![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() Van "aangetoonde feiten" bestaan er geen verschillende versies. Daarom zijn het ook feiten.
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Staatssecretaris
|
![]() Voor de goede orde: "Eigen Volk" komt voor mij inderdaad helemaal niet op de eerste plaats. De mens en de menselijke waardigheid komen voor mij op de eerste plaats (ongeacht ras, afkomst, taal, huidskleur, seksuele voorkeur,...) en precies die menselijke waardigheid is bij één miljoen landgenoten èrg ver te zoeken. Ze komen sowieso op de allerlaatste plaats.
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Homo's zijn geen "volk" maar "onmensen", immers: "God schiep de mens als man en vrouw". Een mens is volgens de christelijke leer pas volledig mens als de twee geslachten zich tot een verenigen. Aangezien homo's dit niet kunnen of willen zijn zij het tegengestelde van "de mens", in mijn optiek dus "onmens". In de Bijbel staat zwart op wit dat wij de dieren goed moeten behandelen, deze "onmensen" echter moeten volgens een paragraaf in het Bijbelboek LEVITICUS onmiddellijk ter dood worden gebracht. Wie dus de Bijbel goed leest begrijpt dat homo's als VEEL MINDER dan de dieren worden beschouwd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ze hebben hier weer een groot licht binnengesmeten zenne. Amai. Hoe lang zal het duren eer er een VB-avatar bij staat?
Laatst gewijzigd door driewerf : 19 maart 2006 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Ofwel bent u een Christen en mag u dus niet oordelen over wat ik zonet schreef ofwel bent u geen Christen en dan bent u een vat vol onwetendheid en kan u dus ook beter uw mond houden. Het is trouwens enkel God die ons te beoordelen heeft in de finale en ten overstaan van God weet ik dat mijn uitlatingen goed zullen beoordeeld worden want ik verkondig precies wat hij wil dat verkondigt wordt. Daarom ben ik ook van mening dat de huidige Paus de beste Paus is die er ooit zal geweest zijn en dat het lot van de homogemeenschap (dankzij zijn strijd er tegen) wereldwijd drastische veranderingen zal ondergaan, heel binnenkort...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Waarom niet in eigen land ? we hebben hier genoeg schandknapen, bijna alle schandknapen zijn hier moslim
marokkanen en turken zijn vaak ongelofelijk homo, maar ze denken dat door homo's te haten dat ze het dan niet zijn en dan in de avond worden ze weer even gepakt. stakkers |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gaan we autohomofobie nu plots weer, na het oeverloos als sprookje af te doen in diverse andere discussies, selectief erkennen als het maar in de kraam past ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Vreemdeling
|
![]() Ik beschuldig je van discriminerende laster omdat je op geen enkele manier duidelijk hebt gemaakt of het om minderjarigen ging of niet. Dat moeten we maar geloven. Je geeft geen links en geen feiten. Wat Dutroux cs. betreft, dat was een hetero en pedo. Die is veroordeeld en de feiten zijn publiek. Je informatie-waarde is nihil, behalve je klaarblijkelijk homofobie.
![]() |
#56 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Vreemdeling
|
![]() Aha, ben je de gaskamers al aan het warmstoken?
![]() |
#58 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|