![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij, die onvoorwaardelijk in de "goedheid" van Bush & C° gelooft.
![]() |
#42 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat is er relevant aan die foto's? De daders werden immers al lang geleden, o.a. op basis van deze beelden, veroordeeld. Niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht dat gij dood en vernieling schoon vond?
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 16 februari 2006 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik ook weer opvallend vind , is dat die foto's net nu terug tevoorschijn komen, net terzelfdertijd als de reeds beroemde "Deense Cartoons"?! Wat is de bedoeling hiermee nu juist? Als "men" op een konflikt aanstuurt, zou "men" het niet beter kunnen doen?.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() wat een vreemde zin: militaire en communistische democratie in één zin, alsof beiden gelijk zijn.
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() Oorlog is gruwel. De oplossing is "geen oorlog"
De hautaine verontwaardiging en het misbuik van piekante kiekjes om het grote politiek "gelijk" te steunen verschonen oorlog. Oorlog kan, maar... men moet wel tussen de lijntjes kleuren. Neen, oorlog kan niet!! De realiteit in elke oorlog is zeker magnituden schrijnender dan wat de prentjes tonen. Elke oorlog, incluis die van onze politieke vriendjes kan niet. Elke selectieve verontwaardiging is walglijk. Zelfs de episode in de balkan oorlog waar we moesten verontwaardigd zijn i.v.m de verkrachtingen. Een probleem dat meestal met zeep opgelost kan worden terwijl de verminkte en gefolterde lijken aan de voordeuren lagen te rotten. "Geen oorlog" is de enige oplossing. Konflikten op andere manieren oplossen. In het verguizde westen is het intern mogelijk gebleken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Waarom zijt ge dan boos om wat de Amerikanen en de Irakese verzetsstrijders daar uitspoken? Ge zou dat toch plezant moeten vinden
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik overigens wel straf vond, :
Na deze nieuwe foto's spreken de Iraakse autoriteiten, dat ze willen dat die gevangen aan hun worden overgedragen, ... Ik denk persoonlijk dat de amerikanen nie liever hebben, ze zullen van de nieuwe iraki's ook wel hun intel krijgen, die mannen gebruiken misschien nog doeltrefender methoden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij, die onvoorwaardelijk in de waarheid van de anti-us-Bush propaganda gelooft.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=34 Problemen met lezen? Ben je nu akkoord of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al 100x geantwoord op jou verdraaiingen van mijn woorden. Vandaar dat ik niet meer inga op jou postings die mijn woorden verdraaien en altijd opnieuw hetzelfde blijven zeggen. Je denkt toch niet dat ik mezelf ga blijven herhalen voor jou zekers. ![]() Maar om jou te geven wat je wil zodat ik van je af ben...want mij in je negeerlijstje zetten doe je toch niet ook al beweerde je het meerdere malen...ik ga met je akkoord, nu goed? Of voor jou nu goed! Beter dan het vraagteken waarschijnlijk. Het vernederen is bewezen ja, onschuldige martelen niet.
Laatst gewijzigd door illwill : 17 februari 2006 om 14:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is mijn persoonlijke overtuiging. Iedereen die even nadenkt kan zien wat Bush' plannen in Irak zijn, nl zijn "verkiezingssponsors" (Amer. patrol-industry) "terugbetalen". Het "payback"-principe dus.
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is een illusie Condor. |
|
![]() |
![]() |