![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen eist hier maar staten op...
|
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Fout, het loprijzen van bin laden is niet strafbaar, hooguit verdacht. Hij iw vooral veroordeeld omdat hij terrorisme op verschillende manieren steunde, en dat is wel strafbaar. Zo zou hij geprobeerd hebben om een trainingskamp voor terroristen op te richten.
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sorry dat ik het zeg hein... Ik kan er ook niet aan doen...
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
(Belga) De extremistische imam Abou Hamza is dinsdag door een rechtbank in Londen schuldig bevonden aan aanzetting tot moord en rassenhaat, misdrijven waarvoor hij levenslang kan opgesloten worden. De strafmaat is nog niet bekend. |
|
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]() Het zal waarschijnlijk wel meespelen in het bepalen van de strafmaat, maar niet in de veroordeling zelf. Het toont enkel dat hij geen spijt heeft en het zo opnieuw zou doen, een misdaad is het niet.
|
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De man heeft 7 jaar gevangenis gekregen om wat hij gezegd heeft.
In België krijg je voor een moord nog geen 7 jaar cel. Niet dat ik hem een fijne kerel vind, maar onze hypocriete praatjes over vrije meningsuiting mogen weer eens de kast in. ______________________________ Alle politieke discussies zijn niet meer dan ingewikkelde misverstanden over de betekenis van woorden De Openbaringen, 5005 Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 7 februari 2006 om 21:13. |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Flippend Rund,
wat is er hypocriet aan onze praatjes over vrije meningsuiting ? Er bestaat net zoals in België ook in de UK een wet die het aanzetten tot haat beteugelt. Is dat hypocriet als die wetgeving dan ook wordt toegepast ? |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
__________________________ Ge zijt evenzeer de schepper van uw teennagels als ge de schepper van uw gedachten zijt. De Openbaringen, 5007 Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 7 februari 2006 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Flippend Rund, ik ben niet akkoord. Eerst en vooral moet je kijken naar de motivatie van de beschuldigde en bovendien moet er sprake zijn van een zekere systematiek..
|
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Staat in de wet dat de motivate van de beschuldigde een rol speelt? (het zou kunnen, ik weet dat niet).
|
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() dat weet ik niet.. MAar ik vermoed van wel.. Volgens mij hangt dat samen met de vereiste van systematiek.. In ieder geval, ik vind dat het wel zo zou moeten zijn...
|
![]() |