Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Stemmen!
Fantastisch idee! 5 50,00%
Joden en moslims? Één pot nat! 5 50,00%
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 24 januari 2006, 00:09   #41
Brandaan
Minister

Brandaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JusticeLover Bekijk bericht
Oké dan, ver!
Leuk terug naar de tachtigjarige oorlog: Liever Turx dan Paapsch
Oud 24 januari 2006, 11:30   #42
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie Bekijk bericht
weet ge, negers in USA lijden massaal aan antisemitisme.. waarom ?
om zich te kunnen onderscheiden zeker kijk es white people : de joden zijn NOG
slechter dan wij.. wij zijn dus toch niet ZO slecht...
je ondergaat hetzelfde denk ik.. wie basht ge? de joden..[

waarom ? omdat islamieten worden niet bepaald geliefd..
ipv terug te slaan met argumenten die je duidelijk niet hebt begin
je taalloze nutteloze BASH THE JEWS thread..
Bon.

We moeten ons eigen niet bedriegen. Feit is dat de joden, globaal bekeken, beter presteren dan de moslims (ik stel vast dat er een probleem is, dat is al iets in de goede richting).
Moet dat zo blijven? Neen, nu al wonen er miljoenen moslims in Europa. Eens we wat kunnen doen aan de mentaliteit ... Tegen mijn moslimbroeders zeg ik altijd dat ze harder moetenwerken. Dat ze de anderen geen kans moeten geven om hun te verwijten dat ze lui, dom zijn ... Ik ken mensen die anti-joods zijn. Ik maak die mensen wijs dat ze niet jaloers moeten zijn op de joden. Ik zeg ook dat de joden veel hebben geleden om hetgeen wat ze nu hebben te bereiken. Echt, dit zeg ik tegen hen! Ik ben géén stille, zeg ook dat ze zelf iets aan moeten doen, dat bidden alleen niet voldoende is ...

Ik wil dat de moslims goed omgaan met de Vlamingen. Mijn Vlaamse vrienden zijn Turkije liefhebbers. Ze willen Turks leren. Als we de steun van de autochtoons bevolking hebben staan we sterker.

Wat ik schrijf is realistisch. Hoeveel jonge moslims zijn er in België? Honderd duizenden, die moslimleerlingen gaan naar dezelfde scholen als de autochtonen. Ze komen al zo vroeg in contact met de autochtonen. Nu al zijn de meeste moslims bevriend met autochtonen. Meeste is niet genoeg, ze moeten allemaal goed overeenkomen. Ik heb zelfs gabbervrienden. Het resultaat is dat ze altijd nuanceren als het over de vreemdelingen gaat, dat er ook goede zijn .. (neffe mij toch).

De moslims in Europa dragen verantwoordelijk voor wat er in Europa gebeurt, maar ook wat in het m-o gebeurt ..De moslims, 'rijke' moslims moeten lobbyen. Door bijvoorbeeld. maandelijks geld op te storten op de rekening van verenigingen die opkomen voor de onderdrukte moslims. Wat gebeurt er nu? Ze zijn afhankelijk van dopgeld, zijn nu machteloos! Ze beheersen amper de taal, .. Zulke mensen hebben we hier niet nodig. Premie geven, en opsturen naar het land waar hun roots ligt (of ze hier zijn geboren of niet, interesseert mij niet, ik ken mensen die paar jaar geleden naar hier zijn aangekomen en werk hebben, auto hebben,taal beheersen
(voldoende om chicks te versieren), en ik ken ook mensen die hier zijn geboren en amper Nederlands spreken). De grootste schuld ligt bij degene die de taal niet spreken.
Maar de regering doet olie op het vuur door uitkeringen te geven. De moslims worden er niet beter van ...)

Mijn strafblad is blanco. God zij dank gaat het goed met ons. Ik heb voldoende geld om een NIEUWE Porsche te kopen* als je weet dat ik nog 18 jaar ben. *Ga ik natuurlijk niet doen, ‘mijn’(van mijn vader) Fiat kan nog tien jaar mee),. Dat geld heb ik niet gestolen, ... Bovendien, benik een prachtige Kaukasische exemplaar. Lang, blank (blanker dan 'blank'), lichte oogkleur, sterk, …

Ik bash de joden helemaal niet. Hetgeen wat ik zeg is dat de joodse kolonisten Palestina bezetten. Ze horen niet in Palestina te zijn, maar in Europa, waar hun roots ligt. Als ze echt willen wonen in Palestina, dan moeten zij meer initiatieven nemen om vrede te bereiken. Ja, ze moeten zelfs de Arabieren onderhouden (als ze in Palestina willen wonen)

Ik zal eerlijk zijn. Dat de joodse migranten de Arabieren verdrijven van Jeruzalem, dat ze hen laten creperen omdat ze terreur niet tegenhouden. Heb je wel gevraagd waarom ze terreuraanslagen plegen?Ik ben géén Arabier, ik ben de Arabische opstand tegen de Turken helemaal niet vergeten, ik ben géén praktiserende moslim, maar dat de Palestijnen afzien, terwijl de joden aan de overkant, die pas zijn aangekomen, miljarden steun krijgen van het westen. Dat de godsdienst zoveel verschil maakt, kan ik niet verdragen. Schaamteloos durven ze nog te beweren dat ze enige democratie zijn in het Midden-Oosten

Volgens mij worden de joden gelukkig als ze de Palestijnen zien creperen. Ze zeggen, we zijn eeuwenlang vervolgd,onderdrukt, .. nu is het aan jullie om zondebok, om dhimmi te zijn ..

Ze vergeten wel één ding bij manier van spreken. Ik(en anderen) zijn géén plant.
Zolang ik in leven ben. zijn de moordenaars niet veilig. Ik zweer het, aanval op
Israël zal gebeuren. De pacifistische joden hebben ook recht op een vreedzaam leven.

Na de verdwijning van Israël zullen er heel wat problemen van zelf opgelost worden.De joden zullen er ook bete van worden. We zullen de joodse gevangen respectvol behandelen. Ze zullen ook schadevergoeding krijgen. Bij een oorlog worden er éénmaal heel wat gebouwen, … verwoest. En de Amerikaanse invloed in het m-o, centraal-Azië, .. zal verminderen, en iets dat meeste mensen ‘vergeten’. Israël heeft kernbommen, niet Iran (nog niet). De Iraniërs mogen zich niet bedreigd voelen. Alleen de joden mogen dat!

Citaat:
zielig .
Inderdaad.

(ps, Ik vind het opmerkelijk dat jij mij altijd 'op het matje roept'. Ben jij soms een goed voorbeeld? Dat een Rus* mij beschuldigt van antisemtisme ... is grappig!

*Wat hij allemaal heeft geschreven over homo's,moslims,zwarten ... ben ik nog niet vergeten.

Laatst gewijzigd door JusticeLover : 24 januari 2006 om 11:37.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2006, 11:36   #43
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De forumzionisten (garfield,cynikus,antoon, ..) zijn niet te spreken over het voorstel. Europeaan, ken je vijand! Ze willen niet dat de moslims vertrekken!
Ik heb niet gestemd, dus moet ge niet zeggen dat ik er niet over te spreken ben. Over uw flauwekul en insinuaties ben ik inderdaad niet te spreken... Gij moogt natuurlijk ook als eerste van alle moslims vertrekken!

Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 24 januari 2006 om 11:40.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2006, 12:08   #44
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
De forumzionisten (garfield,cynikus,antoon, ..) zijn niet te spreken over het voorstel. Europeaan, ken je vijand! Ze willen niet dat de moslims vertrekken!
Ik ben ook niet te spreken over absurde voorstellen. En "zionist" beschouw ik als een compliment vergeleken met mensen ide Ahmendinejad een fijne gast vinden.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2006, 12:40   #45
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
heb ik dat gezegd .
de moslims moeten vertrekken naar hun eigen land en niet ergens anders terug de vreemdeling uit te hangen 8)
Oud 24 januari 2006, 12:42   #46
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Bon.
Tegen mijn moslimbroeders zeg ik altijd dat ze harder moetenwerken. .... .... Maar de regering doet olie op het vuur door uitkeringen te geven. De moslims worden er niet beter van ...
Tot hier was het allemaal vrij redelijk. Met moslims met jouw ingesteldheid kan ik zeker samenleven.

Citaat:
Hetgeen wat ik zeg is dat de joodse kolonisten Palestina bezetten. Ze horen niet in Palestina te zijn, maar in Europa, waar hun roots ligt.
Ten eerste is dat ons probleem niet dat jij een band voelt met die mensen (palestijnen) terwijl wij helemaal geen band voelen met de Israeliërs. Dat de joden helemaal geen roots in palestina hebben is absurd. Dat ze de Palestijnen verdreven hebben is waar, maar die dingen gebeuren nu eenmaal als je vier keer op een rij een oorlog verliest. Zonder al die oorlogen zouden de Palestijnen heer en meester zijn over een veel groter gebied dan waar zij nu in theorie over beschikken. Hier in Europa hebben de Duitsers 65 jaar geleden een oorlog ontketend die ze verloren hebben en daardoor zijn zij een enorm grondgebied kwijtgeraakt. Miljoenen Duitsers werden uit hun heimat verdreven. Welnu die Duitsers blijven 60 jaar na de feiten niet klagen en zeuren dat Polen en Rusland hun thuisland bezet. Er komt een moment waar je moet kunnen accepteren wat er gebeurd is. Israël is sterker. Israel heeft de oorlogen gewonnen. De Palestijnse vluchtelingen zullen niet terugkeren en Israël verdwijnt niet. Palestijnen zijn LANG niet het enige volk dat hardhandig werd verdreven. Er is niets uitzonderlijk aan het leed van die mensen en ik zie echt niet in waarom wij ons speciaal over hun lot zouden moeten ontfermen.

Als de Palestijnen ophouden met dat masoschistisch geweld, dan kunnen zij Cisjordanië en Gaza recupereren. Meer zullen zij niet krijgen en door dat niet te willen aanvaarden rekken zij gewoon dat conflict tot in het oneindige.

Citaat:
Na de verdwijning van Israël zullen er heel wat problemen van zelf opgelost worden.
Een typisch voorbeeld van de waanbeelden die veel moslims maar niet kunnen loslaten. Israël verdwijnt NIET. Of je zou eerst Amerika tegen Israël moeten krijgen. Dat zal in de komende 100 jaar niet gebeuren (daar heb je namelijk OBL voor te danken).

Maar nogmaals : dit is ons probleem niet. Als je jouw integratie in de Vlaamse samenleving definitief wil afwerken, dan moet je die persoonlijke band tussen Palestijnen en jij doorhakken. Ik ben Christen maar ik zit ook niet moord en brand te roepen als moslims mijn christenbroeders in Afrika en elders afslacht. Ik vindt het erg, maar ik vat het niet persoonlijk op. Ik steun soms organisaties die vervolgde christenen helpen, maar ik ben niet verontwaardigd dat de Belgische regering niet meer voor hen doet. En ik eis van mijn buren niet dat zij oog zouden hebben voor het lot van die christenen. Dat komt allemaal omdat ik op politiek vlak in eerste plaats een BELG ben, en pas in de tweede plaats een christen.
Oud 24 januari 2006, 12:55   #47
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Ik ben ook niet te spreken over absurde voorstellen. En "zionist" beschouw ik als een compliment vergeleken met mensen ide Ahmendinejad een fijne gast vinden.
Eerlijke mensen heb ik altijd gemogen ...

Ik heb liever mensen die reageren en openlijk hun mening verkondigen, dan stille mensen, die wachten op het moment om je in de rug te aanvallen ...
Oud 24 januari 2006, 13:09   #48
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Tot hier was het allemaal vrij redelijk. Met moslims met jouw ingesteldheid kan ik zeker samenleven.
Ik heb iets tegen kale mensen.

Citaat:
Ten eerste is dat ons probleem niet dat jij een band voelt met die mensen (palestijnen) terwijl wij helemaal geen band voelen met de Israeliërs.
Toch hebben 'jullie' 6 miljoen joden afgeslacht. Jullie paus hield het niet tegen.

Citaat:
Dat de joden helemaal geen roots in palestina hebben is absurd.
De joden die tijdens het Osmaanse Rijk nog in Palestina leefden, hebben recht om daar te wonen. (by the way, stukgrond betekent voor mij niet veel, maar wel de diepere betekenis)

Citaat:
Dat ze de Palestijnen verdreven hebben is waar, maar die dingen gebeuren nu eenmaal als je vier keer op een rij een oorlog verliest.
De kolonisten verlaten ooit hun kolonies ...

Citaat:
Zonder al die oorlogen zouden de Palestijnen heer en meester zijn over een veel groter gebied dan waar zij nu in theorie over beschikken.
Wat ga jij doen als er ééntje je huis afpakt? Je beveelt om het gebied te verlaten? Ik zou strijd voeren ...

Citaat:
Hier in Europa hebben de Duitsers 65 jaar geleden een oorlog ontketend die ze verloren hebben en daardoor zijn zij een enorm grondgebied kwijtgeraakt.
Miljoenen Duitsers werden uit hun heimat verdreven. Welnu die Duitsers blijven 60 jaar na de feiten niet klagen en zeuren dat Polen en Rusland hun thuisland bezet. Er komt een moment waar je moet kunnen accepteren wat er gebeurd is.
Ik heb het over de Europese migranten die Arabische gebieden bezetten.

Citaat:
Israël is sterker. Israel heeft de oorlogen gewonnen. De Palestijnse vluchtelingen zullen niet terugkeren en Israël verdwijnt niet.
Israël is momenteel sterker. Israël heeft in verleden oorlogen gewonnen. De Palestijnen zullen hun huizen terugkrijgen. Dankzij de staat Israël zullen de moslims verenigen, en vechten onder één vlag, namelijk de UMMAH!

Citaat:
Palestijnen zijn LANG niet het enige volk dat hardhandig werd verdreven.
Zou dat veel uitmaken? Dokter zegt tegen patiënt. Ik heb goede en slechte nieuws. Het slechte nieuws is dat u kanker hebt. Het goede nieuws: u bent niet de enige.

Citaat:
Er is niets uitzonderlijk aan het leed van die mensen en ik zie echt niet in waarom wij ons speciaal over hun lot zouden moeten ontfermen.
Wij moeten gewoonweg solidair zijn.

Citaat:
Als de Palestijnen ophouden met dat masoschistisch geweld, dan kunnen zij Cisjordanië en Gaza recupereren. Meer zullen zij niet krijgen en door dat niet te willen aanvaarden rekken zij gewoon dat conflict tot in het oneindige.
Het is niet ekel een Palestijnse zaak

Citaat:
Een typisch voorbeeld van de waanbeelden die veel moslims maar niet kunnen loslaten. Israël verdwijnt NIET. Of je zou eerst Amerika tegen Israël moeten krijgen. Dat zal in de komende 100 jaar niet gebeuren (daar heb je namelijk OBL voor te danken).
Tuurlijk, zonder de Amerikaanse steun konden de Israëliërs onmogelijk zoveel moslims afslachten.

Citaat:
Maar nogmaals : dit is ons probleem niet. Als je jouw integratie in de Vlaamse samenleving definitief wil afwerken, dan moet je die persoonlijke band tussen Palestijnen en jij doorhakken.
Ik wil niet assimileren ...

Citaat:
Ik ben Christen maar ik zit ook niet moord en brand te roepen als moslims mijn christenbroeders in Afrika en elders afslacht. Ik vindt het erg, maar ik vat het niet persoonlijk op. Ik steun soms organisaties die vervolgde christenen helpen, maar ik ben niet verontwaardigd dat de Belgische regering niet meer voor hen doet. En ik eis van mijn buren niet dat zij oog zouden hebben voor het lot van die christenen. Dat komt allemaal omdat ik op politiek vlak in eerste plaats een BELG ben, en pas in de tweede plaats een christen.
Wij moeten niet altijd eens zijn?
Oud 24 januari 2006, 13:11   #49
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield Bekijk bericht
heb ik dat gezegd .
de moslims moeten vertrekken naar hun eigen land en niet ergens anders terug de vreemdeling uit te hangen 8)
Oud 24 januari 2006, 13:13   #50
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus Bekijk bericht
Ik heb niet gestemd, dus moet ge niet zeggen dat ik er niet over te spreken ben. Over uw flauwekul en insinuaties ben ik inderdaad niet te spreken... Gij moogt natuurlijk ook als eerste van alle moslims vertrekken!
Jij bent niet de enige zionist

Wat als ik de islam zou afzweren?
Oud 24 januari 2006, 13:28   #51
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

je bent een belachelijke gebrainwashte kereltje el turkje..
meer kan ik niet zeggen..
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2006, 13:30   #52
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie Bekijk bericht
je bent een belachelijke gebrainwashte kereltje el turkje..
meer kan ik niet zeggen..
Weeral geen argumenten ...
Oud 24 januari 2006, 13:32   #53
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
Her? Volgens mij heb ik ergens een afslag gemist.
Hmm, jullie zitten nog in de ontkenningsfase. Het is een vaststaand feit dat iedereen van de Turken afstammen. Bron: Turks onderbewustzijn.
Oud 24 januari 2006, 13:43   #54
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door auditek Bekijk bericht
Bent u de achterlijke, bruine, barbaarse en domme moslims ook beu? Ja, ik heb het over die, die crimineel zijn, niets bijdragen aan de maatschappij, .. Wat denkt u van verse bloed? Namelijk de joden in Israël, die zullen gegarandeerd véél minder actief zijn in criminaliteit, ze zullen de taal leren en en zullen ook heel wat bijdragen aan de maatschappij.

Kunnen we wel zorgen dat de moslims het paradijs inruilen voor de woestijn? Jawel dat kan!

* Bevrijding van de Al-Aqsa moskee
* Vakantie, meeste moslims klagen van de koude temperatuur
* Ze kunnen daar volgens de wet van Sharia leven. Iets wat in Europa niet mogelijk is.
* Ze zullen daar overal Arabisch kunnen spreken. Integratie zal vlot verlopen
* In Europa hebben ze niets bereikt, misschien kunnen ze het in Palestina wel. Een blanco pagina openen.
* Ze kunnen hun onderdrukte broeders in het midden-oosten niet zomaar in de steek laten. We moeten verwijzen naar de Koran 8)
...

Anderzijds moeten we onderdak bieden aan de joden in Palestina. Dat de joden de dag van vandaag nog altijd geen rust kennen, is ook aan de Europeanen te danken. Wij hebben 6 miljoen joden afgeslacht! We hebben ze gepakt, en als wraak hebben ze de Arabieren gepakt. Maja, hoe kunnen we de joden aantrekken?

* Het midden-oosten is misschien warm,mooi, .. maar ze kunen onmogelijk tussen de onbeschaafde Arabieren leven. Ze verdienen betere buren. Namelijk, moderne en beschaafde Europeanen.
* Het onophoudelijke geweld, waarbij meestal onschulidge burgers omkomen. In Europa zullen er geen bussen opgeblazen worden. Ahja, de moslims zijn weg!
* De EU moet de immigratie zo aantrekkelijk mogelijk maken. De banken moeten goedkope kredieten aanbieden, de Amerikaanse joden (regering) zal ook een steentje bijdragen.
* Er zijn genoeg lege huizen (van de moslims) in Europa. Ze moeten eerst geparfumeerd worden, en moeten dan ter beschikking van de joden gesteld worden.

Wel, de Europese moslims die heel goed geïntegreerd zijn (baan hebben,taal beheersen,niet te bruin zijn,..) kunnen we nog gebruiken(arbeidskracht). Degene die niet willen integreren, moeten zonder pardon weggestuurd worden! En de pacifistische,sefaridische joden mogen in Palestina blijven als ze dat wensen. Al de rest, brainwahsed zionists, moeten naar Europa!

Ik weet niet of de Europese joden hiermee eens zullen zijn. De moslimsjongeren werden altijd het doelwit van de blanke,christelijke Europeanen. Nu ze er niet meer zijn, zijn zij misschien aan de beurt? Het kan raar klinken, maar de aanwezigheid van de moslims,zwarten, .. in Europa is een bescherming voor de Europese joden ...

De moslims, degene die de Koran 'goed' interpreteren, zullen geen seconde aarzelen om Palestina te bevrijden, Jihad is heilig! Een 9mm in hun zak steken, en wat geld geven ....

Ik wil hier meneer Ahmedinejad bedanken. Zijn uitspraken hebben mij geïnspireerd!
Er zijn ongeveer elf miljoen joden op de wereld en volgens "rooie" Danny Cohn-Bandiet (EP-lid voor Les Verts) zijn er al méér moslims dan Belgen in de EU, wat hij uiteraard niet betreurt. Kwantitatief stelt die ruil dus niets voor en als je ziet hoeveel invloed de Amerikaanse joden nu al hebben, valt het ergste te vrezen.

Ik deel uw bekommernis dat islamitische en andere vreemdelingen Europa dienen te verlaten, maar of dit de goede oplossing is, betwijfel ik.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2006, 13:45   #55
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet niet of de Europese joden hiermee eens zullen zijn. De moslimsjongeren werden altijd het doelwit van de blanke,christelijke Europeanen. Nu ze er niet meer zijn, zijn zij misschien aan de beurt? Het kan raar klinken, maar de aanwezigheid van de moslims,zwarten, .. in Europa is een bescherming voor de Europese joden ...
Dit houdt toch geen steek met de rest van uw betoog?
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2006, 13:48   #56
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Zionisme, v. zelf. naamw., beweging die ijvert voor een Joodse staat

---

Weerom zien we dat, al vervullen bewegingen hun doel, ze daarna lustig verder blijven kankeren.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2006, 13:50   #57
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Om te illustreren:
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  7-7-Jews-only-Apartheid.jpg‎
Bekeken: 91
Grootte:  145,4 KB
ID: 4986  

Bijgevoegde afbeelding(e)

Oud 24 januari 2006, 14:11   #58
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weeral geen argumenten ...
uw lange text daarboven is de beste argument dat ik heb
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2006, 14:42   #59
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik heb iets tegen kale mensen.
"Kaal" is een combinatie van KAA + L en houdt geen verband met het aantal haar dat ik heb .

Citaat:
Toch hebben 'jullie' 6 miljoen joden afgeslacht. Jullie paus hield het niet tegen.
De Duitsers hebben dat gedaan en andere Europeanen hebben hen verslagen en we zullen het maar niet over Armenië hebben zeker? Wat de paus gedaan heeft zal mij worst wezen, ik ben protestant

Maar eigenlijk is dat voor mij het verleden. De argumenten die je gebruikt kunnen mijn vader waarschijnlijk aanspreken maar ik heb er niets te maken, net zoals ik niets met colonialsme te maken.

Citaat:
De joden die tijdens het Osmaanse Rijk nog in Palestina leefden, hebben recht om daar te wonen. (by the way, stukgrond betekent voor mij niet veel, maar wel de diepere betekenis) .... De kolonisten verlaten ooit hun kolonies ...Ik heb het over de Europese migranten die Arabische gebieden bezetten.
Jij leeft in het verleden en dat is jouw probleem. Het is zelfs jouw verleden niet (je bent blijkbaar geen palestijn). Wij hebben in Europa vrede omdat we een streep hebben getrokken achter het verleden. Köningsberg is nu Kaliningrad, Posen heet nu Poznan en Elzas-Lotharingen is Frans .... en Constantinopel heet nu Istanbul. Met jouw ingesteldheid zou dat allemaal weer in vraag gesteld worden en zouden we weer lustig elkaar aan het afslachten zijn.

Citaat:
Israël is momenteel sterker. Israël heeft in verleden oorlogen gewonnen. De Palestijnen zullen hun huizen terugkrijgen. Dankzij de staat Israël zullen de moslims verenigen, en vechten onder één vlag, namelijk de UMMAH! ....
Ok, ik trek mijn woorden terug. Mensen die dergelijke praat verkopen en die niet willen assimileren gaan best in het Midden Oosten leven waar zij hun wilde dromen in daden kunnen proberen om te zetten. Met de nadruk op proberen. By all means, go and fight the evil Israeli. Allah zij met u want je zult het nodig hebben.

NB : hopelijk besef je dat je jouw plaats hier in Europa enkel te danken heb aan het feit dat wij momenteel niet geïnteresserd zijn in het heroveren van wat ooit van "ons" was.

Citaat:
Het is niet ekel een Palestijnse zaak
Het is hoe dan ook mijn zaak niet en ik denk dat 95% van de Vlamingen daar ook zo over denken.

Laatst gewijzigd door Kaal : 24 januari 2006 om 14:45.
Oud 24 januari 2006, 14:45   #60
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij bent niet de enige zionist

Wat als ik de islam zou afzweren?
1. Breng één bewijs waar ik het zionisme aanhang of verdedig. Eén enkel bewijs.
2. Wat gij met de Islam doet is uw eigen zaak, zolang het niet aan ons opgedrongen wordt.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be