![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed. Kom dan maar binnenkort eens bij mij af. Er komen immers een aantal Grieken op bezoek. Eens kijken hoe ver u zult geraken met uw Nederlands. Terwijl ik het fijn zal vinden met die mensen in het Esperanto te kunnen praten en blijven praten.
Tot nu toe heb ik trouwens nog altijd geen argumentatie van uw hand mogen lezen. Wel wat nonsens gedoe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
k, nogmaals hetzelfde dan: Neem nu mijn broer: ik zou graag hebben dat hij kan communiseren! Zodus zou ik graag hebben dat hij esperanto leert! Maar dit gaat echter niet! Want hij heeft het syndroom van Daün, zodus! Thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles wat u schrijft is naast de kwestie. Uw broer zal evenmin Engels kunnen leren. Bent u dan tegen Engels? Vindt u Engels dan belachelijk? Gooit u ook Duits maar weg omdat uw broer het niet kan leren? En nog zoveel andere talen???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Met andere woorden heeft de engelse taal wel duidelijk een invloed op onze taal en de grootste oorzaken zijn de computer ,de tv(veel engelstalige films)en de muziek(MTV).Niettemin steun ik je strijd voor om de Esperanto meer bekendheid te geven |
|
![]() |
![]() |