![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest ik nu god zijn, ik zou ook zo'n toeren uithalen, zie, ... Iedereen zou van 't een achter 't ander mirakel omver vallen, ! 's morgens opstaan, met uwe kop tussen uw benen en uw voeten aan uw handen en dat soort toeren, ik zou mij nogal amusseren zulle ! ![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]()
#45 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Is het nu ook de bedoeling dat de gelovigen die geschokt zijn, ook de ambassade in de fik gaan steken, dreigen met dood en moord voor diegenen die op het idee komt om hier spotprenten van Jezus en whatever te publiceren....
of doen alleen vredelievende geschokeerde moslims dat? |
![]() |
![]() |
#46 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 |
Partijlid
|
![]() Komaan jongens, meer...
|
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Kim : 19 februari 2006 om 19:31. |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]()
#51 |
Minister
|
![]()
#52 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Nog es 3
|
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() And even more!
|
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() That's it for now..
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat wil je nu bewijzen? Er is dan ook geen enkel christelijk gebod dat cartoons verbiedt. Maar probeer als man eens in korte broek of als vrouw met blote schouders de dom van Milaan binnen te gaan, zelfs als het buiten 35°C is. Dat lijkt wel heiligschennis. Middeleeuwers zijn het, de Italiaanse katholieken (en de fundi-islamisten).
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
#60 |
Schepen
|
![]() Ik heb helaas vernomen dat de Arabische en de Iraanse pers herhaaldelijk en zonder schroom beledigende spotprenten publiceert over Jezus en christenen en joden. Op zich prima natuurlijk, maar dan is het voor mij ook definitief onacceptabel dat moslims alleen tegen de deense spotprenten te hoop lopen. Men eist voor zichzelf het respect op dat men niet aan anderen wenst te betonen.
Het spijt mij voor de moslims die integer zijn, en tegen alle anti-religieuze bespotting zijn, maar ik sta vanaf nu achter diegenen die belediging van de Islam willen toelaten. De "eigen" pers mag blijkbaar jegens niet-moslims wel wat de westerse pers jegens de Islam niet mag. Tel daarbij op de voortdurende bedreigingen en beledigingen van joden door moslims in Europa, en het beeld is voor mij helder. Zolang de moslims zich zo eenzijdig en egoistisch opstellenen, kan ik ze niet steunen in hun gekwetstheid. Voor wat hoort wat beste moslim broeders en zusters ! |
![]() |