![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Digitale TV? | |||
Heb ik niet |
![]() ![]() ![]() |
44 | 74,58% |
Heb ik al, Belgacom TV |
![]() ![]() ![]() |
5 | 8,47% |
Heb ik al, Telenet |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,95% |
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zet u een parabool van 100€ en je hebt er enkele honderden stations bij waaronder alle BBC's CNN .... Met een ietsje meer ontvang je meerdere sattelieten en dan is uw avond te kort om naar elk station 1 keer te zappen.
'k Wacht trouwens nog steeds op de terugstorting van het teveel betaalde aangezien ze na 2/3 van het jaar een 10? tal kanalen hebben geschrapt voor de niet digitale kijker.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Belgacom hier, conclusie:
buiten voor de voetbal, echt niet veel waard. Je kan beter wachten tot men fatsoenlijk in HD uitzend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Je kan er tegenwoordig alle Vlaamse zenders mee ontvangen. Ik zou zeggen: bekijk hun aanbod even op www.tv-vlaanderen.be
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Gouverneur
|
![]() Meer dan de moeite,soms kijk ik wel bij m'n, one night standje die digitaal tv heeft
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Vreemdeling
|
![]() ik heb geen tv!
![]()
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Ik kijk zelden TV, het is dus uitgesloten dat ik voor al die flauwe zever nog extra ga betalen. Waarschijnlijk vliegt de kabel hier binnenkort ook buiten, schotelantenne FTW.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook BBC 1+2, NGC en Discovery zitten in het basispakket. Wil je de andere discovery netten dan moet je een betalend pakket kiezen
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |