Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 januari 2006, 15:35   #41
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk Bekijk bericht
Alé, Herr Flicks oplossing: verbied alle drank, want als je drinkt word je doorgeschoten door je buurman...

Zo kunnen we nog een tijdje doorgaan hé.

In de VS werd het al vaak bewezen: vuurwapens horen niet in de handen van ongetrainde mensen. Dat rechtse mensen geilen op het principe 'An eye for an eye...' is niets nieuws, daarmee vergeten ze gemakkelijk drama's als bijvoorbeeld Columbine.

Inderdaad, vuurwapens horen niet in de handen van ongetrainde mensen, maar ik ben wel getrained...

Kijk, er heeft 's nachts niemand iets te zoeken in mijn slaapkamer. Niemand heeft zelf iets te zoeken in mijn huis.

Als u de deur openprutst is dat inbraak, en als u dan tegen een loden projectiel loopt dat tegen de snelheid van 't geluid door de kamer raast dan is dat uw eigen schuld. Niet die van mij, u moest daar niet zijn.

Had gewoon gebeld of geklopt, als ge om een klontje suiker kwam vragen.

Ik zie echt niet in, waarom ik compasie zou moeten hebben met een snoodaard die mij komt bestelen, mogelijk verwonden of eventueel doden.

Dus zelf als pacifistisch links er in zou slagen vuurwapens te bannen, dan zal ik er wel voor zorgen dat ik er toch eentje heb, en anders als dat niet lukt, maak ik wel mijn eigen materiaal.

Wat columbine betreft, kijk op mijn 14 jaar schoot ik al met het loodjesgeweer op mijn 17 met de kogelkarabijn en op mijn 18 had ik mijn eerste semi automaat en had ik al met nen 357 revolver, en een 22 pistool geschoten.

Ik heb nooit in een vlaag van razernij mijn klasgenoten overhoop geschoten. Ik heb ze wel aardig bijgewerkt als dat nodig was, maar dat was altijd met gelijke wapens, En dat was ook altijd uit zelfverdedeging of als reactie op een aanval op een zwakere.

Colombine dat waren 2 achterlijke zotten die ook zonder dat hun vader wapens gehad had, het kieken uit waren gaan hangen.

Recepten voor pijp en andere bommen genoeg op het internet te vinden. zoek maar eens op het terrorist cookbook, daar staat alles in wat ge moet weten als ge uw klasgenoten, vrouw, gebuur, of wie dan ook beu zijt.

Nemen we het voorbeeld maar van die zotten hollander die er vorige week zijn eigen poten afgeblazen heeft.

Hij ging een Cash automaat opblazen, ... alleen ging zijn speelgoed iets te vroeg af, ...

Bij ons op school is dat ook gebeurd, 3 onozelaars die nen anderen onozelaar opgestookt hadden om een zelfgemaakt explosief te laten ontploffen Mijnheer steekt de lont verkeer aan en kaboem, WC pot weg, deur eruit en hij goe wa schrammen in zijn gezicht, die heeft enorm veel geluk gehad, voor 't zelfde geld was m ook zijn handen of een koppel vingers kwijtgeweest. Om nog maar te zwijgen van wa onschuldige twaletbezoekers die hij gescheurde trommelvliezen had kunnen bezorgen...

Maar dus ook weer een voorbeeld van iemand die geen directe toegang tot wapens had en dus toch in de fout ging.

Denk niet dat met een totaal verbod op wapens er geen mensen meer vermoord gaan worden.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be