![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Laat mij eens een post van mij zien waar dat beweer. Alweer een leugen. Gelieve te stoppen met leugens over mij te verspreiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() jampie,
ah,wat is werken en wat is arbeiden?De eerste doe je om je intellectueel bij te schaven en het tweede is meer de nodige dagtakken uitvoeren. Zoals werken heden door veel mensen begrepen is kan ik ook niet inkomen want het is,1.arbeiden2slavernij want dit gaat niet meer over dagtakken om in je onderhoud te voorzien wel om een baas rijker te maken en jezelf wijs te maken dat je toch goed bezig bent.
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 25 januari 2006 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() je werkt voor je baas,niet?de regering is ook je baas.
Als je als arbeider niet opbrengt ga je ontslagen worden,toch? Laatst gewijzigd door guerin : 25 januari 2006 om 19:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zijn inderdaad naar hier gehaald om de arbeidersklasse te verdelen, en onze onderlinge twisten (blank contra bruin/zwart) komen de heersende klasse ten goede.En de linkse partijen, die de vreemden verdedigen tegen alle logika in, worden alzo de medeplichtigen der kapitalisten, tewijl de ultra-rechtsen zich komen opwerpen als verdedigers van het volk! Een echte ideologische chaos... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Ik vind het kut dat een mens zijn hele leven moet werken om gewoon te kunnen leven. Ik ben bijna ingenieur (geef me een paar maanden) maar ik zie er al tegen op om te werken, zelfs met dit diploma. De ganse dag maar tafellen vr een salaris. Voor wat centen.....waar ge toch 90 % van moogt afgeven voor uw huur, eten, elentrik, gas.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() De bedoeling is te doen geloven dat we in het midden afspreken, terwijl je eigenlijk de andere bijna helemaal over de brug leidt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben eerder eens blij verrast dat deze VB'er eens zaken in een iets breder perspectief bekijkt.
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Je moet elke maand een paar solicitatie-brieven kunnen voorleggen met het afwijzend antwoord van een werkgever; waarbij dan zal nagegaan worden door de VDAB of je genoeg inspanning doet om een job te vinden.
Enfin, dat is toch het minimum...
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() ik verricht arbeid voor een baas en werk voor mezelf en een humanere wereld
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of vergis ik me van persoon... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bruggen bouwen, daar heb je ingenieurs voor nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zeker weten (loembas)lombas Wat ik ermee wou zeggen is dat je aan de ene kant van de brug de outochtonen(Vlamingen) hebt, en aan de andere kant van de brug allochtonen waar onder vele moslims zitten,de ingenieurs(architecten) zijn de politieke partijen die de brug moeten voltooien. Even nog dit mijn zoon is ingenieur en hij mag één maal in zijn leven een huis tekenen en laten bouwen dus
![]() |
![]() |
![]() |