onverdraagzaam ben ? Ik heb in 40 landen wereldwijd gewerkt, heb 5 talen geleerd, heb me steeds gedragen naar de gewoontes van het land. Moest je die mensen waarmee ik samengewerkt heb vertellen dat ik onverdraagzaam ben zullen ze denken dat je gestoord bent. En waarom denk jij dat? Omdat ik gewoon vast stel dat geen enkele vreemdeling een kaartje koopt op de tram. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je een onderwerp post en spreekt over "rustige, blanke wijken" (met een ondertoon die suggereert dat dergelijke wijken veruit te verkiezen zijn) en over "90 % van de allochtonen" die geen vervoersbewijs kopen (een conclusie die je trekt na één enkel tramritje), dan komt het bij mij over alsof je allochtonen in het algemeen in een slecht daglicht wil plaatsen. Is de conclusie dat je onverdraagzaam bent dan zo vergezocht?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je op een tram stapt en je ziet wat Luc zag, is het dan niet normaal dat je je daar bedenkingen bij stelt? Ik geloof niet dat het zozeer ging om een kaartje te kopen, dan wel met een rittenkaart te prikken, het ging hem toch gewoon over opstappen en gaan zitten? Over het OCMW: persoonlijk ken ik iemand op de dienst voor schuldenbeheer of hoe heten die dingen. Het overgrote deel van zijn "klanten" bestaan uit allochtonen. De wanpraktijken die hij dagelijks tegenkomt irriteren hem ten zeerste. Gewoonlijk gaat het hem om je reinste fraude, telkens onder het mom van discriminatie e.d. Maar hij werkt dan ook in een grote stad, niet op het platteland, waar amper allochtonen te vinden zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Burgemeester
|
![]() Geachte Raf,kan u voorbeelden geven van die wanpraktijken
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() Op de vraag van iemand aan Raf of hij soms een onverdraagzaamheidsgevoel heeft antwoordt Raf ontkennend.
Zowaar een heilige op het forum. ![]() Waarom zou de Lijn op sommige buslijnen op de spitsuren tot 3 (drie) begeleiders mee sturen om een beetje kalmte en orde op de bussen te krijgen ?? Ik denk dat Raf wel zal weten dat het komt door de onvercraagzame Vlamingen, sorry belgen. ![]() En nu ik er over nadenk inderdaad het komt door de belgen. Dat er problemen zijn op de bussen en trams komt door jonge belgen. Nieuwe belgen. En ze laten graag hun belgisch paspoort zien waarop dan staat 'belg'. Gelukkig ben ik Vlaming. ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Burgemeester
|
![]() Dan weet ik voldoende Raf,bedankt
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok probeert al jaren met man te bewijzen dat er Belgen zijn die de sociale zekerheid zwaar misbruiken. Zo praten ze van misbruiken in het Waalse en Brusselse landsgedeelte. Je moet trouwens maar de budgetten van de lokale takken van de OCMWs kijken om duidelijk te zien dat de inwoners van Knokke, Schilde, Ukkel en Brasschaat ook gemiddeld minder "profiteren" van de sociale zekerheid dan andere streken in Vlaanderen. We moeten eigenlijk de lijn doortrekken he: Iedereen die minder verdient als 200,000 Euro per jaar is per definitie een profiteur en moet het afstappen naar een regio die meer economisch verantwoord is voor hen. Onze oplossing bestaat eruit om humane stukken land te creeren die een zekere autonomie krijgen inzake sociale zekerheid en andere wetgeving. Die stukken land noemen we de 'homelands'. Het is hoogstnodig om deze homelands apart te besturen omdat zij nu eenmaal een ander economisch klimaat hebben. Gebaseerd op BNP stel ik voor om de mensen die minder als 200,000 Euro per jaar verdienen hand-in-hand te laten verhuizen naar de driehoek tussen Gent, Brugge en Kortrijk. Dat zou zeker genoeg plaats moeten zijn. Bovendien is dat gemakkelijk omdat we er dan een muur rond kunnen bouwen. Uiteraard volgt er een afbetaling voor het gebruik van de autostrades in die regio omdat die uiteindelijk oorspronkelijk met het belastingsgeld van de mensen die meer dan 200,000 Euro verdienen betaald zijn. Maar die die toch willen blijven, daar hebben we niets tegen hoor, die moeten gewoon zwijgen en zich aan de regels van die die meer verdienen aanpassen. Dan mogen ze uit hun 'homeland' in ons land komen werken tussen 7 uur 's morgens en 7 uur 's avonds tegen een betaling die in lijn ligt met het homeland. We kunnen ze misschien allemaal donkerpaars verven zodat we ze op straat gemakkelijker kunnen herkennen. Het is namelijk al gebeurd dat er nozems zijn die minder dan 200,000 Euro per jaar verdienden die mits de juiste kledij probeerden om met iemand te trouwen die meer als 200,000 Euro per jaar verdiende. Zoiets is natuurlijk ongehoord en moet bestraft worden. Over Kledij: Kleding ander dan van de merken Versace, Ralph Lauren, Tomi Hillbilly, Armani en Chanel passen trouwens niet in onze cultuur. Het is verboden om daarin nog rond te lopen. Kunt ge u voorstellen dat uw kind in de klas moet zitten naast iemand die geen merkkledij draagt? Enfin, voor uw kind is dat nog niet zo erg, deze maatregelen zijn er vooral voor de arme kinderen. Die zouden toch alleen maar gepest worden op onze school. Klinkt dit allemaal onredelijk? Het is gewoon het Blokprogramma een beetje doorgedreven hoor. Denk toch een beetje na man: UITERAARD ZIJN ER OOK BELGEN DIE VAN DE SOCIALE ZEKERHEID PROFITEREN.
![]() |
![]() |
#60 |
Gouverneur
|
![]() Van simplistische redenering gesproken Tomb.
Heel simplistisch. Maar kom ik lach ook wel eens graag. ![]()
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
![]() |
![]() |