![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Burger
|
![]() hij klaagde toch niet?
![]() |
#44 |
Burger
|
![]() lol
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Correctie - HADDEN Iplication on cnn....europ's identity crisis ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 28 januari 2006 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Maar klagen doe ik zeker niet(ik ben er zelf heel gelukkig mee dat ik in de zorg mag werken) maar normaal is het toch niet hé. En het is niet enkel in de zorg dat mensen dat soort overlevingsloon krijgen. Maar aan mijn één milioen euro zal ik zeker niet geraken vandaar mijn vraag hoe doen die 65.000 gezinnen dat dan wel?
Laatst gewijzigd door tony46 : 28 januari 2006 om 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Burger
|
![]()
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn vader zei altijd:" alberto, je moet trouwen voor het geld de liefde komt later wel". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Allezins niet de politieke correcten zoals men TRACHT weer te geven .
* OVERLEVING LONEN = L E E F L O O N *Lezen en hun eigenste nederlands begrijpen kunnen ze niet...zelfs niet op vertrouwenlijk sociaal vlak ....zo maakt men veel valse beloftes en onbehagen....enz . ps : sorry voor men spellings fouten dat leerde ik van de huidige onderwijs sector en de rest van het sociaal netwerk. Laatst gewijzigd door duncan : 28 januari 2006 om 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Hadden we nu kunnen lezen dat er 20.000 gezinnen armer geworden waren, dat was natuurlijk veel leuker nieuws..
Maar rijker... Van zoiets te lezen, worden sommigen schijnbaar enkel maar verzuurd... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() hmmm oké cijfertjes....500.000 BELGEN leven in ARMOEDE
NOGIS 500.000 KANS ARM Tesamen 1 milj. stemmen voort vlaams belang . DAN ARME zelstandigen, WERKENDEN ( zoals ik ) , en andere doelgroepen eerbij en men WEET dat de CIJFERS niet juist zijn en GEEN vertrouwen is in het huidige beleid ....of ze nu blauw of paars of groen is het blijft hetzelfde DODE straatje. Laatst gewijzigd door duncan : 28 januari 2006 om 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Burger
|
![]() het probleem is dat polietiekers aan hun eigen belang denken en niet aan dat van de bevolking, alleen hoe kunnen we dit veranderen? lagere lonen voor politiekers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dom voorbeeldje ...mocht een internationaal iemand plots minder loon ontvangen wat dan met zen commerciële belangen van zijn land ...hoe kan die dan zen lobby werk verrichten en zo . Sommige afgevaardigden,stads bestuurders en andere politici mogen van mij WEL minder loon ontvangen met name bijvoorbeeld de vrouwenlijke collega's . Ikzelf krijg ook NIET voldoende loon vanuit den vrouwen sector en als poetsman wordt tegenwoordig men vervoers kosten ook niet volledig vergoed dus zou het wel EERLIJK zijn. Dat ik onderbetaalt wordt ( en werd ) is alledaags tegenwoordig vooral in de HOOFD STEDEN. Kortom de leiders die het dichst tegen het volk staan mogen per ongeluk 50 % minder loon van mij ontvangen vindt ik inzake vervoers kosten en zo . Ambtenarij krijgt alles terug vergoed van vervoer en arbeiders enz...moeten klagen tegen directies en andere organen. Dat ze die schepenen,afgevaardigden enz...mor eens aan de tand voelen en minder vergoeden want voeling en sociale communicatie hebben en kennen ze toch niet . HOE...vrij simpel....met bijvoorbeeld vlaams belang & " andere " partijen amandament indienen en zoveel mogenlijk gewone burgers die petitie laten onder tekenen...vervolgens dient ge die in en wacht een paar jaar. VELE burgers zullen GRAAG ondertekenen dat bepaalde politici minder vergoeden mogen ontvangen...en woord wordt vroeg of laat wet . Hoe sneller en meer stemmen er zijn des te sneller kuntge een wets voorstel indienen met bekrachtiging van onpartijdige derden . Mij moogtge alvast kopie sturen ![]() *TIP : begin bij de schepenen die hebben immers al JAREN interne REL met transport sector enz...kan misschien ten goede komen van het nieuwe gemoderniseerde haven beleid enzo. *Nog tip : halveer de volldige terug betaling van het vervoer tgo de ambtenarij en geef die TERUG aan de gewone burger want der zen der die nen auto TE duur vinden en dergelijke. Nidor..ge hebt gelijk ...eigen belang KAN soms gezond zijn moh soms ook niet; als ze opkomt in naam van het eigen indivudu ist moh triestig maar ![]() ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 28 januari 2006 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Burger
|
![]() interesant! ik ben enkel bang dat het zo op lange baan geschove word...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de rijken dragen hun bezittingen hun kapitaal overal mee op hun rug als een schildpad
moet wreed vermoeiend zijn arme rijkaards
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 januari 2006 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zijn dan ook winstnemers die de gegenereerde winsten van winstgevers op eigen bil slaan. Niet zelden zelfs door zelf geen poot uit te te steken in de welvaartcreatie, zoals pandjesmelkers en andere 'legale' struikrovers |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ach die huisjes melkers werken samen met stad en andere diensten zoals ocmw - politie - huisvesting ...is dezelfde pot nat zenne men DENKT en ZEGT dat men de burger helpt maar in wezen wordt die gewoon LEEGGEMOLKEN zoals vele Antwerpse huurders .
2005 en nu 2006 veel pandjes die opbranden omdat ze ZO veilig begeleid worden jaja lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Andere rijkaards sturen ONS geld door naar het buitenland hetgeen vandaag de dag op tv vermeld wordt door een Duitste huisvrouw die van een kleine uitkering dient te leven . Niks arme rijkaards , gierige en dure gasten ja ![]() |
|
![]() |
![]() |