![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet het natuurlijk niet maar er zijn toch ook heel wat mensen die zeggen dat het wel makelijk is. Zowiezo is het misschien een leuk spel en maakt het me geen reet uit als ik er niets aan verdien. Ik heb nm nog nooit 1 frank verdient aan spelletjes. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Als je Entropia echter probeert zeker $10 investeren om te beginnen, anders is het maar saai. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het concept is? Wat wapens kopen van je tegenstander of zo? maar dan voor echt geld??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je kan vanalles doen, bv. jagen op wilde dieren, kledij maken, mineralen uit de grond halen, taxichaffeur spelen tussen de wereld en de ruimteschepen, zaken verhandelen, vastgoedmakelaar worden, eigendommen bezitten en belastingen heffen op wat er gedaan wordt, enz. Probleem is echter dat als je wil jagen je wapens moet kopen, om te mijnen materiaal, enz. En als je een dier afknalt kan het zijn dat je $0 krijgt of $1000. De kans op het laatste is natuurlijk gering en je moet beschikken over dure wapens en al ver gevorderd zijn met je personage. Het leukste is misschien wel handel drijven omdat je zelf je prijs bepaalt en er enorm veel soorten zaken kunnen verkocht worden, gaande van wapens en munitie tot olie en huizen. Er is zelfs een veilingsysteem in het spel. Allemaal met echt geld natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Second life is dus al rotzooi zo te zien. Je moet bij het registreren nm een provider kiezen die bij je land hoort, dit is een verplicht veld maar je kan gewoonweg niets kiezen. Hoe willen ze dan dat je jezelf registreerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb net een account aangevraagt. Heb jij heel de overeenkomst gelezen? Staat er iets in wat heel belangrijk is buiten wat regeltjes over taalgebruik ofzo? Deze 10 dollar hoef je toch niet te investeren? Saai of niet, ik ga er echt geen geld in stoppen nm.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraagje over project entropia. Ik heb alles gedaan tot nu toe alleen bij het opstarten van het spel gaat hij een hoop downloaden, de resterende tijd was daarnet 1h en nog wat minuten...euhm is dit normaal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom zou iemand dan van u een dier kopen? Of mineralen die je uit je mijn gehaald hebt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nee er staat niets ongewoon in die overeenkomst, maar natuurlijk wel dat het geld dat je er op zet op eigen risico is. Ik heb het ook gespeeld zonder iets te investeren en heb het opgegeven na een maand, is gewoon te saai. Als je geen geld hebt kan je maar één ding doen behalve wat rondlopen en dat is "sweating". Dat is gewoon zweet van beesten halen en dat kan je dan verkopen. Zoiets gaat echt wel traag, heb er na een week enkel een wapentje en wat munitie mee kunnen kopen. Wat je zeker moet doen is in het spel eens rondvragen naar communities of factions waar je lid van mag worden. Sommige geven je een wapen voor niets en je mag soms gaan jagen met hen en krijgt zo een deel van de buit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() Omdat er altijd wel iemand is die dit of dat nodig heeft. Zo'n taxichauffeur heeft olie nodig, iemand die kleren wil maken verf, iemand die wil jagen wapens, iemand die z'n stukje grond vruchtbaar wil maken stront, enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij runescape kreeg je tenminste nog een tutorial, project entropia...veel ingewikkelder zo te zien.
|
![]() |
![]() |