![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De NWO als denkbeeld bestaat ongetwijfeld. Maar als je die economische elite, waarover we het ook eens zijn dat die bestaat, aanwijst als de personen die een wereldregering willen installeren, dan ontgaat mij de logica daarvan. Wellicht zullen zij op het moment dat de invoering van een wereldregering onvermijdelijk is, proberen de touwtjes stevig in handen te houden. Maar als ik een economische elite was, zonder verlichte democratische ideeën, dan zou ik het ontstaan van een wereldregering zolang mogelijk proberen tegen te houden. Want in een wereldregering zullen een aantal zaken ongetwijfeld aan de oppervlakte komen die zo'n economische elite liever geheim wil houden. Ik zie dus niet echt het verband tussen NWO, UN en een wereldregering, tenzij dat de economische elite in elk mogelijk mondiaal overlegorgaan de controle wil uitoefenen. Maar evenzeer ben ik ervan overtuigd dat die economische elite evenveel of zelfs grotere meningsverschillen heeft dan wij hier op dit forum. Dat zijn lang niet allemaal vriendjes hoor. Vandaar dat ik nog steeds niet veel belang kan hechten aan wat Vladimir Bukovksy komt te zeggen. Als het echt belangrijk zou zijn, dan komen we het waarschijnlijk niet op zo'n manier te weten. In die zin ben ik toch meer geïnteresseerd in het boek Rule by Secrecy dat Exodus ons aanprijst. Maar nogmaals, ik denk niet dat één centrale macht de wereldeconomie nog in handen kan houden, want ook binnen die economische elite zijn er heel verschillende meningen en belangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kan er eindelijk nog eens ernstig en inhoudelijk geconverseerd worden, want de NWO intrigeert me wel. En net als uzelf maak ik me ook een aantal bedenkingen, stel ik me ook vragen bij bepaalde motivaties van die "elite", dingen waarvan op het eerste zicht lijkt dat ze in tegenspraak zijn met wat ze zouden beogen, enz.... Hoever ikzelf sta? 1. Ik ben voor de volle 100% overtuigd dat 9/11 een inside job was. 2. Ik wéét dat bepaalde Neocons dromen van werelddominantie,(dat is overigens geen geheim) en dat sommigen van hen betrokken zijn bij de conpiracy van 9/11. Of deze aanslag (en de uitvoerders ervan) kaderen in één groter, allesoverkoepelend plan, daar spreek ik mij niet over uit. Wel lees ik al een hele tijd met veel belangstelling de dikwijls zeer relevante en interessante posts van voornamelijk exodus en Lex in deze draad. Doch, ik heb nog lang niet genoeg kennis over het thema om er nu al een "oordeel" over te vellen. Wat ik wel heb afgeleerd, is opvoorhand iets klasseren als "onmogelijk" of "ongeloofwaardig. Dat dacht ik bij 9/11 ook. Het ironische is dat ik met m'n "onderzoek" eigenlijk wou bewijzen voor mezelf dat de officiele theorie de correcte was. Ik wou vooral het ongelijk van de "conspiracybelievers" bewijzen. Nou, was me dat even schrikken.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 3 maart 2006 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Waarschijnlijk. Het is toch Paul Beliën die daar met Bukovsky op de foto zit. Dan weet je toch met welk doel dergelijke nonsens wordt opgerakeld.
Koop nooit nog de merken die reclamespots maken met negers of makakken. Laatst gewijzigd door Daphne : 4 maart 2006 om 00:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President