![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoogstaande geestelijke ontwikkeling, ... het feit dat ge dat van u eigen zo vol overtuiging kunt zeggen doet mij al vermoeden dat we weer met de zoveelste universitair te doen hebben die dringend moet afstuderen en liefst zo rap mogelijk een job moet vinden, waarin ze hem eens gaan laten zien, wat het leven is, wat werken inhoud en hoeveel geld je eigenlijk wel nodig hebt, om nog maar simpel een gewoon leven mee te leiden. En ook, door wie dat onmogelijk gemaakt wordt. Aan uzelf dat te ontdekken trouwens... Verder hoop ik dat als ge werk hebt, ge er ook voldoenig van moogt hebben dan zult ge beseffen dat er niks vulgairs of smerig is aan werk, zelf als ge al eens iets moet doen, waarvoor ge uw enorme hersencapasiteit niet vandoen hebt. Ge kunt dan af en toe uw werkbreintje eens ontspannen en dan zult ge trouwens nog zo veel voldoening hebben van uw hobby's / nevenactiviteiten /filosofie / politieke of zatte vrienden sessies. Ik wens u dan ook een snelle en goede integratie in de maatschappij van de normale werkende gelukkige mens. Ge moogt natuurlijk ook de eeuwige , onruststokende rebel blijven ook, maar kas dan ook nie op de mensen, die met plezier gaan werken, en er misschien een frankske aan verdienen, en zich iets meer kunnen permiteren dan de doorsnee kraakpand bewoner. Straffer nog, wees dankbaar dat zij uw parasieten leven bekostigen, nee ze doen dat niet vrijwillig, maar ze doen er ook niet echt iets aan om de parasieten uit hun vel te trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En wil iedereen nu aub ophouden met de zeveren over universiteitsstudenten? Dank u. Sorry dat ik leef.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() U kan er overigens iets aan doen door een 10 a 15 tal minuten uw adem in te houden... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Momenteel ben ik niet zinnens na jarenlang voor de VLD gestemd te hebben, nog één stem te verspillen aan hen.
Ze zijn gewoon opgeschoven naar links en zelfs extreem-links. Het is gewoon een slechte copy geworden van de SP.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() 150 jaar achter ?????????
en dan.. de islam is 800 jaar achter en die moeten we toch ook omarmen en liefhebben en respecteren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dat belet mij er niet van toch een zekere bewondering op te brengen voor mensen die toch gedisciplineerd hun doelen kunnen bereiken. Vreemd he, inlevingsvermogen? Jij probeert gewoon een typetje neer te zetten, de zogezegde schooier -maar eigenlijk universiteitsstudentje- die lekker minachtend en sarcastisch tegenover de 'loonslaven' uit de hoek probeert te komen. Oh ja, en natuurlijk niet vergeten het nazi-achtige gedweep met 'de Germanen' en natuurschoon. Oh, ik weet natuurlijk dat je geen nazi bent; eerder zo'n melodramatisch, labiel type die in alles iets poëtisch ziet. En nu krijg ik natuurlijk weer zo'n reactie van 'wow, slimmerd heb jij dat allemaal zelf bedacht?' (let op het gebrek aan hoofdletters voor extra effect.) Weet je wat? Verrek, Mitgard. Probeer nu eens gewoon te leven in plaats van al dat gezever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Volledig weg is nutteloos en dom. Ik kan me ook geen 'liberaal' of 'rechtse' voor ogen halen die dit beweert. Ze afbouwen daarentegen, dat wel. Dat zou een énorm voordeel zijn.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Die tekening die je hier gebruikt, is een idiote retorische zet, die totaal geen waarheid heeft. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() hey, bedankt om m'n topic hoog te houden siegfried.
![]() |
![]() |
![]() |