![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zouden alle bedelaars aangeboden voedsel weigeren? Natuurlijk niet. Dat heb ik ook niet gezegd. Maar er zijn wel degelijk mensen die beweren honger te hebben maar in werkelijkheid enkel bedelen om een centje extra te verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al meermaals gezien dat de hond van een bedelaar een worst weigerde die hem aangeboden werd . Niet echt geloofwaardig als ge het mij vraagt, te meer omdat de bedelaar zich nog niet de moeite getrooste de worst weg te gooien. Dergelijke tiepen zorgen voor de slechte naam van echte armen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 maart 2006 om 01:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() anders kunt ge zoiets gewoonweg niet schrijven
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 maart 2006 om 01:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() of maw carlgustaaf
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() slaap zacht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() ...zei Boma, zowat de cynicus van de tv, een produkt verkopen waar geen vraag achter is..... Aalmoezen helpt armoede echt de wereld niet uit....
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Oeps foutje, op die leugenaar reageer ik niet meer.
Laatst gewijzigd door Jampie : 5 maart 2006 om 08:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Tja......als men geen argumenten meer heeft, kan men snel iemand tot leugenaar bombarderen... Zou leuk zijn op de Zevende Dag...Wel beeld maar gene klank...
![]()
![]() |
#56 |
Vreemdeling
|
![]() hetzelfde als dat wie te gierig is om een aalmoes te geven alle bedelaars dan maar rap als profiteurs afschildert
BILL VAUGHAN: Het zou niet slecht zijn mochten de armen de helft krijgen van het geld dat wordt uitgegeven aan studies over armoede. Laatst gewijzigd door noenkel swa : 5 maart 2006 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Uw moeder was toch familie?
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Bedelaars moeten uit het straatbeeld verdwijnen.
Te lui om te werken, dat is't. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() Ze moeten uit het straatbeeld verdwijnen. Dat kan enkel gebeuren door een onvoorwaardelijk basisinkomen te geven, gefinancierd door de pacht op het ontginnen van natuurlijke hulpbronnen. Verder is het trouwens een zeer arbeidsintensieve bezigheid om voor een paar eurokes in de kou te moeten gaan bedelen. [SIZE=1]Je kan natuurlijk ook topmanager worden, dan kan je op je luie krent miljoenen verdienen[/SIZE]