![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() ik heb een kleine samenvatting gemaakt van de islam dictatuur er staat ook de steunlink voor denemarken
je zou denken dat de linkse kerk tot inkeer zou komen , maar die leven van de onderdrukking http://www.gerardweytjens.be/articles.php?nid=33 artikel : de islam ontmaskerd in het archief staat nog een interessant artikel over de koran dat ik heb overgenomen uit elsevier. gerard je kan je reacties ook kwijt op mijn eigen forum http://www.gerardweytjens.be/forum/viewtopic.php?t=25 |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welk onverantwoordelijkheidsgevoel? Is het onverantwoordelijk om redelijkheid te verwachten?
#43 |
Minister
|
![]() Toch gek dat je zelfs op islamitische websites afbeeldingen van 'de profeet' kunt terugvinden 8)
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 4 februari 2006 om 21:27. |
![]() |
![]() |
#44 |
Burger
|
![]() Als journalist moet je met enige verantwoordelijkheid kunnen omgaan met de persvrijheid en de vrije meningsuiting. Je moet zelf aanvoelen wat kan en wat niet kan, wat aanvaard en niet aanvaard zal worden.
Ik kan me niet inbeelden dat ze niet wisten dat dit tot een schokgolf van protest ging leidden. Hierbij komt nog dat de subtiliteit zeer ver te zoeken is en ook nog het feit van de maagden ('tgeen ik al eerder heb vermeld). Dit kan ons doen besluiten dat het enkel ging om provocatie. Hetgeen niet thuishoort in correcte journalistiek (geëdit=> was politiek) Laatst gewijzigd door Polma : 4 februari 2006 om 21:37. |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
En politiek en provocatie gaan niet samen? HaHaHa!
![]() |
#46 |
Burger
|
![]() Mijn excuses het moet journalistiek zijn. :s
|
![]() |
![]() |
#47 |
Burger
|
![]() Hoort u mij dat goedkeuren???? Ik denk het niet he! Dus dit is compleet irrelevant!
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft het recht die cartoons af te keuren, maar als afkeuring doodsbedreigingen gaan uiten is een brug te ver. Nog maar eens een bewijs hoe ''vreedzaam'' die moslimwereld is. Laatst gewijzigd door daiwa : 4 februari 2006 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Dit is niet irrelevant, als zij erge dingen zeggen over ons en onze bondgenoten, waarom zouden wij moeten zwijgen en 'respect hebben'?
#50 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De enige relevante vraag is nu: wenst u die mening wettelijk op te leggen aan uw medemensen door racismeprocessen in te spannen om het elkeen onmogelijk te maken Mohammed op welke manier dan ook af te beelden? Wenst u uw moraal van appeasement wettelijk aan uw medeburger op te leggen?
"Freedom comprises of more than the abscence of boundaries en burden, because one feels still imprisonned when one doesn't percieve options and possibilities. Therefore, freedom is often the opposite of being unattached." "Matter doesn't matter, only interactions matter" Me & my autism |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Kbedoel dan ben je je enkel aan het verlagen tot hetzelfde niveau en dan doe je zelf wat je eerder afwijst, hoe hypocriet! En waar eindigt dit dan?? ik zal het je zeggen: in een Israël-Palestina -conflict.
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 4 februari 2006 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De wet is toch duidelijk: racisme, discriminatie, aanzetten tot haat, ... mag niet wanneer er kan bewezen worden dat dit het geval is dan moet daartegen geageerd worden. Het entameren van een proces is geen overdreven luxe wanneer een wet wordt overtreden.
![]() |
#54 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Je avatar zet aan tot haat. Ga jezelf aanklagen. De cartoons en satire van blokwatch zetten ook aan tot haat tegen bepaalde personen. Klaag hen evenzeer aan.
"Freedom comprises of more than the abscence of boundaries en burden, because one feels still imprisonned when one doesn't percieve options and possibilities. Therefore, freedom is often the opposite of being unattached." "Matter doesn't matter, only interactions matter" Me & my autism Laatst gewijzigd door Vrijheid : 4 februari 2006 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Aanzetten tot haat?? Jegens wie? U Misschien? Ik maak enkel kenbaar dat ik niets te maken wil hebben met deze respectloze en racistische strekking. No hate involved!
![]() |
#56 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Hier word PDW en het Vlaams Belang gelinkt aan de holocaust. Ik kan me eerlijk gezegd geen grovere satire indenken. Als dit geen "aanzetten tot haat" tegen het VB is... DIT zijn echte cartoons. Die cartoons uit de krant van Denemarken zijn niet grappig. Ze zijn prutswerk en tevens zo onschuldig als een kinderlach. De fotobewerkingen van Blokwatch zijn kunst. Maar wel kunst die aanzet tot haat. Maar dit moet kunnen, volgens mij. Het maakt me niet uit wat uw mening is, maar in godsnaam wees consequent! Als je "aanzetten tot haat" wil verbieden, pleit er dan voor om Blokwatch aan te klagen. Ik zal de eerste zijn om Blokwatch te verdedigen.
"Freedom comprises of more than the abscence of boundaries en burden, because one feels still imprisonned when one doesn't percieve options and possibilities. Therefore, freedom is often the opposite of being unattached." "Matter doesn't matter, only interactions matter" Me & my autism Laatst gewijzigd door Vrijheid : 4 februari 2006 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() En heeft mr spruyt daarom moeten vrezen voor z'n fysieke integriteit? neen al 27 jaar mag men het Vb bespotten , beledigen enbesmeuren. En toch anwtoord het VB steeds met het juiste wapen in een democratie nl het vrije woord ondanks men hen zelfs dat wil ontnemen.
Een mooier bewijs van de democratische inborst van het VB kan er niet zijn. |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Het toont gewoon dat hun eis om respect uiters hypocriet en misplaatst is. Het is een kwestie van geven en nemen. Zolang ze dat niet doorhebben moeten wij ze niet 'speciaal' gaan behandelen.
![]() |
#59 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hedendage is het zelfs eerder het Vaticaan die het opneemt voor de moslims (wellicht omdat ze beseffen dat ze krachten zullen moeten bundelen met de islamieten in de strijd tegen het oprukkende secularisme).
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Ik denk dat ze het eerder doen, om mensen op te vangen die bij een of/of situatie 'verkeerde' keuzes zouden kunnen maken.