![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En zo mogelijk ook nog veel meer taalfouten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() al sta je nog zo hard in brand, dan nog pis ik niet over je heen
als de aarde een appel is, ben jij de rotte plek als de wereld van glas was, dan was jouw gezicht armageddon als dom lullen pudding was, ben jij dokter oetker als ik zo'n kop had ging ik ernaast lopen als je van domheid kon groeien, dan kon jij uit de dakgoot eten als jij op het strand ligt duwt greenpeace je weer terug de zee in als jouw stekker in mijn stopcontact komt hebben we meteen kortsluiting als klootzakken konden vliegen zou deze plek een vliegveld zijn als lelijk pijn zou doen, wat zou jij dan huilen als mijn hond er zo uit zag zou ik hem de kont kaal scheren en achteruit laten lopen ben je gebaard of uitgescheten? ben je uit het verkeerde gat gekomen brand af tot op je enkels breek een been crtl-alt-delete jezelf dat em zijne lul int achterste van een geit steekt man dat je kop er af mag vallen en in de goot mag rollen zodat de ratten er in kunnen schijten dat je kop van je romp mag rotten dat je mag sterven op je verjaardag dat je moeder je moge aangeven bij de politie dat ze jouw hoofd eens waterpas maken de beste verwensingen en gelukkig nieuw haar de evenaar is jouw tanga doe kins mich de poekel roetsjen donder dood duik het graf in ga 's kijken of je buiten bent ga airco's plaatsen in alaska ga brontosaurussen vangen op de maan ga dood zodat ik mijn fiets op je graf kan parkeren ga een cactus beffen ga een hobbie zoeken ga fietsen ga je benen scheren ga je klote schuren ga je konthaar scheren ga je konthaarklitten kammen ga je lintworm voeren ga je neushaar knippen ga je okselhaar verven ga je parkiet pijpen ga je schaamlippen poleisten ga maar vast liggen bloeden ga met je bek aan een uitlaat hangen ga naar de hel, en laat god je as maar naar mij opsturen ga op de rails slapen ga poepen ga terug naar de efteling ga toch ganzenborden ga toch vliegen met een russische maatschappij ga van m'n planeet ga vissticks bakken ge kunt den hoogsten boom in kruipen om er vervolges weer uit te vallen glij op een snotje van de tafelberg heb je geen medelijden met je moeder? het leven is te mooi om jou te bekijken hier heb je wat tabasco om je reetkever te voeren hou toch je mond als je praat ik ben fier op mijn gat als ik uwe kop zie ik hoop dat je famillie je uitlacht op je sterfbed ik hoop dat je heel oud wordt en het liefst vannacht nog ik hoop dat je vrouw je verlaat en dat je kinderen je auto jatten ik hoop dat ze je met je bakkes tegen de kaaiband aannaaien zodat je tanden peletonsgewijs je smoel uitkomen wandelen, kun je lekker de hele week pap eten ik kan je wel uitpoepen ik kots op je schoenen ik laat een scheet in de baard van je vader ik leg een drol op de rand van je oma's wc ik maak van je bril een racefiets ik scheer je met een bot mes ik spuug op je overblijfselen ik verbrijzel je teelballen ik wens je de schijterij op het vliegtuig naar china ik wens je eeuwige schimmeljeuk ik zou jouw bloed nu wel willen drinken je bent te dom en te lilluk om er tegen aan te pissen je bent te min om in de schaduw van mijn schijt een rot appeltje te gaan vreten je bent zo stom, je kan zonder routebeschrijving je eigen reet nog niet vinden je hebt een goed hart, het moest alleen niet kloppen je hebt een kop om stront op te sorteren je kan me het hout haggelen je kunt de boom in je moeder heb een baard op d'r rug je moeder heeft 9 tepels je moeder heeft een krantenwijk je moeder is vast niet blij met je je moeder op een punthek je moeder verslaafd aan poeder je naakte zuster op een hobbelpaard je staat in mijn aura je vader in een rolstoel met 4 lekke banden je zuster en je moeder op een houtvlot jiij bent nog langzamer dan dikke stront in een trechter tegen de berg op met 40 graden vorst in oktober jij bent al vervelend op de foto jij bent er de reden van dat plastisch chirurgie in het ziekenfonds pakket komt jij bent niet geboren, jij bent op een paal gescheten door een zieke meeuw jij bent zo lelijk dat de buren bij je inbreken om de gordijnen dicht de doen jij moest een voortplantingsverbod krijgen jou moesten ze preventief ruimen jou moeten ze apart hangen jouw hoofd laat uilen huilen jouw kop op een paal, dan zeikt er nog geen hond tegenaan koop een fiets zonder zadel krab mijn kloten krijg de anaalpleuris krijg de betontyfus achter je hartkleppen krijg de galkanker krijg de griep in je hoofd krijg de rambam krijg de stuiptrekkingen krijg de tepels krijg de tering krijg de touw tering, dan kan je je eigen de typhus rafelen krijg de touwtering krijg de vinkentering krijg de zotkoppenkoorts krijg een bult krijg een dikke krijg een dikke lip krijg een dikke zwachtel krijg een kiezel in je schoen krijg een klapkut krijg een knik in je lul krijg een roodkoperpoets vergiftiging krijg het apehaar krijg het habbiwabbi krijg het heen en weer krijg het schompes krijg het virus aan je huig krijg jeuk aan je kloten. krijg jij lekker koperen hartkleppen,kan je je eigen de kanker poetsen krijg juk aan je hart, kan je lekker niet bij om te krabben krijg kinderen door je neusgaten krijg lekker vocht achter je longen krijg maar veel jeuk met korte armpies krijg schimmeltenen krijg tieten, man. krijg toch ebola aan je linker teelzak krijg toch een gescheurde schaamlip krijg toch een klaptiet krijg toch een zweer op je jonge heer krijg vlekken krijg zo vreselijk de vliegende vlektyfus dat je gek wordt van de anuspuntverknettering kruip in je graf kus mijn reet laat een olifant in je bek schijten laat iemand je inschrijven bij een adoptiebureau laat je bevredigen door een lantaarnpaal laat je naaien door een sidderaal laat je restarten laat je restaureren laat naar je kijken leg een knoop in je tong lik mijn ballen loop naar de donder loop naar de maan loop naar de pomp los op maak een buikschuiver op een spijkerbed met zijn kop in de vuilnisemmer moge de bliksem je treffen moge de goden je de groene grafkanker schenken moge een olifant je van achter pakken moge god je snor afscheren moge je fohn zuigen ipv blazen moge je moeder je vader wezen moge jij altijd je melk met een rietje moeten drinken moge vader abraham je een zoen willen geven na 40 jaar op een onbewoond eiland zou ik nog niet bij jou vaginaal willen herintreden pas op voor spiegels pis maar in je panty pleurt in moten rot toch snel weg sack but in the shit schijt in je panty sop 't je maar op spoel je hersens door de plee spring in een vulkaan stap in 'n wak start je bezem en vlieg weg steek dat maar zeven meter in je reet steek je ballen in de fik en ren een rondje steek jezelf in de fik, man. sterf een lange dood sterf een langzame, gruwelijke dood sterf maar een pijnlijke dood met vlekken en zweren sterf vannacht in je slaap stik en sterf op je eige erf stik met je bek wijd open stort in mekaar strompel en struikel trap op een hark uw moeder op de radiator val in een mes veel jeuk en korte armen verdamp en waag het ni te condenseren versteen voor jou een huis met 100 kamers en in iedere kamer een jaar ziek voor jou is elk scheldwoord een compliment voor mij mag je honderd worden ,als het maar morgen is voor mijn part zak je dwars door de hel heen zodat je van je gesmolten darmen een waxinelichtje kunt maken waarmee je de eindeloze weg van de eeuwige verdoemenis kunt bijlichten waai in een knoop was ik een hond, ik zou nog niet tegen je been willen pissen word impotent tot in het derde geslacht zak door het ijs. zak in de stront zal ik een soa bij je installeren? zal ik eens flink in je bek schijten? ze kunnen allemaal omhoog poepen ze mogen je vel er afraspen en in een vat zout steken zeik in je nest zo'n enorme lul als jij moest alleen onder een paard hangen zuig mijn piemel Kwestie bij mijn herintreden op dit forum (na een prachtige rondreis in Turkije, een tip voor enkele verzuurden hier ![]()
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Bijna 10 jaar later kan men wel stellen dat het forum inderdaad explosief is gegroeid. Maar wel vreemd dat je vele namen die hier in het begin allen actief waren bv. Dablacky en Michr.oscoop blijkbaar niet meer actief zijn. Zijn deze mensen dood of wat ier nu eigenlijk van geworden.....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=nvb2U9uZESA (1,6 miljoen views) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus toch maar perceptie dat het hier vroeger zoveel beter was. Ontluisterend.
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |