![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Stemmen! | |||
Fantastisch idee! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 50,00% |
Joden en moslims? Één pot nat! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 50,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Leuk terug naar de tachtigjarige oorlog: Liever Turx dan Paapsch
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
We moeten ons eigen niet bedriegen. Feit is dat de joden, globaal bekeken, beter presteren dan de moslims (ik stel vast dat er een probleem is, dat is al iets in de goede richting). Moet dat zo blijven? Neen, nu al wonen er miljoenen moslims in Europa. Eens we wat kunnen doen aan de mentaliteit ... Tegen mijn moslimbroeders zeg ik altijd dat ze harder moetenwerken. Dat ze de anderen geen kans moeten geven om hun te verwijten dat ze lui, dom zijn ... Ik ken mensen die anti-joods zijn. Ik maak die mensen wijs dat ze niet jaloers moeten zijn op de joden. Ik zeg ook dat de joden veel hebben geleden om hetgeen wat ze nu hebben te bereiken. Echt, dit zeg ik tegen hen! Ik ben géén stille, zeg ook dat ze zelf iets aan moeten doen, dat bidden alleen niet voldoende is ... Ik wil dat de moslims goed omgaan met de Vlamingen. Mijn Vlaamse vrienden zijn Turkije liefhebbers. Ze willen Turks leren. Als we de steun van de autochtoons bevolking hebben staan we sterker. Wat ik schrijf is realistisch. Hoeveel jonge moslims zijn er in België? Honderd duizenden, die moslimleerlingen gaan naar dezelfde scholen als de autochtonen. Ze komen al zo vroeg in contact met de autochtonen. Nu al zijn de meeste moslims bevriend met autochtonen. Meeste is niet genoeg, ze moeten allemaal goed overeenkomen. Ik heb zelfs gabbervrienden. Het resultaat is dat ze altijd nuanceren als het over de vreemdelingen gaat, dat er ook goede zijn .. (neffe mij toch). De moslims in Europa dragen verantwoordelijk voor wat er in Europa gebeurt, maar ook wat in het m-o gebeurt ..De moslims, 'rijke' moslims moeten lobbyen. Door bijvoorbeeld. maandelijks geld op te storten op de rekening van verenigingen die opkomen voor de onderdrukte moslims. Wat gebeurt er nu? Ze zijn afhankelijk van dopgeld, zijn nu machteloos! Ze beheersen amper de taal, .. Zulke mensen hebben we hier niet nodig. Premie geven, en opsturen naar het land waar hun roots ligt (of ze hier zijn geboren of niet, interesseert mij niet, ik ken mensen die paar jaar geleden naar hier zijn aangekomen en werk hebben, auto hebben,taal beheersen (voldoende om chicks te versieren), en ik ken ook mensen die hier zijn geboren en amper Nederlands spreken). De grootste schuld ligt bij degene die de taal niet spreken. Maar de regering doet olie op het vuur door uitkeringen te geven. De moslims worden er niet beter van ...) Mijn strafblad is blanco. God zij dank gaat het goed met ons. Ik heb voldoende geld om een NIEUWE Porsche te kopen* als je weet dat ik nog 18 jaar ben. *Ga ik natuurlijk niet doen, ‘mijn’(van mijn vader) Fiat kan nog tien jaar mee),. Dat geld heb ik niet gestolen, ... Bovendien, benik een prachtige Kaukasische exemplaar. Lang, blank (blanker dan 'blank'), lichte oogkleur, sterk, … Ik bash de joden helemaal niet. Hetgeen wat ik zeg is dat de joodse kolonisten Palestina bezetten. Ze horen niet in Palestina te zijn, maar in Europa, waar hun roots ligt. Als ze echt willen wonen in Palestina, dan moeten zij meer initiatieven nemen om vrede te bereiken. Ja, ze moeten zelfs de Arabieren onderhouden (als ze in Palestina willen wonen) Ik zal eerlijk zijn. Dat de joodse migranten de Arabieren verdrijven van Jeruzalem, dat ze hen laten creperen omdat ze terreur niet tegenhouden. Heb je wel gevraagd waarom ze terreuraanslagen plegen?Ik ben géén Arabier, ik ben de Arabische opstand tegen de Turken helemaal niet vergeten, ik ben géén praktiserende moslim, maar dat de Palestijnen afzien, terwijl de joden aan de overkant, die pas zijn aangekomen, miljarden steun krijgen van het westen. Dat de godsdienst zoveel verschil maakt, kan ik niet verdragen. Schaamteloos durven ze nog te beweren dat ze enige democratie zijn in het Midden-Oosten Volgens mij worden de joden gelukkig als ze de Palestijnen zien creperen. Ze zeggen, we zijn eeuwenlang vervolgd,onderdrukt, .. nu is het aan jullie om zondebok, om dhimmi te zijn .. Ze vergeten wel één ding bij manier van spreken. Ik(en anderen) zijn géén plant. Zolang ik in leven ben. zijn de moordenaars niet veilig. Ik zweer het, aanval op Israël zal gebeuren. De pacifistische joden hebben ook recht op een vreedzaam leven. Na de verdwijning van Israël zullen er heel wat problemen van zelf opgelost worden.De joden zullen er ook bete van worden. We zullen de joodse gevangen respectvol behandelen. Ze zullen ook schadevergoeding krijgen. Bij een oorlog worden er éénmaal heel wat gebouwen, … verwoest. En de Amerikaanse invloed in het m-o, centraal-Azië, .. zal verminderen, en iets dat meeste mensen ‘vergeten’. Israël heeft kernbommen, niet Iran (nog niet). De Iraniërs mogen zich niet bedreigd voelen. Alleen de joden mogen dat! Citaat:
(ps, Ik vind het opmerkelijk dat jij mij altijd 'op het matje roept'. Ben jij soms een goed voorbeeld? Dat een Rus* mij beschuldigt van antisemtisme ... is grappig! *Wat hij allemaal heeft geschreven over homo's,moslims,zwarten ... ben ik nog niet vergeten. Laatst gewijzigd door JusticeLover : 24 januari 2006 om 11:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 24 januari 2006 om 11:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Ik ben ook niet te spreken over absurde voorstellen. En "zionist" beschouw ik als een compliment vergeleken met mensen ide Ahmendinejad een fijne gast vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() de moslims moeten vertrekken naar hun eigen land en niet ergens anders terug de vreemdeling uit te hangen 8)
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als de Palestijnen ophouden met dat masoschistisch geweld, dan kunnen zij Cisjordanië en Gaza recupereren. Meer zullen zij niet krijgen en door dat niet te willen aanvaarden rekken zij gewoon dat conflict tot in het oneindige. Citaat:
Maar nogmaals : dit is ons probleem niet. Als je jouw integratie in de Vlaamse samenleving definitief wil afwerken, dan moet je die persoonlijke band tussen Palestijnen en jij doorhakken. Ik ben Christen maar ik zit ook niet moord en brand te roepen als moslims mijn christenbroeders in Afrika en elders afslacht. Ik vindt het erg, maar ik vat het niet persoonlijk op. Ik steun soms organisaties die vervolgde christenen helpen, maar ik ben niet verontwaardigd dat de Belgische regering niet meer voor hen doet. En ik eis van mijn buren niet dat zij oog zouden hebben voor het lot van die christenen. Dat komt allemaal omdat ik op politiek vlak in eerste plaats een BELG ben, en pas in de tweede plaats een christen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb liever mensen die reageren en openlijk hun mening verkondigen, dan stille mensen, die wachten op het moment om je in de rug te aanvallen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat als ik de islam zou afzweren? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() je bent een belachelijke gebrainwashte kereltje el turkje..
meer kan ik niet zeggen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hmm, jullie zitten nog in de ontkenningsfase. Het is een vaststaand feit dat iedereen van de Turken afstammen. Bron: Turks onderbewustzijn.
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik deel uw bekommernis dat islamitische en andere vreemdelingen Europa dienen te verlaten, maar of dit de goede oplossing is, betwijfel ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zionisme, v. zelf. naamw., beweging die ijvert voor een Joodse staat
--- Weerom zien we dat, al vervullen bewegingen hun doel, ze daarna lustig verder blijven kankeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om te illustreren:
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||||
Minister-President
|
![]() "Kaal" is een combinatie van KAA + L en houdt geen verband met het aantal haar dat ik heb
![]() Citaat:
![]() Maar eigenlijk is dat voor mij het verleden. De argumenten die je gebruikt kunnen mijn vader waarschijnlijk aanspreken maar ik heb er niets te maken, net zoals ik niets met colonialsme te maken. Citaat:
Citaat:
NB : hopelijk besef je dat je jouw plaats hier in Europa enkel te danken heb aan het feit dat wij momenteel niet geïnteresserd zijn in het heroveren van wat ooit van "ons" was. Citaat:
Laatst gewijzigd door Kaal : 24 januari 2006 om 14:45. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. Wat gij met de Islam doet is uw eigen zaak, zolang het niet aan ons opgedrongen wordt.
![]() |
![]() |