![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zijn intentie is ook niet echt door-en-door racistisch al scheert hij dan met hetzelfde gemak de groepjes moslims die geen problemen zouden veroorzaken dan wel over één kam met die groepjes op voorhand kan je dat echter niet weten zijn opschrift ( vet gedrukt ) omzeilt handig dat men hem wat kan maken ivm racisme en lijkt zelfs efficiënter daar een groep mannelijke (samenhorende ) autochtonen ook niet vreemd zijn aan het veroorzaken van problemen in dancings met de nadruk op lijkt die dancinguitbater gaat nog beter op z'n tellen moeten letten als hij de ene homogene groep wel toelaat en de ander homogene groep niet is hij echter consequent dan gaan er een hele boel meer gedupeerden zijn en krijgt hij sowiezo problemen daar z'n mogelijke uitleg voor dat weigeren van homogene groepen geen steek houdt als het een homogene groep homo's betreft |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet waar je vandaan komt met die moslims. Het is gewoon een dancing die dienst doet als parenclub... die laten ook geen groepje van 6 mannen binnen.... vrouwen meebrengen of je komt er niet in. Straks gaan jullie racisme zoeken achter radijzen omdat die wit zijn vanbinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niets van een parenclub dacht ik al fungeert menige dancing wel een beetje als parenclub een privéclub is nog wat anders daar kan je selectief zijn betreffende je opzet en in een parenclub pakt men het lichtjes anders aan .. daar is het vaak de gewoonte dat een stel ( man-vrouw ) en een single vrouw gratis binnenkomt en een single man betaalt ps. daarbij het is zo stom als 't groot is .. wat als zo'n groep één per één binnenkomt ga je dan man per man beoordelen als homogene groep van mannen aantal 1 ? ps bis. ik kruip er eens in Jazeker nog een goede nacht verder Laatst gewijzigd door praha : 13 januari 2006 om 03:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zie het probleem niet; omstreeks 1963 werd ik plotseling geweigerd in een kroegje dat tot kort voordien nog De Fles had geheten op de 's-Gravendijkwal in Rotterdam, met een kijk-luikje en opschrift: "Dutch Club / members only" en je kop was dan het paspoort.
Nu heette het opeens "Miramar" en ik mocht daar niet meer naar binnen, zei de nieuwe zeer zwarte oppasser. Oom Tom (bijnaam van de -vorige?- eigenaar) zei hij niet te kennen. Ik bedankte hem beleefd voor de informatie, verder toch geen punt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijnheer de witte zou eens beter een paar dagen op de tram en bussen meerijden en zal hij zien waarom er in Antwerpen een partij waar meer dan 35 % van de kiezers gaan voor stemmen ! Kom uit uw invoren toren !
Ga eens met de mensen praten die met de echte problemen worden geconfronteerd ! Neem eens contact met die moeder zij is vermoedelijk geen Vlaams Belang kiezer, maar kan het wel worden... redt ze !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maakt niet uit, hoe je het noemt als ge als zaakvoerder van bepaalde zaken zo niet handeld, zijde binnen de kortste keren failliet. Als ge een of 2 fitnissende jongerenbendes binnenlaat, die nauwelijks consumeren en ge ziet daardoor 20 a 30 leden het afdruipen, (vrouwen die lastig gevallen worden of zich bedreigd voelen, mannen die zich bedreigd voelen en liever ambras voorkomen... ) die elke week flink wat geld in uw zaak laten liggen, Dan weet ge wat ge moet doen. En dat is nu eenmaal de realiteit achter het weren van bepaalde groepen, in discotheken, club's, en fitnissclubs. Pas op in vele gevallen houd een goed deurbeleid ook in, dat de zatte mannen ook buiten blijven en grote groepen autochtone mannen. Ik heb ooit in een discotheek gezien dat ze een groepke van 20 man gewoon weigerden van binnen te laten. Ze waren met teveel en er waren er 2 of 3 zatte bij. Normaal dat die buitengehouden worden, want daar komt gegarandeerd ambras van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In veel gevallen zal als die kerel alleen is, of vergezeld door een dame, of zoals ge zegt vergezeld door een aantal andere nette heren wel binnen geraken, het hangt natuurlijk af van zaak tot zaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het consequent toepassen van die regel al jaren geleden toegepast gezien. Het houd ook een veiligheidsrisco in, want stel dat die mannen beginnen vechten, ge hebt nooit genoeg veiligheidspersoneel dan om de boel onder controle te krijgen. Een groepke van 5 of 6 heethoofden is gemakkelijker met 2 kleerkasten onder controle te houden dan ne groep van 20 man die ambras komt maken. Dit was een van de discotheken die zelf al begin jaren 90 een heel goed veiligheidsbeleid had. Verboden om fooien te geven aan de portier nog voor die wet er is door gekomen, en geen discusie, vechten en 5 minuten later, stond ge op den trotoir voor de deur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, en misschien maar beter voor uw eigen gezondheid en veiligheid dat ge nie binnen mocht, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu moet hij het maar op die manier proberen... intussen doet hij of zijn neus bloedt en zijn tanden of bril niet scheef staan ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Op verzoek van de Nederlandse minister van Justitie, de christendemocraat Donner, heeft het Wetenschappelijk Onderzoeks- en Documentatie Centrum WODC vorig jaar het verband tussen etniciteit en criminaliteit onderzocht. Uit dat onderzoek blijkt dat in 37% van de strafzaken de verdachte van allochtone afkomst is… Vooral bij jongeren zijn de verschillen enorm. In de leeftijdsgroep van 12 tot 17 jaar blijkt dat Joegoslaven 4,1 keer meer strafbare feiten plegen dan autochtone Nederlanders, Marokkanen 3,5 keer meer en Antillianen 2,3 meer."
Benieuwd hoe dit zou overkomen indien een Belgische Minister van justitie een dergelijke studie zou vragen ! Die riskeert het zeker niet !! Ze wordt verboden wegens racisme... ![]() Laatst gewijzigd door ancapa : 13 januari 2006 om 08:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het zal echt niet zo vaak zijn dat de portier echt racistisch is en een schijthekkel heeft aan alles met meer pigment dan hijzelf, maar zo zullen de Marokkanen het begrijperlijkerwijs wel vaak opvatten als ze steeds geweigerd worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat was onze reactie? We vonden het jammer, maar wel enigzins te verwachten. Geen haar op ons hoofd die eraan dacht om een klacht in te dienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Als je je altijd in groepen van 5-6 gaat aanbieden, zonder meisjes, en met de bekende agressieve manier van praten van de doorsnee marrokaanse jongeren in groepsverband, en je wordt steeds geweigerd, dan moet je je misschien afvragen of het ook niet anders kan? Bijvoorbeeld in kleine groepjes komen, met een paar vriendinnen erbij? Eens andere kleren aantrekken (vele dancings willen ook een bepaalde look)? Eens proberen rustig te praten met de portiers ipv je je onmiddelijk op te winden? Wedden dat een goed gekleed allochtoons koppel haast nooit geweigerd wordt? Veel portiers en wippers zijn trouwens allochtonen of dat is alleszins de indruk die ik heb ! Laatst gewijzigd door Kaal : 13 januari 2006 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dat rustig praten alvorens je op te winden gedeelte snappen ze blijkbaar ook vaak niet. Er zijn trouwens genoeg Marokkanen, althans die ik ken, die zich er al lang bij neer hebben gelegd dat het niet uit maakt hoe ze zich kleden en gedragen, sommige kroegen komen ze gewoon niet binnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Tiens tiens, hoe zou het nu komen dat er met een dergelijk publiek ambras komt als er een aantal allochtonen hun smoel laten zien? 8) Misschien omdat het sociaal onaangepast extreem rechts racistisch crapuul is?
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu is er nog niets aan de hand, kan iedereen gebeuren, maar hetzelfde gebeurt op die avond nog een paar keer. Nu denk je de volgend week: laat ik mijn nette schoenen aan doen en eerder gaan zodat het nog niet vol is, maar precies hetzelfde gebeurt je deze avond weer steeds. Hoe zou jij je dan voelen? Ik kan me voorstellen dat je er aardig gefrustreerd van wordt. Nu moet ik eerlijk zeggen dat er meestal ook andere redenen zijn om mensen te weigeren, maar soms blijkt de huidskleur alleen al genoeg te zijn. Het gebeurt natuurlijk ook regelmatig dat je huidskleur de afweging van de portier een beetje beïnvloed en net een voor jou iets slechtere afweging maakt
![]() |
![]() |