![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() ...die betalen helemaal niets?
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kan mij geen zak schelen - als ik er toch van wordt uitgesloten - laat ze dan rustig vertrekken he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
zorg maar dat ge dus morgen op tijd uw schoofzakske hebt klaarstaan zodat ge kunt gaan werken en op tijd uw belastingen betalen he anders een deurwaarder op uw werkezelskap !!!! ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2006 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2006 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Nog wat tips:
- Zorg dat er in je cv heel wat gaten zitten ivm je werkervaring en opleiding. - Informeer je over het bedrijf waar je sollciteert, toon dat je interesse hebt en goed weet wat voor een bedrijf het is - maar sla de bal dus gewoon compleet mis. - Zorg ervoor dat je in elk geval te laat komt op je sollicitatie. Als ze daar iets van zeggen maak je je wat kwaad en zegt: "ja pfff, niet meteen beginnen zagen hé, dat begint hier al goed!" - Trap kort voordien met beide schoenen eens goed in een hondepoep, dan neem je een heerlijk aroma mee en meer nog, je laat een heerlijk aroma achter. - Zoek via internet op hoe een goede sollicitatiebrief eruit moet zien en doe precies het tegendeel. - Zet in je cv zaken die absoluut niet relevant zijn voor die vacature. - Als je een test moet afleggen trek je vooraf een nachtje door, drink je stevig of rook je een joint. - Tijdens een gesprek antwoordt je nooit to the point - Ook begin je daar allerlei roddels te vertellen, vooral over vorige werkgevers die echt klote waren. - stel voldoende vragen, vooral aangaande je loon, het aantal verlofdagen, hoe het zit met verlof als je kind of moeder of joost mag het weten wie ziek is. - let ook op je lichaamhouding, als je iets vertelt wijs dan regelmatig met je wijsvinger naar de persoon tegenover je. Ga heel gemakkelijk achterover zitten op je stoel en laat na een tijd ook eens een boer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() en als dat echt niet werkt dan raad ik als paardemiddel LSD.25 aan - te nemen ongeveer een tweetal uren voor je solicitatie - de rest gaat dan heus vanzelf - lol
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2006 om 23:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb persoonlijk niets tegen jullie organastie, allemaal goed en wel, maar als het jou geen bal intresseert wat mij denkt...waarom zou ik er dan sympathie voor moeten opbrengen?
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
16 percent is immers genoeg om heel de belgische economie desnoods plat te leggen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2006 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() dus niet armen zijn bij jou minderwaardig? maar je wilt toch als een waardig iemand beschouwt worden? vind je dat niet op zen minst een beetje vreemd?
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 maart 2006 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |