![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vandaag heb ik nu al moeten horen dat New York door de Walen is bezet. Dat Het Nieuw België heette. Ik heb in Hollandse, Vlaamschvoelend en Belgicistische historische standaardwerken moeten lezen dat hetzelfde lapje grond in feite Nederland, Dietsland, Belgie en VLaanderen is. Met doorslaggevende argumenten dien ik hier aan toe te voegen. Een andere schavuit meende te moeten bewijzen aan de hand van stevige informatie uit Teheran dat Auswitch een fabeltje is. Met hopen bewijsmateriaal. Ik merk ook dat de gemiddelde VB-er geen flauw benul heeft van hoeveel vreemdelingen hier nu wonen: 5 procent, 10 procent, 50 procent of 67 procent. Hoe gaat men dat nu later kunnen inschatten? Geschiedenis? Geef mij maar andere fictie... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- marokkaanse broer en zus in de keuken netjes Nederlands praten (toonaard : overdreven macho gedrag van broer, zus stereotiep meisje dat moet koken) - vlaams gezin: bij geluidsoverlast van de marokkaanse buren begint bierdrinkende vader steevast Duitse Frontliederen te kwelen - stembusgang: verzuurde Antwerpenaars komen buiten: de onbeleefden hebben op VB gestemd, de vriendelijken zijn intelligenter en hebben Groen! gestemd, groepje Vlaamsblokkers (= gelijk aan neo-nazis) staan luidkeels het "couscouslied" te zingen - werd zo vertaald bij de ondertiteling - terwijl de politie achteloos en zonder commentaar voorbijloopt (= dus racistische politie) - Leuk is wel dat ik dit couscouslied nog nooit had horen kwelen, enkel weet heb van een paar sukkelaars die de link aan mekaar doorspeelden via internet en daarvoor een proces aan hun been kregen. Raar dat de VRT die scène dan niet heeft moeten knippen. - sexscènetje: dom blondje denkt dat ze spanjaard heeft, maar dat blijkt homosexuele marokkaan te zijn die probeerde haar annaal te bespringen! (nu vraag ik je: hadden ze er nog een streep stront over moeten trekken ook of zo?) Op die 10 minuutjes had ik het dus gehad. Jij mag het best een voorbeeld van "vlaamse cultuur" vinden of hoe je het ook beziet -, ik vind shouf shouf habibi beter.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 januari 2006 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Herstel. New York heette Nieuw Amsterdam.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Vrij simpele film. En het verwachte bloot van een Moslima is er niet gekomen. Of was dit weeral eens gecensureerd ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eerste keer dat ze in beeld komt.
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens, ziet een moslimtiet er anders uit dat een VB-tiet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() theeft wel iets maar... t'is maar fictie.
Dan zet ik altijd een filmpje op waar glorieuse mujahedin de Franse auto's in de fik steken. En das realiteit ![]()
![]() |
#52 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Ja, de ene is bruin, de andere is bleek.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Partijlid
|
![]() een zeer entertainende film, de acteerprestaties zijn lachwekkend, het verhaal is lachwekkend, de clichés zijn lachwekkend en de nitwits die niet verder dan hun neus lang is kunnen kijken zullen vanaf nu denken dat de groep "biohazard" extreem rechts is, want hun logo hing op het jasje van dieje gast....
vooral die scene waarin die vrouw van die groene marokkaan rondging om stemmen te ronselen was hilarisch evenals de laatste scene waarin 2 auto's voorbijreden, de ene met vlaamse leeuw en de andere een busje met allochtonen met de belgische vlag HAHHAHAHAHHAHA ps: welk lied zong die vader op dat balkon? was dat vlaams? kdenk eerder duits want ik verstond paar keer fahne enzo Laatst gewijzigd door Schavuit : 21 januari 2006 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Ik schat het percentage simplisten zo rond de 30 procent. De rest is ok. Toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() |
![]() |
![]() |