Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 januari 2006, 12:04   #41
nidor
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Welk Woon Werk Of Consumptie Recht ???

Die Van Die Nep Politiekers Ier Of Ginder ?!

Lachwekkend Hoe Hopenloos Associaal Ze Zijn Ik Zal Ook Eens Associaal Zijn Dan Sé Eens Zien Wie Er Baat Bij Eigen Belang Heeft

* BURGERS SPUWEN TEGENWOORIDIG OP KOSTUUMS VAN POLITIEKE AARD .
associaal of niet, ze hebben de macht
Oud 28 januari 2006, 12:06   #42
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nidor Bekijk bericht
de vraag is of geld een doel of een middel is
geld is een middel en een doel. voor mij is geld verdienen en uitgeven een hobby
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 12:06   #43
nidor
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie Bekijk bericht
tony een vraag : wie heeft ervoor gekozen in de zorgsector te gaan werken ? Wist ge niet op voorhand dat je weinig zou verdienen ?

sorry maar de lonen daar ZIJN zo. En je hebt daar zelf voor gekozen, wat kom je hier klagen ?
hij klaagde toch niet?
Oud 28 januari 2006, 12:06   #44
nidor
Burger

Standaard

Citaat:
geld is een middel en een doel. voor mij is geld verdienen en uitgeven een hobby
lol
Oud 28 januari 2006, 12:15   #45
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
associaal of niet, ze hebben de macht

Correctie - HADDEN

Iplication on cnn....europ's identity crisis

Laatst gewijzigd door duncan : 28 januari 2006 om 12:17.
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 12:16   #46
tony46
Provinciaal Gedeputeerde

tony46's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tony een vraag : wie heeft ervoor gekozen in de zorgsector te gaan werken ? Wist ge niet op voorhand dat je weinig zou verdienen ?

sorry maar de lonen daar ZIJN zo. En je hebt daar zelf voor gekozen, wat kom je hier klagen ?
Maar klagen doe ik zeker niet(ik ben er zelf heel gelukkig mee dat ik in de zorg mag werken) maar normaal is het toch niet hé. En het is niet enkel in de zorg dat mensen dat soort overlevingsloon krijgen. Maar aan mijn één milioen euro zal ik zeker niet geraken vandaar mijn vraag hoe doen die 65.000 gezinnen dat dan wel?

Laatst gewijzigd door tony46 : 28 januari 2006 om 12:18.
tony46 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 12:17   #47
nidor
Burger

Standaard

Citaat:
Correctie - HADDEN
wie nu dan?
Oud 28 januari 2006, 12:19   #48
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tony46 Bekijk bericht
Maar klagen doe ik zeker niet(ik ben er zelf heel gelukkig mee dat ik in de zorg mag werken) maar normaal is het toch niet hé. En het is niet enkel in de zorg dat mensen dat soort overlevigsloon krijgen. Maar aan mijn één milioen euro zal ik zeker niet geraken vandaar mijn vraag hoe doen die 65.000 gezinnen dat dan wel?
Tja hoe doen die dat:
Mijn vader zei altijd:" alberto, je moet trouwen voor het geld de liefde komt later wel".
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 12:20   #49
duncan
Banneling

Standaard

Allezins niet de politieke correcten zoals men TRACHT weer te geven .

* OVERLEVING LONEN = L E E F L O O N
*Lezen en hun eigenste nederlands begrijpen kunnen ze niet...zelfs niet op vertrouwenlijk sociaal vlak ....zo maakt men veel valse beloftes en onbehagen....enz .

ps : sorry voor men spellings fouten dat leerde ik van de huidige onderwijs sector en de rest van het sociaal netwerk.

Laatst gewijzigd door duncan : 28 januari 2006 om 12:21.
Oud 28 januari 2006, 12:20   #50
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Hadden we nu kunnen lezen dat er 20.000 gezinnen armer geworden waren, dat was natuurlijk veel leuker nieuws..
Maar rijker... Van zoiets te lezen, worden sommigen schijnbaar enkel maar verzuurd...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 12:25   #51
duncan
Banneling

Standaard

hmmm oké cijfertjes....500.000 BELGEN leven in ARMOEDE
NOGIS 500.000 KANS ARM

Tesamen 1 milj. stemmen voort vlaams belang .

DAN ARME zelstandigen, WERKENDEN ( zoals ik ) , en andere doelgroepen eerbij en men WEET dat de CIJFERS niet juist zijn en GEEN vertrouwen is in het huidige beleid ....of ze nu blauw of paars of groen is het blijft hetzelfde DODE straatje.

Laatst gewijzigd door duncan : 28 januari 2006 om 12:25.
Oud 28 januari 2006, 12:27   #52
nidor
Burger

Standaard

het probleem is dat polietiekers aan hun eigen belang denken en niet aan dat van de bevolking, alleen hoe kunnen we dit veranderen? lagere lonen voor politiekers?
nidor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 12:35   #53
tony46
Provinciaal Gedeputeerde

tony46's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hmmm oké cijfertjes....500.000 BELGEN leven in ARMOEDE
NOGIS 500.000 KANS ARM

Tesamen 1 milj. stemmen voort vlaams belang .

DAN ARME zelstandigen, WERKENDEN ( zoals ik ) , en andere doelgroepen eerbij en men WEET dat de CIJFERS niet juist zijn en GEEN vertrouwen is in het huidige beleid ....of ze nu blauw of paars of groen is het blijft hetzelfde DODE straatje.
Dat wordt inderdaad ook veel te weinig gezien zelfstandige die met veel moeite het hoofd boven water kunnen houden. Ik ken zelf zelfstandige die geen (leefloon)verdienen
tony46 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 12:42   #54
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
geld is lekker, en al die vierdewereldsyndicaat losers zijn gewoon jaloers dat ze het niet hebben en niet meedoen aan de consumptiefeest.

the truth hurts does it not ?
noem je dit een feest!?oh,arme shizie
guerin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 12:43   #55
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
het probleem is dat polietiekers aan hun eigen belang denken en niet aan dat van de bevolking, alleen hoe kunnen we dit veranderen? lagere lonen voor politiekers?
Vermits we in een hééél divers landje leven KAN men niet zeggen lagere loon voor politiekers ...hoe zéér ikzelf en andere dat misschien verlangen.

Dom voorbeeldje ...mocht een internationaal iemand plots minder loon ontvangen wat dan met zen commerciële belangen van zijn land ...hoe kan die dan zen lobby werk verrichten en zo .

Sommige afgevaardigden,stads bestuurders en andere politici mogen van mij WEL minder loon ontvangen met name bijvoorbeeld de vrouwenlijke collega's .

Ikzelf krijg ook NIET voldoende loon vanuit den vrouwen sector en als poetsman wordt tegenwoordig men vervoers kosten ook niet volledig vergoed dus zou het wel EERLIJK zijn.

Dat ik onderbetaalt wordt ( en werd ) is alledaags tegenwoordig vooral in de HOOFD STEDEN.

Kortom de leiders die het dichst tegen het volk staan mogen per ongeluk 50 % minder loon van mij ontvangen vindt ik inzake vervoers kosten en zo .

Ambtenarij krijgt alles terug vergoed van vervoer en arbeiders enz...moeten klagen tegen directies en andere organen.

Dat ze die schepenen,afgevaardigden enz...mor eens aan de tand voelen en minder vergoeden want voeling en sociale communicatie hebben en kennen ze toch niet .

HOE...vrij simpel....met bijvoorbeeld vlaams belang & " andere " partijen amandament indienen en zoveel mogenlijk gewone burgers die petitie laten onder tekenen...vervolgens dient ge die in en wacht een paar jaar.

VELE burgers zullen GRAAG ondertekenen dat bepaalde politici minder vergoeden mogen ontvangen...en woord wordt vroeg of laat wet .

Hoe sneller en meer stemmen er zijn des te sneller kuntge een wets voorstel indienen met bekrachtiging van onpartijdige derden .

Mij moogtge alvast kopie sturen

*TIP : begin bij de schepenen die hebben immers al JAREN interne REL met transport sector enz...kan misschien ten goede komen van het nieuwe gemoderniseerde haven beleid enzo.

*Nog tip : halveer de volldige terug betaling van het vervoer tgo de ambtenarij en geef die TERUG aan de gewone burger want der zen der die nen auto TE duur vinden en dergelijke.

Nidor..ge hebt gelijk ...eigen belang KAN soms gezond zijn moh soms ook niet; als ze opkomt in naam van het eigen indivudu ist moh triestig maar als ze opkomt voor eigen belang in het voordeel van derden waarna pas ...zichzelf dan ist moeilijk om dat gedrag als zijnde niet sociaal en indivudualistisch te omschrijven in naam voort eigen belang dan

Laatst gewijzigd door duncan : 28 januari 2006 om 12:50.
Oud 28 januari 2006, 12:57   #56
nidor
Burger

Standaard

interesant! ik ben enkel bang dat het zo op lange baan geschove word...
nidor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 13:31   #57
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

de rijken dragen hun bezittingen hun kapitaal overal mee op hun rug als een schildpad

moet wreed vermoeiend zijn

arme rijkaards
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 januari 2006 om 13:32.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 13:43   #58
@lpha
Parlementsvoorzitter

@lpha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tony46 Bekijk bericht
Maar klagen doe ik zeker niet(ik ben er zelf heel gelukkig mee dat ik in de zorg mag werken) maar normaal is het toch niet hé. En het is niet enkel in de zorg dat mensen dat soort overlevingsloon krijgen. Maar aan mijn één milioen euro zal ik zeker niet geraken vandaar mijn vraag hoe doen die 65.000 gezinnen dat dan wel?
Door anderen te laten werken en zelf de winst ervan op te strijken.
Het zijn dan ook winstnemers die de gegenereerde winsten van winstgevers op eigen bil slaan.
Niet zelden zelfs door zelf geen poot uit te te steken in de welvaartcreatie, zoals pandjesmelkers en andere 'legale' struikrovers
@lpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 13:51   #59
duncan
Banneling

Standaard

Ach die huisjes melkers werken samen met stad en andere diensten zoals ocmw - politie - huisvesting ...is dezelfde pot nat zenne men DENKT en ZEGT dat men de burger helpt maar in wezen wordt die gewoon LEEGGEMOLKEN zoals vele Antwerpse huurders .

2005 en nu 2006 veel pandjes die opbranden omdat ze ZO veilig begeleid worden jaja lol
Oud 28 januari 2006, 14:17   #60
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
de rijken dragen hun bezittingen hun kapitaal overal mee op hun rug als een schildpad

moet wreed vermoeiend zijn

arme rijkaards

Andere rijkaards sturen ONS geld door naar het buitenland hetgeen vandaag de dag op tv vermeld wordt door een Duitste huisvrouw die van een kleine uitkering dient te leven .

Niks arme rijkaards , gierige en dure gasten ja
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be