Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Selecteer!
Israël 1 4,17%
Israël /de VS 10 41,67%
Iran 10 41,67%
China 3 12,50%
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 7 februari 2006, 22:02   #41
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie Bekijk bericht

We will whipe them out. Once and for all.
De "leiders" die je verheerlijkt denken er anders over hoor...they will whipe you out as well.Je betekent niks voor hen.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2006, 23:01   #42
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
De "leiders" die je verheerlijkt denken er anders over hoor...they will whipe you out as well.Je betekent niks voor hen.
Hoezo dont care about ME ???

ABOUT ME ??????

PS. wie heb ik verheerlijkt ? ik kijk neer op ALLE Politici... zonder uitzonderingen.
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2006, 23:19   #43
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie Bekijk bericht
Hoezo dont care about ME ???

ABOUT ME ??????

PS. wie heb ik verheerlijkt ? ik kijk neer op ALLE Politici... zonder uitzonderingen.
Je zei:"We will whipe you out"...(de Arabische landen-post 2 v/d draad)
You and what army komt dan in mij op.En dat leger zal moeten gestuurd worden door bepaalde leiders.Ik dacht dat je hen dan ook wel zou verheerlijken.
Dat je neerkijkt op ALLE politici is ook weer veelzeggend...nuja,degenen die de beslissingen maken in je:"We will whipe you out" zullen jou geen hand boven het hoofd houden.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2006, 18:54   #44
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JusticeLover Bekijk bericht
Wanneer zal het zover zijn denken jullie?

Welk van de onderstaande landen zou de Derde Wereldoorlog kunnen veroorzaken.
Al eens over Michel Nostradamus gehoord?Dat was een ziener , in de jaren 1500 als ik het wel heb, een soort profeet (een échte, die de toekomst ziet).Wel , deze beweerde dat de 3de wereldoorlog van de arabieren zal komen...de 2de wereldoorlog en de 1ste had hij ook voorspeld.Als ik zie wat er zo allemaal gaande is de laatste jaren, zou hij wel eens gelijk kunnen krijgen.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2006, 21:01   #45
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

persoonlijk denk ik dat eerder israël een WO 3 kan ontketenen.
met de problematiek van de palestijnen bewijzen dat ze kiezen voor een offensieve verdedeging. Dus bij de minste dreiging die komt van de anti-israelische landen zoals bijvoorbeeld iran of andere zal israël zeker niet de kat uit de boom kijken en een noodzakelijk militair optreden beginnen tegen over die landen.
en het feit dat amerika zowat overheerst word door joden en de eeuwige bondgenoot is van israël zal amerika blindelings volgen in de strijd.
in europa zullen burgerconflicten het merendeel van de europese landen buiten strijd houden op het internationale toneel en ook het ontbreken van een sterke militaire vleugel van de europese landen zal hun acties beperken tot binnenlandse conflicten.
rusland zal voor het westen kiezen en hun strijd verder zetten in de nu al opstandige deelstaten.
op de balkan in europa zal de strijd weer hevig losbarsten tussen de etnische bevolkingen al zal de nadruk er nu toch meer liggen tegen de moslims.
china zal voorlopig afzijdig blijven in dit conflict. tenzij het ambities heeft om taiwan te veroveren en waardoor de amerikanen ook tegen china zal moet vechten en japan zal in deze situatie waarschijnlijk de kant van amerika kiezen omdat het wil zeker geen herhaling van WO 2.
canada,australie en nieuw-zeeland zullen ook de kant van amerika kiezen en bepaalde aziatische landen die nu ook al islamitisch zijn zullen logischer wijs de kant van de moslims kiezen. india zal hoogstwaarschijnlijk ook de kant van amerika kiezen om zo bepaalde gebieden van pakistan in te kunnen pikken in geval van winst.marrokko, egypte en tal van landen in noord afrika en andere afrikaanse landen met vele moslim burgers zullen tegen ons zijn.
enkel zuid amerika zal een beetje buiten schot blijven denk ik maar voor de rest is het duidelijk een wereldconflict.
maar hoe de strijd eruit zal zien weet niemand. wat wel vast staat zijn vele doden en vernieling en als china de kant van de moslims kiest een zeer zware tol voor de mensheid.

maar laten we hopen dat de moslims het nooit zover krijgen maar gezien de lange huidige wereldvrede en onze oorlogsgeschiedenis is een conflict altijd mogelijk.

noord-korea zal van de situatie gebruik maken om zuid-korea aan te vallen en dus een bondgenootschap zullen aangaan met de islamitische landen.
pakistan en afghanistan zullen strijd leveren tegen de russen.
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2006, 11:41   #46
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijn Bekijk bericht
prins filip
Da's nu eens een zinnig antwoord ze
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be