![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Deense cartoons Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent de onstane commotie rond de Deense cartoons van de profeet Mohammed terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En de reden dat ik verwacht dat ze op straat komen (de moslims) is omdat de terroristen op zijn minst even beledigend zijn als die cartoons. Het feit dat ze daar klaarblijkelijk niet op reageren, en op een stomme cartoon wel kan er voor mij niet in. |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Waar is de massale verontwaardiging op deze site omdat jullie vrijheid van meningsuiting wordt beperkt door wetten die de ontkenning van de holocaust verbieden? Waarom worden er hier niet tientallen topics over gestart?
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar antwoord eens op mijn vorige post... |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat is inderdaad een verschil. Het is bij wet verboden, dus gebeurt het niet.
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn op dit forum al meerdere threads geopend over de antinegationismewet. Er zijn al meerdere openlijk antisemitische threads geopend. Er zijn al threads geopend waar Joden van zowat alles wat er mis op aarde is werden beschuldigd. Jouw verwijt slaat absoluut nergens op. Wat denk jij overigens over de antiracismewet in dit land? Er zijn op basis van deze wet ook mensen veroordeeld wegens racisme tov van moslim's. Is dat dan ook een beperking van de vrije meningsuiting? De Belgische en Europese rechtspraak is duidelijk: noch de antiracismewet, noch de antinegationismewet zijn in strijd met het EVRM. Je mag uiteraard pleiten voor afschaffing of wijziging van wetten, je mag ervoor of ertegen betogen, maar (dreigen met) geweld is er gewoon over.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 februari 2006 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Juist. En dan moet ik spontaan denken aan ene Osama Bin Laden die het nodig achtte om in naam van Allah de grootste militaire macht van de wereld uit te dagen.
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Iemand die de holocaust ontkent is ziek en verdient het om te sterven!
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier. De 88 bladzijden van 'De purperen muur'. Als je die achter de kiezen hebt zul je wel antwoord hebben op je vraag. http://forum.politics.be/showthread.php?t=25459&pp=20
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=25459&pp=20
![]() |
#52 | |
Burger
|
![]() Citaat:
by the way ... diegene die de oorlog in Yougoslavië hebben uitgelokt, namelijk de moslims hebben dat gedaan voor 9/11. Het vernietigen van de Bhudda beelden in Afghanistan ... voor 9/11 de aanslagen in Kenya ... voor 9/11 ge snapt toch wel dat de moslims tegen jou zijn ... of ben je er zelf ene dan ? |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Burger
|
![]() ik kan dus niet snappen dat er mensen zijn die zo ongelooflijk tegen henzelf kunnen liegen ?!?!?!? de moslims zijn deze oorlog al jaren aan het voorbereiden ... gehoord van een moslim !
aan de linke rakkers hier ... stel je komt thuis en iemand is uw vrouw aan het verkrachten ... ga je die dan fameus op zijn bakkes rammen of zeg je dan "sorry, schat, ik ben tegen geweld" ??? ... of uw broek laten zakken en klagen dat de verkrachter je discrimineerd misschien ??? ... stelleke ongelooflijke domme lafaards ! |
![]() |
![]() |
#54 |
Burger
|
![]() ik kan dus niet snappen dat er mensen zijn die zo ongelooflijk tegen henzelf kunnen liegen ?!?!?!? de moslims zijn deze oorlog al jaren aan het voorbereiden ... gehoord van een moslim !
aan de linke rakkers hier ... stel je komt thuis en iemand is uw vrouw aan het verkrachten ... ga je die dan fameus op zijn bakkes rammen of zeg je dan "sorry, schat, ik ben tegen geweld" ??? ... of uw broek laten zakken en klagen dat de verkrachter je discrimineerd misschien ??? ... stelleke ongelooflijke domme lafaards ! |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=25459&pp=20
Thai, open ook eens de link die ik hierboven postte en je zult zien dat Turk geen poot heeft om op te staan. Kijk ook eens hoeveel forumdeelnemers VOOR de vrijheid van meningsuiting hebben gestemd en hoeveel tegen, en wie dat waren. OOK wat negationisme en revisionisme betreft. Je zult bovendien ontdekken dat de moderatie datgene dat Turk suggereert niet eens MAG toelaten om geen last te krijgen met het CGKR. Ik nodig hem trouwens uit om hier en nu te ontkennnen dat er één Jood minder werd vergast dan het officieel vastgelegde cijfer. Niemand kan dus volhouden dat er geen protest is geweest op dit forum. |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier is alvast de start van deze draad:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Burger
|
![]() Citaat:
ge gebruikt toch ook een PC, de telefoon, electriciteit enzo ... heb je ons daar ooit al eens voor bedankt, nee, zit onsw hier wat uit te schelden op het net en dan verschieten dat we nen hekel hebben aan jou slag ... |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Burger
|
![]() Citaat:
ge gebruikt toch ook een PC, de telefoon, electriciteit enzo ... heb je ons daar ooit al eens voor bedankt, nee, zit ons hier wat uit te schelden op het net en dan verschieten dat we nen hekel hebben aan jou slag ... |
|
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Troost je.
De tijd is nakende dat we geen olie meer nodig zullen hebben. |
![]() |