![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() je hebt gelijk. op langere termiin moeten de natuurlijke hulpbronen natuurlijk worden gehercollectiviseerd. Maar wij zijn realistisch en geen dromers en dus beseffen we dat het aan banden leggen van de huurprijzen alvast een eerste zeer fundamentele stap is in de goeie richting.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 januari 2006 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De inflatie van de laatste jaren bedraagt 119 punten, 19% dus. Dat is dus het gemiddelde van een huishoudkorfje zoals we dat noemen, inclusief uw huis en weet ik veel wat er in zit. Maar…minder gegoeden hebben een gans aantal van die zaken niet. Geen eigen huis bv alweer. Zij zijn aangewezen op de noodzakelijke basis producten. Water is bv geen 19% maar 57% gestegen. Patatjes 76% Medische dienst 24% Elektriciteit en brandstof 28% En zo gaat dat dus maar door. Nu volgens mij is het zelfs zo dat het verschil eigenlijk nog groter is als men spreekt over iemand die al even lang een leefloon heeft. Namelijk als ik me niet vergis is het leefloon nog niet zo heel lang mede in de index opgenomen en was dat voorheen niet zo. Maar daar weet ik niet precies hoe dat in elkander zit. Wel dat een leefloon vaak naar beneden gaat en de rest omhoog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
ipv het klein kind uit te hangen ![]() en laat nu de grote mensen discusieren moeke heeft viskes gebakken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 januari 2006 om 00:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat heeft er alles mee te maken... Politieke (voornamelijk linkse) partijen die zo corrupt zijn als pest, een staat met de hoogste middelen (dus belastingen) van de beschaafde wereld... die niet in de basisbehoeften van haar inwoners kan voorzien... Zou dat de kern van de zaak niet zijn? Wat wilt U dan?... We hebben eerlijke bestuurders/ambtenaren nodig... dat is de kern van de zaak.. Zolang men die niet heeft, kunt U iedereen uitkleden... Het zal geen zoden aan de dijk brengen... U kunt natuurlijk blijven raaskallen over uw lap grond... ![]() Een goed, eerlijk beleid... dat is volgens U maar bijkomstig... In uw geval kan ik nog inbeelden dat dit niet tot uw prioriteiten behoort... ![]() En zoals U zelf geschreven hebt... het voorstel lost op korte termijn niets op (zelfs niet op lange termijn, vrees ik). Dat aan de huur van sociale woningen moet gesleuteld worden, dat zal wel voor iedereen duidelijk zijn.. Laatst gewijzigd door Chipie : 22 januari 2006 om 00:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rekening van anderen maken kan iedereen, zelf bijdragen aan de herverdeling is iets moeilijker. Gemeenschapsgeld verkwisten betekent dat het niet voor het doel kan gebruikt worden waarvoor het bestemt is. Men kan dat natuurlijk compenseren door opnieuw hogere belastingen te heffen op het verhuren van woningen en de kwaliteitseisen van die woningen te verhogen. Daarna kan men de verhuurder dan verwijten dat het een dief is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
denk je dat het vws sympathie heeft voor de neoliberale VLD bvb ? tuurlijk niet ! maar als marleen van ouytsel dan iets goeds zegt dan mag dat ook wel gezegd worden. het gaat hier louter over het wetsvoorstel van onckelinkx en ook al is die van de PS dan nog zeggen we bij het vws dat we achter dit wetsvoorstel staan en daarmee hebben we niks gezegd over de PS zelf. zoud ge nie beter een toppic starten over de corruptie binenn de PS. Om je een wederdienst te bewijzen zal ik daar dan komen zagen over het goede wetsvoorstel van laurette om de huurprijzen te blokkeren ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 januari 2006 om 01:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() indien jullie in deze tijd zouden geboren zijn dan werden jullie vast een koppel
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Ach, de verkiezingen naderen zeker?
Buiten een handjevol ecolo's krijgt Onkelinx niemand mee; dat weet ze trouwens zelf ook. Zo stom is die dame immers niet. ('t is ook geen Freya per slot van rekening) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() zal natuurlijk meespelen he maar is lauretje kandidaat ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 januari 2006 om 01:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, U als ervaringsdeskundige kunt dat wss niet begrijpen... Dat is normaal ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
en bovendien zijn er bij de toepassing van het erfpachtsysteem dat vws als ultieme oplossing voorstelt haast geen ambtenaars meer nodig. onnozele kwast ! ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 januari 2006 om 01:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Leuk om te zien dat de "open debatcultuur" weer helemaal terug is. 't Worden nog leuke dagen in de Wetstraat.
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() dus jij bent ook al zoals chipie ? niet wat er gezegt wordt is van belang alleen maar wie het gezegd heeft
![]() het komt van één vd PS en dus kan het zowieso niet goed zijn en ik die dacht dat jij anders toch wel enig debatniveau aankon ? jammer
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 januari 2006 om 01:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik eis enkel een betere overheid en dat kan gemakkelijk met 30% minder volk... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De PS is campagne aan het voeren en speelt een aantal thema's uit. Verkeerde verkiezingsstrijd (want gemeentelijk en dat niveau heeft daar niks over te vertellen) en een politiek onhaalbaar objectief, wegens geen uitzicht op een meerderheid op federaal niveau. Ergo: "de verkiezingsstrijd is begonnen" Los van het feit dat de PS inderdaad een mafieuze partij is en een aantal onwelriekende schandaaltjes dringend moet counteren met "straffe voorstellen". Dat ze daarmee haar kiezers zand in de ogen strooit neem ik haar niet eens kwalijk; �*lle politici doen dat immers. Zie maar onze eigenste premier die heilig beloofde om de belastingen te verlagen. ![]()
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() ge hebt dat wel geschreven
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
ik denk bovendien dat het wel klopt dat er mss geen meerderheid kan gevonden worden. jammer want dan zullen er binnenkort rellen uitbreken. de geur van brandende autobanden hangt al in de lucht
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 22 januari 2006 om 01:20. |
|
![]() |
![]() |