![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De draad begint hier inderdaad nogal hilarisch: de opstarter gebruikt een taal en wat ingrediënten die uit verschillende menu's, wat zeg ik, uit verschillende kookboeken komen.
Een ander mens is beschaamd: plaatsvervangend beschaamd. Wel, als ambtenaar maak ik deel uit van "de overheid", en als inwoner-kiezer maak ik deel uit van het land. En ik heb er niet zoveel vertrouwen in. Mocht ik weten dat een firma truken toepast zoals het te laat betalen van zijn personeel, en het verkopen van zijn gebouwen omwille van zijn financiële toestand, en dan nog doen alsof dit alles normaal is .... wel bij die firma koop ik niks want ik riskeer mijn voorschot kwijt te zijn als ze failliet gaat .... Nog een kleine noot, niet voor mij persoonlijk, want mijn huis is al enkele jaren afbetaald en ik heb 0,0 schulden, maar er zijn ambtenaren die in de patatten zitten (twee drie dagen in het rood op hun rekening) rond nieuwjaar voor de maandelijkse afbetaling van hun woning of voor de huur van hun huis. Sommige van die ambtenaren zijn daar wat beschaamd over en durven dat niet vertellen aan familie, vrienden of kollega's. En zo vraag ik me ook af of onze rode Freya en andere ministers niet beschaamd zijn om aan Europese kollega-ministers eigenlijk toe te geven dat het met onze begroting en onze staatschuld dus nog niet zo heel goed gaat. Eigenlijk zitten ze iedere maand enkele dagen in het rood ... |
![]() |
![]() |