Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 februari 2006, 20:58   #41
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ydde Bekijk bericht
[SIZE=3]Ik ben eddy, mestkever, sarcast en gaarne lacher. Ik laat mijn subdirectory “ydde” zichzelf/ mijzelf vrijwillig bannen op diverse fora die zich beroepen op “vrijheid van spreken” De praktijk wijst uit dat forumschimmen die kak schrijven i.p.v. k*k, op voorhand, wegens bijna marginaliteit (zulke woordjes zegt men toch niet!) argwanend bekeken worden. Vrijheid van speech betekent, zoals een ajuin uit dat bijna-dorpje aalst, terecht stelt: VOLLEDIGE vrijheid van zeggen; Buiten enkele voodoo staten of naties doden woorden niet … [/SIZE]
[SIZE=3]Trouwens, zoals ook al aangehaald, door dat eerder genoemde sjalotje, er bestaat zoiets als justitie: zij die aanstoot nemen aan opruien, aanzetten tot enz … kunnen te allen tijde een (al dan niet) politiek correcte rechter ter hulp roepen, die zal dan wel oordelen of de “woorden” evenveel, meer of minder dienen bestraft te worden dan de daden. Maar eddy respecteert forumregels; indien men yddes postings verwerpelijk vindt blijf ik vanzelf weg met postings, ik blijf wel de discuties volgen; Alleen stoort het mij dat fora zich blijven beroepen op VOLLEDIGE vrijheid van zeggen en toch andere normen hanteren. Amen![/SIZE]
Oud 18 februari 2006, 10:45   #42
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ydde Bekijk bericht
[SIZE=3]Ik ben eddy, mestkever, sarcast en gaarne lacher. Ik laat mijn subdirectory “ydde” zichzelf/ mijzelf vrijwillig bannen op diverse fora die zich beroepen op “vrijheid van spreken” De praktijk wijst uit dat forumschimmen die kak schrijven i.p.v. k*k, op voorhand, wegens bijna marginaliteit (zulke woordjes zegt men toch niet!) argwanend bekeken worden. Vrijheid van speech betekent, zoals een ajuin uit dat bijna-dorpje aalst, terecht stelt: VOLLEDIGE vrijheid van zeggen; Buiten enkele voodoo staten of naties doden woorden niet … [/SIZE]
[SIZE=3]Trouwens, zoals ook al aangehaald, door dat eerder genoemde sjalotje, er bestaat zoiets als justitie: zij die aanstoot nemen aan opruien, aanzetten tot enz … kunnen te allen tijde een (al dan niet) politiek correcte rechter ter hulp roepen, die zal dan wel oordelen of de “woorden” evenveel, meer of minder dienen bestraft te worden dan de daden. Maar eddy respecteert forumregels; indien men yddes postings verwerpelijk vindt blijf ik vanzelf weg met postings, ik blijf wel de discuties volgen; Alleen stoort het mij dat fora zich blijven beroepen op VOLLEDIGE vrijheid van zeggen en toch andere normen hanteren. Amen![/SIZE]
Als KAK schrijven een taboe is dan is de beste manier om daarmee voor eens en voor altijd af te rekenen net a volonte KAK gaan schrijven en liefst massaal met zijn allen

[SIZE="7"]KAK[/SIZE]

even testen of het geknipt wordt
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 februari 2006 om 10:47.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be