![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De geaardheid eigelijk niet. Wel DiRupo's acties.
En die vertellen net hetzelfde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Partijlid
|
![]() [quote=lombas;1534805]
![]() Dat klopt niet echt. Hij is een poppetje met als buikspreker de grote boze wolf, Elio di Rupo, full-time hedendaags Anti-Christ.[quote] De media schildert hem af als de boze wolf, maar de vraag is, is hij dat ook wel? quote=lombas;1534805]1 De meerderheid van de Vlamingen en Walen wilt dat helemaal niet. 2 Indien een meerderheid van de Belgen royalist zou zijn, dan moet daar hard tegen opgetreden worden. Bende populisten. [quote] Een recente enquete in opdracht van B-plus bewijst dat 75% van de bevolking België en niet gesplitst wil zien. En dus de koning ook aan de macht moet blijven. Dus denkt u maar niet dat de meerderheid van Vlamingen zo denkt als u meneer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als je in een andere draad niet wil antwoorden op argumenten maar liever wenend wegloopt en me woorden in de mond legt over fierheid moet je hier niet komen zagen over argumenten. Het is echt wel slecht gesteld met het belgicisme als dit hun voetvolk moet voorstellen. Gelukkig hebben ze de Onfeilbare Albert en de Taaie Filip nog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat je zeker eens moet leren is dat het voortbestaan van België helemaal niet het voortbestaan van de monarchie impliceert. Of wil je beweren van wel? Er is in dit land maar één waardevolle enquete en dat zijn de verkiezingen en die geven spijtig genoeg voor jullie toch een totaal ander beeld. Laatst gewijzigd door instromaniac : 5 februari 2006 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De recentste enquetes wijzen uit dat 51% van de Vlamingen liever een onafhankelijk Vlaanderen wenst. Deze enquetes werden gehouden met heel wat meer mensen dan B-plus kan dromen (destandaard, stemmenkampioen, ...). Cijfermateriaal is echter deels overbodig: 75% van de mensen kan het niet schelen wat er gebeurt, omdat zij politiek onverschillig zijn. Concluderen dat al wie voor Belgie is, ook voor de monarchie is, is een zéér zwak argument voor het behoud ervan. De twee stellingen hebben niets met elkaar te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De VVB heeft ook zo'n enquete gedaan, via Hogeschool West-Vlaanderen, en dat geeft een ander beeld. Hiermee wil ik enkel zeggen dat enquetes waardeloos zijn, of ze nu georganiseerd zijn door B+, VVB, whatever. Geef mij maar referenda. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() Nieuwe versie belgisch volkslied:
O dierbaar belgië De koning kan ni schijten Want zijnen ol Is toegeplakt me col ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Partijlid
|
![]() Soms vraag ik me echt af wat sommigen hier komen doen op dit forum. We zijn hier om deftige discussies te voeren en jullie kunnen je nog geen seconde serieus houden. Laat ons hopen dat het onafhankelijke 'Vlaanderen' van morgen niet door uw soort mensen opgeboud zal worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "I concur." Maar het is niet gebruikelijk om iedereen van één bepaald gedachtegoed over één kam te scheren.
![]() |
![]() |
#56 |
Partijlid
|
![]() Soms ben ik wel geneigd dat te doen Lombas. Hoewel ik moet toegeven dat serieuze gesprekspartners met argumenten moeilijk te vinden zijn. Echt waar, en als er dan een discussie op gang is moet het altijd wel door iemand gesaboteerd worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bijvoorbeeld: We zullen hem wel temmen, de vuile vlaemsche leeuw Al jankt hij gans het land door, ons België dat blijft één 8) Graag gedaan
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 5 februari 2006 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeer dan in elk geval zelf serieus te blijven, dat is een wijze raad.
![]() |
![]() |
#59 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|