![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hilarisch trouwens die ene foto van IRAAKSE troepen die in een moskee verblijven, en die kerel maar zeuren over de Amerikaanse repressie en inbreuk op hun religie...
|
|
|
|
|
#42 |
|
Parlementsvoorzitter
|
((((
|
|
|
#43 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Misschien mis je wel de boodschapen die er staat.... Het ene "racisme" is natuurlijk het andere "racisme" niet...
|
|
|
|
#44 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Daar zijn minstens twee mensen die als reply op foto's van amerikaanse misdaden foto's van moslim misdaden posten. Gruwelijke foto's. |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik moet zeggen: heel liberaal allemaal, tot je op de pagina van de geloofsovertuiging komt. Jammer.
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ah en dejohan, ik bedoelde met "dat durf ik hier niet echt", dat er stante pede een boel extremen van het forum zouden verzamelen en weerom een fijne discussie omtrent "zelfverklaard slachtofferschap" zouden opstarten
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En hipocriet is hypocriet, want een hipocriet zou lijken op hippocriet en dat is iets paard-achtig
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ha, dejohan! Heb je uw vissen vergeten eten te geven en drijven ze ondersteboven dat je hier weer verschijnt? Grapjeu!
- Nee, politics is niet racistisch! Alle racistische postings worden hier gewist door de moderatoren. Maar als jij kritiek op de islam al racistisch vindt, tja dan zijn er heel wat mensen racist! - en vrijheid van meningsuiting? Moet dat beperkt worden misschien?( en tegelijkertijd drugs legaliseren?) - uw allochtonenforum beschaafd? waarschijnlijk allemaal soenieten. Moesten er sjiïeten bijkomen je zo iets anders horen. trouwens zo'n ons kent ons forum vindt je hier ook terug en daar is de toon ook beschaafder dan op de fora waar ideologische tegenstanders de sabels kruisen. Laatst gewijzigd door jan hyoens : 2 maart 2006 om 16:24. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En die mensen worden dan ook straal genegeerd ! Ze gaan gewoon verder met hun hoewallabokum gedoe.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Minister-President
|
Lees dit eens door:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=816779 |
|
|
|
|
|
#51 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Schepen
|
Citaat:
In de afdeling Thee Lounge staat mijn draad "respect voor andere religies", en daar gaan de forummers wel degelijk in op de islamitische visie op andere religies. En je kunt zeggen wat je wilt, maar ze vinden over het algemeen echt dat moslims andere religies MOETEN respecteren. Ik krijg er in ieder geval een redelijk goed gevoel over. |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Parlementslid
|
@Johan
@oeps oeps schreef : Citaat:
De "sleutel" ofte de betekenis is eigenlijk niet zo moeilijk te vinden. In onze nederlandse taal is er een spreekwoord en dat luidt ongeveer : "Tussen alle koren zit er kaf". Of is het nu : "Tussen al dat kaf zitten er ook graankorrels. Die graankorrels vallen op". Beste Groeten ! Naschrift. Gesnopen oeps ? Gesnopen Johan !
|
|
|
|
#55 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Maar eerlijk, ik krijg toch het idee dat er meer graankorrels zijn dan u denkt. Want u weet, het is OOK waar dat de pers zich altijd richt op het nieuwswaardige, negatieve nieuws (goed nieuws is geen nieuws). Het VB kan daarover meepraten meen ik toch ... Dus houd er svp rekening mee dat de pers het beeld altijd wat vertekent. (Ik heb dat zelf onder andere ontdekt in Rusland, waar ik ook een negatiever beeld van had dan ik ter plaatse aantrof). Het gaat niet om de feiten, maar om de gradatie : U schat de gematigden volgens mij te gering in, vermits de pers uw beeld wat heeft vertekend. En dat is best vervelend voor die gematigden, zoals op marokko.nl, die dagelijks met dat beeld worden geconfronteerd. |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door dejohan : 3 maart 2006 om 11:47. |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Partijlid
|
Racisme is een kenmerk van lage geesten.
Als er iets mis is, mag het gezegd worden, maar niet vanuit een racistisch oogmerk! Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Banneling
|
Ze zijn hier te geduldig met racistjes.