Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 maart 2006, 18:12   #41
Manuel*
Staatssecretaris

Manuel*'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
wel? Hij zegt dat hij een versie geeft van aangetoonde feiten...?
Van "aangetoonde feiten" bestaan er geen verschillende versies. Daarom zijn het ook feiten.

Manuel* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2006, 18:44   #42
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wel? Hij zegt dat hij een versie geeft van aangetoonde feiten...?Ik begrijp u niet goed, gewoonlijk ben je de eerste om mensen van arabische afkomst te verdedigen?Maar als ze zich verdedigen tegen perverse misdadigers is het weer niet goed?Hoe zit dat nu?Zijn uw voorkeuren gradueel?Boven aan de lijst der "chouchoukes": homos, 2de voorkeur: moslims, enz enz, en helemaal vanonder: Eigen Volk (onderverdeeld in links, centrum en rechtse stemmers mischien)
zijn holebi's geen eigen volk misschien?

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2006, 19:01   #43
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Zijn uw voorkeuren gradueel?Boven aan de lijst der "chouchoukes": homos, 2de voorkeur: moslims, enz enz, en helemaal vanonder: Eigen Volk (onderverdeeld in links, centrum en rechtse stemmers mischien)
Voor de goede orde: "Eigen Volk" komt voor mij inderdaad helemaal niet op de eerste plaats. De mens en de menselijke waardigheid komen voor mij op de eerste plaats (ongeacht ras, afkomst, taal, huidskleur, seksuele voorkeur,...) en precies die menselijke waardigheid is bij één miljoen landgenoten èrg ver te zoeken. Ze komen sowieso op de allerlaatste plaats.

Oud 19 maart 2006, 22:13   #44
Torenvalk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity Bekijk bericht
zijn holebi's geen eigen volk misschien?
Homo's zijn geen "volk" maar "onmensen", immers: "God schiep de mens als man en vrouw". Een mens is volgens de christelijke leer pas volledig mens als de twee geslachten zich tot een verenigen. Aangezien homo's dit niet kunnen of willen zijn zij het tegengestelde van "de mens", in mijn optiek dus "onmens". In de Bijbel staat zwart op wit dat wij de dieren goed moeten behandelen, deze "onmensen" echter moeten volgens een paragraaf in het Bijbelboek LEVITICUS onmiddellijk ter dood worden gebracht. Wie dus de Bijbel goed leest begrijpt dat homo's als VEEL MINDER dan de dieren worden beschouwd...
Torenvalk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2006, 22:21   #45
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

ze hebben hier weer een groot licht binnengesmeten zenne. Amai. Hoe lang zal het duren eer er een VB-avatar bij staat?

Laatst gewijzigd door driewerf : 19 maart 2006 om 22:21.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2006, 22:25   #46
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torenvalk Bekijk bericht
Homo's zijn geen "volk" maar "onmensen", immers: "God schiep de mens als man en vrouw". Een mens is volgens de christelijke leer pas volledig mens als de twee geslachten zich tot een verenigen. Aangezien homo's dit niet kunnen of willen zijn zij het tegengestelde van "de mens", in mijn optiek dus "onmens". In de Bijbel staat zwart op wit dat wij de dieren goed moeten behandelen, deze "onmensen" echter moeten volgens een paragraaf in het Bijbelboek LEVITICUS onmiddellijk ter dood worden gebracht. Wie dus de Bijbel goed leest begrijpt dat homo's als VEEL MINDER dan de dieren worden beschouwd...
Hey Wolfgang Meister! Ik dacht al dat ik u herkende... Long time no see! Komt u hier nog eens een poging wagen onder een zoveelste nieuwe naam, nadat u zowat overal op het internet buitengebonjourd werd?

Oud 19 maart 2006, 22:34   #47
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Rofl!
Oud 19 maart 2006, 22:41   #48
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik beroep mij op de vrijheid van godsdienst om niet te leven volgens de Bijbel of de regels van het Chistendom. Wat ik wel nog weet uit de katholieke godsdienstles is dat Jezus zei dat wie vrij is van zonde de eerste steen mag werpen en dat men de naaste moet lief hebben als zichzelf. Ik denk niet dat Jezus voor de doodstraf was voor holebi's. Daarbij in LEVITICUS staat dezelfde straf toebedeeld aan mensen die kleren dragen van 2 verschillende stoffen. Leeft u die regel ook na? Blijkbaar leeft u enkel de regels na die u toevallig goed uit komen, m.a.w. je bent een slecht christen en dus helemaal niet geplaatst om anderen te veroordelen ("oordeelt niet, want ook gij zult veroordeeld worden"...)

"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2006, 22:51   #49
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik beroep mij op de vrijheid van godsdienst om niet te leven volgens de Bijbel of de regels van het Chistendom. Wat ik wel nog weet uit de katholieke godsdienstles is dat Jezus zei dat wie vrij is van zonde de eerste steen mag werpen en dat men de naaste moet lief hebben als zichzelf. Ik denk niet dat Jezus voor de doodstraf was voor holebi's. Daarbij in LEVITICUS staat dezelfde straf toebedeeld aan mensen die kleren dragen van 2 verschillende stoffen. Leeft u die regel ook na? Blijkbaar leeft u enkel de regels na die u toevallig goed uit komen, m.a.w. je bent een slecht christen en dus helemaal niet geplaatst om anderen te veroordelen ("oordeelt niet, want ook gij zult veroordeeld worden"...)

"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Oud 20 maart 2006, 01:36   #50
Torenvalk
Banneling

Standaard

Ofwel bent u een Christen en mag u dus niet oordelen over wat ik zonet schreef ofwel bent u geen Christen en dan bent u een vat vol onwetendheid en kan u dus ook beter uw mond houden. Het is trouwens enkel God die ons te beoordelen heeft in de finale en ten overstaan van God weet ik dat mijn uitlatingen goed zullen beoordeeld worden want ik verkondig precies wat hij wil dat verkondigt wordt. Daarom ben ik ook van mening dat de huidige Paus de beste Paus is die er ooit zal geweest zijn en dat het lot van de homogemeenschap (dankzij zijn strijd er tegen) wereldwijd drastische veranderingen zal ondergaan, heel binnenkort...
Torenvalk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2006, 06:31   #51
Manuel*
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ofwel bent u een Christen en mag u dus niet oordelen over wat ik zonet schreef ofwel bent u geen Christen en dan bent u een vat vol onwetendheid en kan u dus ook beter uw mond houden. Het is trouwens enkel God die ons te beoordelen heeft in de finale en ten overstaan van God weet ik dat mijn uitlatingen goed zullen beoordeeld worden want ik verkondig precies wat hij wil dat verkondigt wordt. Daarom ben ik ook van mening dat de huidige Paus de beste Paus is die er ooit zal geweest zijn en dat het lot van de homogemeenschap (dankzij zijn strijd er tegen) wereldwijd drastische veranderingen zal ondergaan, heel binnenkort...
Ik zie dat u uw lofzang over uzelf nu ook bij Wikipedia tracht te slijten... Bescheidenheid is toch wel iets wat u volkomen vreemd is, nietwaar?

Citaat:
Wolfgang Meister (pseudoniem van Olivier Bronselaer, geboren te Gent, 1972) is een Vlaams schrijver en conservatief denker. Medewerker van het nederlandse magazine "Religie en Mystiek" als recensent en schrijver van diverse artikelen. Beweegt zich in extreem-rechtse kringen en ambieert een politieke loopbaan. Hevig tegenstander van homorechten (ondermeer huwelijk en adoptie bij homosexuelen), hetwelk hem eind 2005 een aanklacht bij Justitie opleverde, ingediend door VLD-politicus Danny Smagghe, op beschuldiging van homofobie. Stelt zich eveneens op tegen abortus en euthanasie en is pro dierenrechten.

Als gelovige schreef hij in 2005 in een opwelling het toneelstuk "Santo Subito", ter nagedachtenis aan de eerder dat jaar overleden Paus Johannes-Paulus II. Zijn geloof belet hem echter niet om op een nuchtere wijze politiek te bedrijven als dat nodig is, bijvoorbeeld door zich af te zetten tegen de overdreven godsdienstijver van vele moslims die naar zijn zeggen hun religie misbruiken in hun hang naar een wereldverovering. Zo was Wolfgang Meister de eerste Europeaan die na de buitensporig gewelddadige moslim cartoonrellen van 2006 de heethoofden die opriepen om Denemarken te boycotten van gepaste repliek bediende door de horeca aan te sporen om zoveel mogelijk Deense produkten te verkopen. Deze eerste politieke daad van hem werd echter door nagenoeg de gehele pers doodgezwegen (behalve dan door de krant "Het Nieuwsblad" die er een uitvoerig artikel aan wijdde) waardoor het effect van zijn moedige actie snel uitdoofde.

De meeste bekendheid echter verwierf Meister tot dusver met zijn omstreden Hitler biografie "De ware Hitler", voltooid in 2000.(lees in dit verband het hoofdstuk "het raadsel Hitler" in het Wikipedia artikel "Hitler"). Meister bewees eerder ook al begaafd te zijn op het vlak van Schone Kunsten en design-ontwerp, bijvoorbeeld door in 2003 eervol als finalist te eindigen in een internationale design-wedstrijd uitgeschreven door de vakvereniging "PANIK", met in de jury toen onder andere de bekende Franse ontwerpster Matali Crasset, voormalig medewerkster van design-goeroe Philip Starck.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wolfgang_Meister

Oud 21 maart 2006, 23:18   #52
Fozzie
Minister-President

Standaard

Citaat:
IK vrees dat je er zelf niet veel van snapt. Je pleit voor de doodstraf voor homo's, terwijl de doodstraf om humane redens in heel West-Europa is afgeschaft. U beroept zich enkel op de verzen in de Bijbel die u goed uit komen. De andere verzen die u niet goed uit komen (gij zult niet doden, gij zult niet oordelen, je mag geen kledingstukken dragen met 2 verschillende soorten vezels, bemin je naaste als jezelf, geef geen ergernis) legt u naast u neer, terwijl die ook Gods woord zijn.
Stel dat God bestaat en Hij zoals u zegt de enige is die ons mag beoordelen, dan spreekt u zichzelf tegen, want u beoordeelt holebi's.

België kent een scheiding van kerk en staat, dus is God of de Bijbel irrelevant wat betreft de wetgeving. Indien u dat niet zint, dan zou ik u aan raden om naar de laatste dictatuur in op EU-grond te verhuizen, nl.: het Vatikaan. Alhoewel, daar zal u ook alleen staan met uw mening want het Vatikaan pleit voor mededogen en medelijden voor holebi's en het Christendom veroordeelt enkel homoseksuele daden, niet de personen met die "neiging"...
Oud 22 maart 2006, 01:01   #53
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

Waarom niet in eigen land ? we hebben hier genoeg schandknapen, bijna alle schandknapen zijn hier moslim

marokkanen en turken zijn vaak ongelofelijk homo, maar ze denken dat door homo's te haten dat ze het dan niet zijn en dan in de avond worden ze weer even gepakt.

stakkers
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2006, 02:18   #54
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius Bekijk bericht
Waarom niet in eigen land ? we hebben hier genoeg schandknapen, bijna alle schandknapen zijn hier moslim

marokkanen en turken zijn vaak ongelofelijk homo, maar ze denken dat door homo's te haten dat ze het dan niet zijn en dan in de avond worden ze weer even gepakt.

stakkers
héhé
gaan we autohomofobie nu plots weer, na het oeverloos als sprookje af te doen in diverse andere discussies, selectief erkennen als het maar in de kraam past ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2006, 02:27   #55
Pontius
Vreemdeling

Pontius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En vooraleer iemand mij hier beschuldigt van discriminerende laster
Ik beschuldig je van discriminerende laster omdat je op geen enkele manier duidelijk hebt gemaakt of het om minderjarigen ging of niet. Dat moeten we maar geloven. Je geeft geen links en geen feiten. Wat Dutroux cs. betreft, dat was een hetero en pedo. Die is veroordeeld en de feiten zijn publiek. Je informatie-waarde is nihil, behalve je klaarblijkelijk homofobie.
Oud 22 maart 2006, 02:38   #56
Pontius
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity Bekijk bericht
Voor zover ik weet gaat het hier om meerderjarige prostituées, een fenomeen dat overal voorkomt.
Er was er eentje van 17 bij, volgens fok.nl (zie URL in deze draad). Het is wel hilarisch dat men in die landen valt over "pedofilie". Muhammad (DVZMH) de Laatste Profeet deed het - onder het goedkeurend oog van Allah, met een 9-jarig meisje. Maar wellicht had Aisha Hem haar leeftijd verzwegen - en natuurlijk, Muhammad was een hetero. Dan mag het altijd ietsje meer zijn (of minder, in dit geval).
Oud 22 maart 2006, 02:40   #57
Pontius
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
en dat het lot van de homogemeenschap (dankzij zijn strijd er tegen) wereldwijd drastische veranderingen zal ondergaan, heel binnenkort...
Aha, ben je de gaskamers al aan het warmstoken?
Oud 22 maart 2006, 02:49   #58
Pontius
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Haatpraat die niets te maken heeft met een andere mening. Ik heb voor identiek hetzelfde soort haatpraat vele jaren geleden Elbers laten verwijderen van Telenet. Als je terugkomt onder een andere nick, probeer dan ad-rem te reageren. Of kruip onder je platte steen. Bij nader inzien, misschien is dat laatste het beste. Sorry voor de steen.
Oud 22 maart 2006, 23:37   #59
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Voor de goede orde: "Eigen Volk" komt voor mij inderdaad helemaal niet op de eerste plaats. De mens en de menselijke waardigheid komen voor mij op de eerste plaats (ongeacht ras, afkomst, taal, huidskleur, seksuele voorkeur,...) en precies die menselijke waardigheid is bij één miljoen landgenoten èrg ver te zoeken. Ze komen sowieso op de allerlaatste plaats.
Ben jij en je vrienden met één miljoen?Het ziet er slecht uit dan? Bijna 10% van de bevolking!
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2006, 23:40   #60
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontius Bekijk bericht
Er was er eentje van 17 bij, volgens fok.nl (zie URL in deze draad). Het is wel hilarisch dat men in die landen valt over "pedofilie". Muhammad (DVZMH) de Laatste Profeet deed het - onder het goedkeurend oog van Allah, met een 9-jarig meisje. Maar wellicht had Aisha Hem haar leeftijd verzwegen - en natuurlijk, Muhammad was een hetero. Dan mag het altijd ietsje meer zijn (of minder, in dit geval).
wilt u misdrijven die vandaag gebeuren goedpraten met misdaden die voor 1500 jaar gebeurt zijn?Dan kunnen we gewoon voor alles excuses vinden?!
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be