![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 5 augustus 2009 om 09:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() De titel van deze thread moet zijn: 4/10 Belgen zijn buitenlanders .. Ligt binnen een decennium vele malen dichter bij de realiteit
![]() Laatst gewijzigd door Omar Torrijos : 5 augustus 2009 om 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat wilt ge daar mee zeggen ? Dat men ipv graven te delven tegen de komende griepdoden, beter gevangenissen zou bouwen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() ik denk simpelweg van niet kunnen
Laatst gewijzigd door born2bewild : 6 augustus 2009 om 00:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() De politie dient een afspiegeling te zijn van de multiculturele maatschappij net zoals de brandweer, de gevangenisbewaarders, de politiek, het winkelpersoneel, enz. enz.
Dus dan ook maar de gevangenen. En die verhouding ligt aardig scheef. Hoe trekken we die recht? Door te zorgen dat er buiten de gevangenis veel meer allochtonen zijn. Hoe? Door facilitering van immigratie en eventueel vermindering van het aantal autochtonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat ik er niet ver van af ben als ik stel dat 80% van de "inmates" aanhangers zijn van de onderwerpingsgodsdienst (ook Islam genoemd).
Uiteraard is dit toeval. (Ik moet dat zeggen want anders ben ik racist) Er zijn ook veel meer mannen dan vrouwen in den bak. Ook dit is toeval. (ik moet dat zeggen anders ben ik sexist) Er zijn meer allo's dan autochs. Ook dit is toeval (Ik moet dit zeggen want anders ben ik xenofoob)
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |